به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۱۵۹۹۷۹
واكنش افشین علا به ماجرای امیر تتلو

اين نتيجه «فرومایگان را گرامی داشتن» است

حمید رسایی در مراسم تقدير اصولگرايان از امیر تتلو - سال 1396
حمید رسایی در مراسم تقدير اصولگرايان از امیر تتلو - سال 1396
گروه فرهنگي: «افشین علا»، شاعر، در یادداشتی تلگرامی با عنوان «وای بر هنر!» درباره‌ی ماجرای امیر تتلو نوشت: شنیده‌ام وقاحت یک به اصطلاح سلبریتی که از آوردن نامش هم شرم دارم به جایی رسیده که به آستان مقدس سرور و سالار شهیدان عالم نیز… بگذریم که تکرار این خبر، خود اشاعه‌ی فساد و فسق و فحشاست، اما چگونه تاب سکوت بیاورم، وقتی که در سالهای اخیر حتی امثال این جانورهای منحوس و نجس نیز بر صدر نشانده شدند! و این در حالی بود که چه بسیار هنرمندان عرش پیما و عاشقان صاحبدل، به جرم عدم همراهی با یک جریان سیاسی، رانده شدند و بی مهری‌ها دیدند و اهانت‌ها شنیدند!

کاش استفاده ی ابزاری از امثال این لاشه‌ی متعفن خالکوبی شده در حد یک اشتباه تبلیغی باقی می ماند. در آن صورت آن اقدام سخیف را به حساب یکی از بی شمار خطاهای محاسباتی و تبلیغاتی برخی متولیان فرهنگی می‌گذاشتیم که نمونه آن را هر روز و هر شب در دستگاه‌های رسمی کشور می‌بینیم و خون دل می‌خوریم و دم بر نمی‌آوریم. اما با کمال شرمساری، حمایت‌ها و تجلیل‌های برخی چهره‌ها و رسانه‌های مدعی ارزش مداری را نیز از آن موجود حقیر دیدیم و شنیدیم!

پاکان و مؤمنان حق دارند اگر بر من خرده بگیرند که چرا برای چنین موجود حقیری وقت می‌گذارم و شامه‌ی مخاطبان سوگوار اباعبدالله (ع) را می‌آزارم. چراکه نام امثال او ارزش آن را ندارد که حتی از ذهن و قلم بگذرد. اما چه کنم که نام او را برخی صاحب نامان و صاحب منصبان در زمره‌ی اهل «هنر» آوردند و گرامی‌اش داشتند. وای بر هنر! اکنون آیا زمان آن نرسیده است که به خاطر آن فجایع توبه کنید؟ مگر نه آن که مولای متقیان فرمود:  «فرومایگان را گرامی داشتن و فرزانگان را خوار کردن، سبب نابودی ملک خواهد شد»؟

شما را به خدا برای یک بار هم که شده فارغ از خط کشی‌های چپ، راست، معتدل، فتنه گر، بابصیرت، خودی، دگراندیش و… مرور کنید که این سالها چه کسانی را خوار کردید و که ها را بر صدر نشاندید؟ آیا مشکل، فقط این سلبریتی نگون بخت است یا ریشه‌ی این فجایع به جریان هتاک و بی‌ریشه‌ای برمی‌گردد که به خاطرش همه‌ی منتقدان را راندید و سرکوب کردید و خانه نشین ساختید و اکنون شر آن جریان، دامان نظام را گرفته است؟! پس تا دیر نشده به فکر جبران باشید!

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ۱۳:۵۱
تتلو برای اضولگرایان مثال واضح رسیدن به قدرت به هر قیمتی است. (361267)
عبدالله اردبیلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ۱۴:۳۷
درود بر جناب علا که فریاد وفغانشان موج زدن خون است در دل لعل، زین تغابن که خزف می شکند بازار هنر را ؟!! نفسشان پاک است و هماره مبارکباد. (361268)
رییس زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ۱۶:۰۳
متاسفانه دل واپسان در بسیاری بسیاری از امور بر خلاف انچه می گویند دقیقا از ماکیاول پیروی می کنند ...یعنی هدف وسیله را توجیه می کند خواه این وسیله تتلو باشد یا کس و یا چیز دیگری...
انچه می نمایند نیستند... (361271)
خاتم یزدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ۱۷:۲۰
متاسفم از تعهد بدون تخصص و تجربه و تخصص بدون تعهد و اخلاق و وجدان (361273)
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ۱۷:۳۶
موافقم كه امثال اقاي رسايي نماينده قاطبه غالبا فكري خاصي هستند شايد بتوان گفت كه همواره تصور ميكنند كه درست فكر ميكنند به همين جهت مدام از درون خودشون پرسشگري ندارند كه شايد حق با انها نباشه و شايد اشتباه تصور ميكنند؟!خيلي ساده بود كه تشخيص بدهند كه حتي رعايت شرط عقل هم حكم ميكرد كه فاصله خودشون رو با يك معلوم الحال حفظ كنند!! (361274)