به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۱۶۰۱۲۳

ماحراي دلداگي تندروها به تتلو در يك كليپ!

گروه هنري: امیر تتلو خواننده كه مدتي پيش در مصاحبه‌اي گفته بود: «من کودک طلاقم و از فقر لباس کهنه‌های فامیل را می‌پوشیدم، مردم فکر می‌کنند من دیوانه ام/چه اشکالی دارد...» در انتخابات سال 96 توسط اصولگرايان به عنوان يك اسطوره موسيقي معرفي شد اخيرا به همه مقدسات اسلامي و شيعه و امام حسين (ع) بدترين هتاكي‌ها را كرد و ركيكترين الفاظ را بكار برد. اما چگونه او محبوب اصولگراها خصوصا تندروهاي اين طيف تبديل شد. در اين كليپ ببينيد:
ماحراي دلداگي تندروها به تتلو در يك كليپ!
برچسب ها: امیر تتلو

Amir
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۶/۲۹ ۱۹:۲۰
انگار که ماجرای وادادگی برخی از دوستانتان را از یاد برده‌اید، بگذارید کمی برایتان یادآوری کنم...!!!؟؟؟ اگر تتلو یک نفر بود اما از طیف شما ده‌ها نفر بودند که به دین و انقلاب پشت کردند و هم‌اکنون در صف دشمنان قرار دارند!!! همین روزنامه‌‌ی بهار در مورد قضیه‌ی غدیر خم به بار آورد از یاد برده‌اید، انگار که داستان توهین به امام رضا و سایر ائمه را از یاد برده‌اید، انگار که ایده‌پرداز تئوری اعتراض به خدا را از یاد برده‌اید!!! وهمچنین دسته گل لیست امیدتان در شورای شهر بابل را! (361326)
۱۳۹۷/۰۶/۲۹ ۲۱:۳۲
ابراهیم رئیسی در توئیتر خود نوشت:"اني سلم لمن سالمکم وحرب لمن حاربکم" این راهبرد همیشگی ما تا روز قیامت است، سلم مربوط به کسانی است که با قرآن، اهل بیت‌ع و امام جامعه اسلامی در سلم باشند و اگر کسی از این خیمه‌گاه بیرون رفت و در صف مقابله قرار گرفت، به جبهه دشمنان دین خدا و اولیاءالله پیوسته و در دشمنی با ما است. (361329)
رییس زاده علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۶/۳۰ ۰۳:۰۸
اگر میزان حال فعلی افراد چرا امیر انتظام سحابی و بسیاری افراد را گذشته شان را نتوانستند ببخششند کیهان و کیهانیان گذشته طرف را زیر رو می کنند چرا از این عنوان فقط زمانی استفاده می کنند که کسی به انها ابراز ارادت کند؟خدا جای حق نشسته تتل خوب توی کاسه شون گذاشته خدا را شکر استفاده ابزاری از یکی به نام تتلو؟.... (361334)