به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۳۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ساعت ۰۱:۰۴
کد مطلب : ۱۶۰۱۶

فرهاددانشجو: احتمال دارد بركنار و عزل شوم

گروه سياسي: رئیس دانشگاه آزاد اسلامي گفت: درجلسه اخیری که با هاشمی رفسنجانی داشتم موضوعات مختلف از جمله تغییر احتمالی اینجانب و بررسی آن در جلسه هیئت امنا، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
فرهاددانشجو: احتمال دارد بركنار و عزل شوم
فرهاد دانشجو در پاسخ به این سؤال که آیا در جلسه اخیر خود در روز چهارشنبه ۲۰ شهریورماه با هاشمی رفسنجانی موضوع استعفا یا عزل شما و طرح احتمالی آن در جلسه آتی هیئت امنای دانشگاه که قرار است در روز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه در محل مجمع تشخیص مصلحت‌نظام برگزار شود، مطرح شد؟ گفت: رئیس هیئت امنا از فعالیت‌های انجام شده در یک سال و نیم اخیر رضایت بالایی دارند و اگر تغییری هم مطرح باشد دلایل دیگری خواهد داشت.

وی افزود: رئیس هیئت امنا از ابتدا نسبت به روال و روش انتخاب رئیس جدید ایراداتی را داشت ولی حسن نیت هیئت رئیسه جدید و فعالیت‌های موثر و مفید علمی و اعمال مدیریت علمی و آکادمیک در دانشگاه و اقدامات بی‌نظیر و مفید مدیران و معاونین دانشگاه و روسای واحد‌ها و علاقه رئیس هیئت امنا به دانشگاه و تسلط وی به همه امور دانشگاه که در اثر گزارش‌های متعدد خود اینجانب و معاونینم حاصل شده بود، باعث شد که رابطه بسیار خوب و مفیدی بین هیئت رئیسه و هیئت امنا از یک طرف و بین رئیس دانشگاه و رئیس هیئت امنا از طرف دیگر ایجاد شود.

به گفته وی در جلسه روز چهارشنبه موضوعات مختلف از جمله موضوع تغییر احتمالی رئیس دانشگاه و احتمال بررسی این موضوع در جلسه هیئت امنا نیز طرح شد. رئیس دانشگاه آزاد در پاسخ به این سؤال که نظر هاشمی رفسنجانی درباره عزل یا تغییر رئیس دانشگاه چیست؟ گفت: آیت‌الله
احتمال عزل رئیس دانشگاه در جلسه آتی هیئت امنای دانشگاه آزاد وجود دارد
هاشمی رفسنجانی نظر خودشان را واضح به من گفتند ولی انیجانب صلاح نمی‌دانم آن را بیان کنم و بهتر است نظر ایشان توسط خود رئیس هیئت امنا بیان شود. آنچه من می‌توانم بیان کنم این است که وی از کارهای آموزشی و پژوهشی و فرهنگی رضایت بالایی دارند و به صورت کلی به نظرم نمره بسیار خوبی به عملکرد مدیریت جدید دانشگاه می‌دهند. لذا اگر بحث تغییر مطرح باشد باید دلایل دیگر غیر عملکردی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: مثلا اینکه بعضی‌ها شاید فکر کنند که بهتر است کسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شود که با وزیر علوم و وزیر بهداشت رابطه بهتری داشته باشد و با آنها همفکر باشد. البته من فردی مستقل و دارای افکار علمی و عملکردی آکادمیک هستم و جناح بندی‌ها را در تصمیماتم دخیل نمی‌کنم. رئیس هیئت امنا هیچ دلیلی را برای عزل یا تغییر رئیس دانشگاه مطرح نکرد و از عملکرد مدیریت جدید دانشگاه راضی بود. البته کار بزرگی با این ابعاد یعنی با حدود یک و نیم میلیون دانشجو و ده‌ها هزار کارمند و ده‌ها هزار عضو هیئت علمی و صدها مدیر و رئیس در سرتاسر کشور بدون ایراد و مشکل نمی‌شود ولی مهم این است که برآیند کارها نمره خوبی می‌گیرد.

وی گفت: اگر عزل شوم از همه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی بابت اینکه نگذاشتند مدت بیشتری را در خدمتشان باشم، عذرخواهی خواهم کرد. البته فکر نکنم که چنین اتفاقی تا قبل از اتمام دوره چهار ساله ریاست دانشگاه بیفتد ولی به هر صورت راضی به رضای خدا و آماده برای ادامه کار با تمام توان و عشق و آماده رفتن نیز هستم.

م ش ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۰۱:۳۰
ان شا الله.............. (127329)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۰۱:۳۵
اميدوارم
اما قبل از اينكه برى داستان آسانسورو يه بار بگو از زبان خودت بشنويم.!!!!!! (127332)
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۲:۰۲
بابا آسانسور رو از کامران بپرس و از اینترنت هم میتونی دانلود کنی/ (127471)
رمضون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۲:۲۳
باباجون اون آسانسوریه داداشش بود که چند پله از این یکی خوش اشتهانره.!!!!!!!!! (127479)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۰۱:۳۶
ایشااله زودتر (127335)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۰۱:۴۲
پول بذاریم بدیم بهش دیگه با اشوه نخنده! (127339)
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۰۱:۵۷
امیدوارم هرچه زودتر ایشان عزل و برکنار شوند و رییسی در حد و اندازه این دانشگاه و از بدنه دانشگاه آزاد ریاست را برعهده گیرد. (127343)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۰۲:۰۸
به سلامتی با اون نماینده امور تشکلهات (127345)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۰۶:۳۲
هرچی حاجیمون آقا اکبر صلاح بدونن همون درسته (127365)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۰۷:۵۴
آقای مثلاً دکتر
از تدبیر شما برادر من که فوق لیسانس برق داشت و هیئت علمی دانشگاه آزاد بود و قرار بود استخدام پیمانی شود از کار بیکار شد و به شهر دیگری رفت و پدرم مدام اشک میریزد و خانواده از این موضوع متأثر است.
شما بجز دایره خودتان و بستگانتان و منافعاتان مگر چیز دیگری را هم بررسی می کنید؟ بله برای خودتان، خانواده تان و دوستانتان حتماً خوب بودید ولی بدانید آخرتی هم هست که دیر و زود دارد و سوخت و سوز ندارد.
آنجا دیگر اینگونه حرف نخواهید زد. (127375)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۰۸:۰۰
لطفا برو! (127378)
میرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۰۸:۱۸
خدا را شکر ، بزودی دانشگاه آزاد هم آزاد خواهد شد........... (127379)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۰۸:۲۴
آقای دانشجو میشه بفرمایید دخترتون چطوری تو دانشگاه آزاد واحد تهران شمال ارشد و دکتری میکروبیولوژی گرفتندددددددددد؟ (127380)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۰۸:۴۰
انشاا.... یادت نره (127382)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۰۸:۴۷
سلام
آقای دانشجو نوش جانتان باد.به گذشته نگاهی کنید و ببینید چگونه امدید. از ریاست دانشگاه تربیت مدرس استعفا دادید بطوری که برادرتان گفت برای این بود که به والدینتان برسید و در پیری عصایشان دستشان باشید و افسوس هدف ریاست دانشگاه ازاد بود و دیگران هم می دانستند کمک به والدین بهانه است. شما با دم شیر بازی کردید که خیلی ها می خواستند او را زمین گیر کنند و لی نشد چون خدا به هرکس بخواهد عزت میدهد حتی اگر تمام دنیا نخواهد منظورم هدف شما حذف ایت الله هاشمی رفسنجانی بود. (127383)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۰۸:۴۷
ادم دلش برای این برادران کباب می شود...این اظهار ماجرا هم یعنی یاایهااناس تا دیر نشده برای ما کار کنید! (127384)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۰۸:۵۰
جا دادن 150 دانشجوی ارشد در یک کلاس و اداره چند ده پایان نامه همزمان در یک ترم = کار علمی دانشگاه آزاد (127386)
ياسين
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۰۹:۳۵
انشاالله ! (127404)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۰۹:۴۷
درانجام کارخیر بگویید انشاالله. (127406)
حميد
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۰۹:۵۶
يادتون رفت چه بلايي سر دكتر جاسبي آوردين و چگونه بر كنارش كردين؟چيزي كه عوض داره گله نداره (127409)
فرداد
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۰:۰۱
ما بی صبرانه منتظریم (127415)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۰:۲۱
چقدر حب ریاست داره این بابا
از جای جای حرف هاش میشه فهمید
تو فقط برای خوار کردن هاشمی و تحقیر اون اومدی ولی خدا خودش هاشمی رو دوباره به واسطه مردم قدرتمند کردو شما ذلیل شدید. حالا هم وقت ننه من غریبم دراوردن نیست. برو به سلامت
همین که برات آرزوی سلامت کردیم یعنی حسن نیت داریم. (127423)
ابراهیم
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۰:۲۲
آمین (127424)
عباس
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۳:۱۲
یکی ازآقایان دکترمعین،صادق زیباکلام،میلی منفردانتخاب شوند. (127538)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۳:۵۵
این آدم چقدر متوهمه
به خاطر برادرش رئیس شده حالا طلبکارم هست (127586)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۶:۰۱
خداوكيلي خيل روت زياده !!يعني هنوز فكر ميكني تو بايد باشي!! (127722)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۶:۳۱
آخ بميرم برات! ميخوان عزلت كنن! نذاشتن از گلوت پايين بره! آخه! (127755)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۷:۳۰
کاری شگفت و مرموز در اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد
عده ای از داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه آزاد بعد از اعلام نتایج،وقتی به سایت دانشگاه آزاد برای دریافت کارنامه رجوع کردندبا پیغام (کارنامه ای با این مشخصات وجود نارد)روبرو شدند.بنده نیز یکی از آن داوطلبان بودم.از شماره تلفن ها و ایمیل های الکی مرکز آزمون هیچ جوابی دریافت نکردیم. به هر دری زدیم بی نتیجه ماند. و هیچ کسی در این مورد جواب گو نشد. فاکس به معاونت حقوقی ریاست جمهوری و رفتن حضوری به مرکز آزمون دانشگاه آزاد نیز نتیجه نداد.
این جانب دبیر آموزش و پرورش با 28 سال سابقه کاری هستم.در مرحله کتبی رتبه 7 را آوردم در دفترچه آزمون 75درصد کتبی و 25درصد مصاحبه را دخیل در قبولی ذکر کرده بود. حالا افرادی با رتبه های کتبی 40-50 در آزمون قبول شده اند ودر دانشگاهی که من اولویتم بود 21نفر قبول شده اند.
چرا کارنامه نهایی ما را نمی دهند؟؟؟؟ما مانده ایم با سوالات بی جوابی که جواب های احتمالیشان بوی تبعیض و نا عدالتی، امنیتی کردن و سیاسی و جناحی کردن فضا ی علم و آموزش و یا تعیین صلاحیت را می دهند.لطفا به گوش مسئولان برسانید تا بلکه رفع اجحاف وبلاتکلیفی شود (127815)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۸:۱۷
په نه په، قراره روحاني تلاش کنه بشي دبيرکل سازمان ملل! (127866)
شمس
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۲۱:۳۵
90 نفر از اساتید استان خوزستان که 4 یا 5 سال در انتظار استخدام پیمانی بوده اند در 6 ماه گذشته در سایه الطاف ایشان از کار بی کار شده اند (127979)