به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۱۶۰۴۷

راستگو به تشکیلات حزبی‌اش جفا کرد

گروه سياسي: یك فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت:راستگو با این رفتار اثبات کرد كه با الفبای فعالیت سیاسی آشنا نیست وضمن اینکه به اصلاح طلبان عضو شورا شهر توهین کرد، آنها را در محاسبات خویش به اشتباه انداخت و چنین عملی هیچگاه قابل دفاع و جبران نیست.
راستگو به تشکیلات حزبی‌اش جفا کرد
اسماعیل شاه محمدی درگفت‌وگو با ایلنا در واكنش به اخراج الهه راستگو از حزب اسلامی كار گفت: خانم راستگو به تشکیلات حزبی‌اش جفا کرد و در راستای عملكرد تشكیلاتی بهترین تصمیمی كه حزب می‌توانست بگیرد اخراج ایشان بود.
وی اخراج راستگو را اقدامی بسیار مناسب خواند و ادامه داد: راستگو احساسات طرفداران اصلاحات و كسانی كه تحت عنوان لیست اصلاح‌طلبان به وی رای داده بودند را جریحه دار کرد و بسیاری ازدوستان و هواداران جریان اصلاحات در کشور از بابت این حرکت زشت و غیراخلاقی ضربه خوردند. دبیرحزب کارگزاران سازندگی شهرستان ری گفت: واقعا نمی‌دانیم كه خانم راستگو به چه قیمتی مرتکب این خطای بزرگ سیاسی شدند؟ و باید در آینده پاسخگوی دلایل اشتباه خود باشند.

وی متذکرشد: با توجه به ادعای راستگو مبنی بر این كه نماینده مردم هستند باید دید كه اگر ایشان بصورت مستقل کاندیدای شورای شهر می شدند و در لیست اصلاح طلبان نبودند می‌توانستند به شورای شهر راه پیدا كنند. وی در ادامه گفت: انتخابات شورای شهرتهران همیشه لیستی بوده و مردم به جریانات رای می‌دهند و ایشان باتوجه به اینکه درلیست اصلاح طلبان بود رای آورد و حضور در شورا را باید مدیون حمایت اصلاح طلبان بداند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: خانم راستگو باید از مردمی که به او رای دادند، عذرخواهی وطلب بخشش كند. اسماعیل شاه محمدی یاد آورشد: ایشان اگر در ابتدای رایزنی ها اعلام می‌کرد،رای من قالیباف است این تصمیم قدری منطقی بود.وی درپایان افزود:خانم راستگو با این رفتارش اثبات کرد با الفبای فعالیت سیاسی آشنا نیست وضمن اینکه به اصلاح طلبان عضو شورا توهین کرده‌اند آنها رادرمحاسبات خویش به اشتباه انداخت وچنین عملی هیچ گاه قابل دفاع وجبران نیست.

محمد
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۳:۵۶
ظاهرا تشکیلات هائی که این خانم به آنها پیوسته گول نام فامیلی ایشان را خورده اند که ایشان برخلاف آن عمل می نماید . (127588)
اسد
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۳:۵۹
هدف ایشان فقط خودمطرحی و ورود به پستهای بالای مملکتی بوده که در این راه از هیچ کوششی هرچندخلاف فروگذار نکرده است . (127595)
اسماعیل
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۴:۰۱
خانم راستگو!!! نه تنها به تشکیلات حزبی جفا کرده بلکه به مردمی هم که به ایشان رای داده اند خیانت نموده است . (127599)
احمد
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۴:۰۴
هدفش وسیله را توجیه نمود که راست میگوید !!! (127605)
ابراهیم
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۴:۱۳
می خواست معروف شود که شد حال با راستگوئی نشد از طریق دروغگوئی که شد . (127618)
قاسم مارین
Europe
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۴:۲۷
در زشتی عمل خانم راستگو!؟همین بس که حسین شریعتمداری از ایشون حمایت میکنه ، در ضمن اخراج ایشون کمترین مجازات برای خیانتش به مردم و اخلاق بود (127627)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۴:۴۱
پول و برادر مقدم بر ابروی و اخلاق سباسی (127642)
سینا از شیراز
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۶:۵۶
جانم فدای رهبر.
حضرت آقا – رهبر عزیزمون – بعد از رای دادن به اعضای شورای شهر تهران فرمودند: “من به ۳۱ نفر در انتخابات شورای شهر رأی دادم. البته برخی از حضرات را از نزدیک می شناختم و برخی افراد دیگر را بر اساس اعتماد به یکی از فهرست ها انتخاب کردم.”
یعنی ایشان هم اعتماد کرده اند که افرادی که در یک لیست معرفی شده اند به مواضع آن لیست پایبندند و با همین اعتماد رای داده اند. حالا اگر کسی به این اعتماد پشت پا زند و بعد از انتخاب به گونه ای دیگر عمل کند آیا درست است؟؟
منطقی فکر کنیم. (127792)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۸:۱۴
خوب کاری کرده الهه خانوم
دمش گرم
مرسییییی (127863)
رضا
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۲۲:۴۵
واي نميدونم چرا از اين خانم چرااينقدر تنفرپيدا كردم (128025)