به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : ۱۶۲۶۳۲

یک میلیون تومان،قیمت بلیت پرسپولیس و السد!

گروه ورزشی: در حالی که هنوز چند ساعت از شروع بلیت فروشی بازی پرسپولیس و السد نگذشته است، بررسی‌ها نشان می‌دهد فروش بلیت‌های جایگاه و روبه‌روی جایگاه در بازار سیاه به بالای یک میلیون تومان رسیده است.
یک میلیون تومان،قیمت بلیت پرسپولیس و السد!
روز سه‌شنبه دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. در همین راستا بلیت فروشی اینترنتی این بازی از امروز (شنبه) آغاز شده است اما به علت مراجعه زیاد هواداران پرسپولیس، سایت خرید بلیت این سایت ساعاتی دچار اخلال شد و در حال حاضر نیز سرعت آن کند است و دوباره از دسترس خارج می‌شود. در همین شرایط اما از گوشه و کنار خبر می‌رسد که بلیت‌های قسمت‌های جایگاه و رو به روی جایگاه به فروش رفته است.

نکته عجیب در این باره ایجاد یک بازار سیاه در فضای مجازی و در برخی سایت‌های خرید و فروش اینترنتی برای به فروش رساندن بلیت‌های بازی به بالاترین قیمت است.کافی است به سایت‌های خرید اینترنتی سری بزنید تا با فروشندگان بلیت جایگاه و روبه‌روی جایگاه مواجه شوید. جالب است که این افراد قیمتی برای بلیت تعیین نمی‌کنند و به بالاترین پیشنهاد آن را می‌فروشند. پیگیری خبرنگار  و تماس با یکی از این فروشندگان نکات جالبی را در این خصوص مشخص کرد. این فرد به خبرنگار ما گفت که پیشنهاد یک میلیونی برای بلیتش دارد به قیمت کم‌تر حاضر نیست آن را بفروشد.

اما برای ورود به ورزشگاه نیاز به کارت ملی خریدار بلیت است. این فروشنده می‌گوید صبح روز بازی در استادیوم حاضر می‌شود؛ بلیت را به خریدار تحویل می‌دهد؛ همان موقع پولش را از طریق کارت به کارت دریافت می‌کند و کارت ملی‌اش را در اختیار خریدار قرار می‌دهد تا وارد ورزشگاه شود. او منتظر می‌ماند تا پس از پایان بازی کارت ملی‌اش را تحویل بگیرد.از آنجا که ماموران کنترل در ازدحام جلوی باجه‌ها کنترل بلیت در استادیوم فقط بلیت را با کد ملی مطابقت می‌دهند و به چهره تماشاگر دقت نمی‌کنند، برخی دلالان از این موضوع سوء استفاده کرده و بازار سیاه راه انداخته‌اند و پول‌های کلانی به جیب می‌زنند.


این شخص هم‌چنین درباره قیمت هم گفت: فعلا بالاترین پیشنهاد برای بلیت رو به روی جایگاه این بازی یک میلیون تومان است.به نظر می‌رسد تا روز بازی این بازار سیاه جدی‌تر شود و رقم‌های پیشنهادی دلالان بالاتر برود.این در حالی است که قمیت بلیت‌های این بازی از ۱۵ هزار تا ۳۰ هزار تومان در سایت رسمی به صورت قانونی به فروش می‌رسد.
مرجع : ایسنا