به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۱۶۴۱۸۰

يك اصولگرا: احمدی‌‌نژاد را فورا در یيمارستان روانی بستری کنید!

گروه سياسي: محمد قدیری ابیانه از فعالان اصولگرا معتقد است محمود احمدی‌نژاد بايد فورا در یک بیمارستان روانی بستری شود. معلوم می‌شود او بر اثر فشار کار در ایام ریاست‌جمهوری دچار معلولیت ذهنی شده است و این معلولیت در طول زمان عود کرده است!
يك اصولگرا: احمدی‌‌نژاد را فورا در یيمارستان روانی بستری کنید!
قدیری ابیانه در کانال تلگرامی خود نوشت:
شنیدم که آقای احمدی‌نژاد به تیم ردساکس قهرمان ورزش بیس بال در آمریکا پیام تبریک داده است.
اول باور نکردم. گفتم شاید برای تخریب او چنین مطلبی را جعل کرده اند.
بررسی کردم دیدم بله این خبر صحت دارد.
معتقدم باید احمدی نژاد فورا در یک بیمارستان بستری شود.
معلوم می‌شود او بر اثر فشار کار در ایام ریاست جمهوری دچار معلولیت ذهنی شده است و این معلولیت در طول زمان عود کرده است.
اگر کسی در طول مأموریت دچار معلولیت جسمی شود او را تحت پوشش قرار می‌دهند.
آیا اگر این معلولیت ذهنی و مغزی باشد نباید مورد معاینه قرار گیرد؟!
آیا باید کسی را که دچار معلولیت ذهنی شده را محکوم کرد و مورد تمسخر قرار داد یا باید برای درمانش اقدام نمود؟
به پاس خدماتی که داشته است، بستری شدن فوری او را در بیمارستان روانی از مسئولین نظام خواستارم. این حق احمدی نژاد است. گناه دارد!!

در همين حال، حميد كوچك‌زاده در پاسخ به اظهارات اخير عباس عبدي (فعال رسانه‌اي) عليه احمدي‌نژاد و طرفدارانش نوشت:
١- دكتر احمدی نژاد در فضای مجازی پیروزی یک تیم ورزشی آمریکایی را تبریک گفته ،
۲- واداده ای مدعی روشنفکری، عقده هایش را سر حامیان سابق و فعلی دکتر احمدی نژاد خالی کرده و افاضه کرده اگر قالب تهی کرده و خودکشی کنند جای سرزنش ندارد!
۳- من (یک هوادار سابق احمدی نژاد که هنوز هم سگ هواداران او را بر همه این جماعت واداده و انتخابهایشان ارجح می دانم )عرض می کنم، حامیان دیروز و امروز و فردای بی هویتی که برای خودنمایی یک روز خود را میان اشغال کنندگان لانه جاسوسی جا می زند و روز دیگر به استمالت جاسوسان با آنان هم پیاله می شود ، اگر خود ش و هوادارانش خود را در چاه فاضلاب هوادارن احمدی نژاد غرق کنند جای سرزنش ندارد! چیزی که عوض داره گله نداره!
 
درخواست احمدی نژاد برای ملاقات با مشایی
وکیل محمود احمدی نژاد از تقدیم لایحه‌ی درخواست ملاقات او با «رحیم مشایی» خبر معاونش خبر داده است. کانال تلگرامی «دولت بهار» رسانه‌ی جریان احمدی نژاد خبر داد: «دکتر عادل حیدری گفت هفته گذشته طی لایحه ای از ریاست محترم دادگاه انقلاب درخواست شد تا دستور فراهم آوردن امکان ملاقات آقای دکتر احمدی‌نژاد با موکلم را صادر کند و همچنان منتظر اتخاذ تصمیم دادگاه در این خصوص هستیم. حیدری دلیل درخواست این ملاقات را وجود نگرانی‌ها در خصوص سلامتی آقای رحیم مشایی اعلام کرد و اظهار داشت؛ آقای دکتر احمدی‌نژاد خواهان ملاقات با موکلم است تا از نزدیک در جریان وضعیت سلامت ایشان قرار گیرد. حیدری در ادامه افزود: در آخرین ملاقات با آقای رحیم مشایی، موکلم اعلام داشت چشم راست وی  شدیداً خونریزی کرده و بینایی وی در خطر است که همین امر موجبات نگرانی خانواده و دوستان وی را فراهم کرده و به همین منظور درخواست ملاقات آقای دکتر احمدی نژاد با موکل تقدیم شده است و انتظار می رود حقوق شهروندی رعایت و امکان ملاقات فراهم شود.
در همين رابطه سعید زیباکلام در توييتي نوشت: وای بر‌ ما! این عدالت و عدالتخانه ای است که ایجاد کرده ایم! و سکوت سراسری در میان تمام اقشار بویژه اهالی سیاست و‌ رسانه!

۱۳۹۷/۰۸/۱۷ ۱۸:۵۰
این شخص به چه اصولی معتقد است که نوشتین اصولگرا
مگر هر کس رو که مثل ایشون فکر نمیکنه باید بستری کنن؟ (361732)
۱۳۹۷/۰۸/۱۸ ۰۹:۳۴
سلامت روانی احمدی نژاد و کوچک زاده و برخی دیگر محل تردید جدی است اما از سعید خان زیباکلام باید پرسید در سال ۸۸ کجا تشریف داشتند و چرا عدالت خواهی شان گل نکرده بود؟؟؟
محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی کسانی هستند که متهم اصلی کهریزک را ترفیع مقام دادند و به ریاست تامین اجتماعی منصوب کردند! (361733)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۸/۱۸ ۱۰:۳۲
ایشان8سال رئیس جمهور کشور ما بودند.که توسط مردم انتخاب شدند .ایشان یکی از نخبگان کشور ما بودند که به این مقام رسیدند هرچند روسای جمهور دورههای قبل نیز روانی نبودند ولی ممنوع التصویر شدندو جزء سران فتنه و ووو از گردونه سیاست خارج شدند.و اکنون هم آقای روحانی به درد روسای قبلی دارد گرفتار میشود.نمیدانم ایراددر انتخاب ماست یا فیلترهائی که این نخبگان از آن رد میشوند ویا شاید دنیای سیاست ما با سایر سیاستهای دنیافرق دارد.به هرحال چیزی که از وضعیت کشور مشهوداست نیاز به تست رواشناسی ندارد. (361734)
۱۳۹۷/۰۸/۱۸ ۱۸:۵۵
اتفاقا ایشون بیشتر نیاز به بستری داره تا احمدی نژاد! (361740)
مهماندار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۸/۱۸ ۲۱:۴۱
ای کاش همه روانی ها بتوانند 4 میلیون خانه برای مردم بسازنن (361741)