به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۱۶۴۵۱۶

روايت دختر محمود خوردبين از نحوه ورود بانوان!

...صبح بازی به هتل المپیک رفتیم و در یک صف بسیار طولانی قرار گرفتیم که کارتهای ملی ما را چک می کردند. پس از چک کارت شناسایی با یک اتوبوس به استادیوم و پیست دوچرخه سواری رفتیم. 4 ساعت در محل مورد نظر نشستیم و حتی برای ما نگهبان گذاشته بودند!
دختران محمود خوردبین (پيشكسوت پرسپوليس)
دختران محمود خوردبین (پيشكسوت پرسپوليس)
گروه ورزشي: دختر محمود خوردبین می‌گوید در زمان حضور در استادیوم هیچ کسی به آنها و دیگر زنان حاضر در ورزشگاه بی احترامی نکرد.

ديدار پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا نکات زیادی داشت. از مراسم خوب و قابل توجه پیش از شروع بازی و در زمان اهدای جام تا حضور بانوان در استادیوم آزادی. 850 نفر از زنان موفق شدند وارد استادیوم شوند و بازی پرسپولیس را تماشا کنند. در بین این زنان دخترهای محمود خوردبین و علی پروین هم حضور داشتند که باعث ایجاد حواشی زیادی شد و بعضی ها از آنها به عنوان افراد گزینشی یاد کردند. يكي از دختران محمود خوردبین درباره حضورش در استادیوم و اینکه در آن روز چه گذشت به خبرورزشی گفت: «صبح بازی به هتل المپیک رفتیم و در یک صف بسیار طولانی قرار گرفتیم که کارتهای ملی ما را چک می کردند. پس از چک کارت شناسایی با یک اتوبوس به استادیوم و پیست دوچرخه سواری رفتیم. 4 ساعت در محل مورد نظر نشستیم و حتی برای ما نگهبان گذاشته بودند! و حق رفتن به جای دیگر را نداشتیم. پس از 4 ساعت ما را به استادیوم فوتبال بردند اما آنجا هم دو ساعت پشت در ماندیم تا اول آقایان وارد استادیوم شوند و بعد ما وارد شویم.»
او درباره شرایط جو استادیوم و رفتار آقایان با آنها گفت:« جو بسیار خوب و شادی بود. هیچ کسی به ما توهین نکرد و حتی زمانی که وارد سکوها شدیم ما را به شدت تشویق کردند. اما پس از بازی به ما گفتند باید صبر کنید تا آقایان اول خارج شوند بعد ما برویم. هوا سرد شده بود و گرسنه بودیم و اذیت شدیم.» او همچنين گفته است: «پدر ما ۵۰ سال برای این فوتبال و پرسپولیس زحمت کشیده و خدمت کرده است و حضور ما در استادیوم حق مان بود.» دختر محمود خوردبین همچنین اعلام کرد که دیگر به ورزشگاه نخواهد رفت.

توييت نماينده زن تهران در مجلس
فاطمه حسینی، نماینده مردم تهران در توييتي نوشت: زندانی کردن زنان در اتوبوس و رها کردن آن‌ها در آخر شب در بیابان‌های اطراف ورزشگاه را پیگیری می‌کند.