به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : ۱۶۵۱۸۳

جو فوق العاده در اردوی تیم ملی

گروه ورزشی: این روز‌ها تیم ملی متحدتر از هر زمان دیگری است. کارلوس کی‌روش بار‌ها و بار‌ها گفته انتقاد‌ها و حمله دشمنان آن‌ها را در تیم ملی متحدتر از هر زمان دیگری می‌کند.
جو فوق العاده در اردوی تیم ملی
کارلوس کی روش در کنفرانس روز یک‌شنبه خودگفت: فکر نمی‌کرد روزی روبه‌روی خبرنگاران بنشیند و از دشمنانش تشکر کند، چون این همدلی را در تیم ملی به وجود آورده‌اند. یک‌شنبه بعد از کنفرانس کی‌روش این فرصت نصیب‌مان شد تا در اردوی تیم ملی چرخی بزنیم.به خاطر مسائل مالی اردوی ایران در هتل آکادمی برپا شد، هتلی کوچک در قلب کمپ تمرینی تیم ملی. در آنجا افراد متفرقه حضور ندارند و فقط فوتبالی‌ها هستند. بازیکنان بعد از تمرین روز یک‌شنبه زمین شماره دو کمپ را ترک کردند و راهی ساختمان پک شدند تا به استخر بروند.آن‌ها بعد از استخر قدم‌زنان از روی زمین شماره یک رد شدند تا به هتل برسند. این فرصتی بود تا با بعضی از آن‌ها گپ بزنیم. چیزی که در تیم ملی مشهود بود، به روحیه بالای بازیکنان برمی‌گشت. با اینکه در ظاهر تیم ملی حال و روز خوشی ندارد، اما در باطن اوضاع فوق العاده است.

همان‌طور که در روز‌های گذشته نوشتیم روحیه در بین بازیکنان موج می‌زند، این را می‌شود از جوی که داخل تیم وجود دارد فهمید. وقتی به یکی از بازیکنان درباره این جو می‌گفتیم و شوخی‌هایی که می‌کنند، با خنده گفت: «شوخی که همیشه بوده ولی ما به وقت کار هم جدی هستیم.ولی انصافاً جو تیم خیلی خوب است. همه بچه‌ها با هم دوست هستند. هیچ‌کس از دست دیگری ناراحت نمی‌شود. در این سال‌ها همیشه امتیاز اصلی تیم ما این بوده که یکدل و متحد بوده‌ایم. تیم فعلی هم واقعاً متحد و یکدل است.»

کی‌روش کارش را بلد است
کارلوس کی‌روش برای یکدل و متحد کردن تیم ملی ترفند‌های زیادی دارد. وقتی از یکی از بازیکنان تیم ملی در این باره پرسیدیم پاسخ داد: «آقای کی‌روش واقعاً یک مربی کامل است و می‌داند باید در شرایط سخت چطور تیم را آماده کند. او تجربه خیلی بالایی دارد و همیشه تیم را به بهترین شکل آماده حضور در زمین می‌کند.»احتمالاً دیگر همه هواداران به این مسئله پی برده‌اند. دو حضور ایران در دو جام جهانی گذشته این مسئله را به خوبی ثابت کرد. با وجود آنکه رقبا و تمام جهان این را زنگ تفریح جام جهانی می‌دانستند، تیم ملی در هر دو جام فوق العاده بود، البته به جز بازی با بوسنی در برزیل. در جام جهانی قبلی که تیم ملی اسپانیا و پرتغال و مراکش را سورپرایز کرد. حالا هم ملی‌پوشان و کی‌روش می‌خواهند مردم ایران را سورپرایز کنند.اکثر بازیکنان از جوی که در روز‌های اخیر به وجود آمد، شاکی بودند ولی یک جمله مشترک داشتند: «حالا هر طور که شده قهرمان آسیا می‌شویم...» این جمله را از چند بازیکن تیم ملی شنیدیم. از آن‌ها که در خارج از ایران بازی می‌کنند تا ستاره‌هایی که داخل لیگ هستند.حرف آن‌ها این بود که تیم ملی در این مدت مورد بی‌مهری قرار گرفت و انگار بعضی‌ها دوست ندارند قهرمان آسیا شود، به همین خاطر حالا هر طور شده باید این تیم را قهرمان آسیا کنند تا اجازه ندهند آن افراد به هدف خود برسند.
مرجع : خبر ورزشی