به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۲ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۱۶۸۲۷

استقلال ايران در امتحان بزرگ سئول

گروه ورزشی: تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه راه خود در لیگ قهرمانان آسیا بعد از ظهر فردا چهارشنبه به مصاف اف سی سئول کره جنوبی خواهد رفت.
استقلال ايران در امتحان بزرگ سئول
در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اف سی سئول کره جنوبی و استقلال ایران بعد از ظهر چهارشنبه در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها از ساعت 14 به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که برای هر دو تیم از اهمیت بسیاری برخوردار است و بی شک استقلال و اف سی سئول تلاش خواهند کرد کار صعود خود را در همین بازی رفت تمام کنند. شاگردان امیر قلعه‌نویی که در مرحله قبل این رقابت‌ها توانستند در هر دو بازی رفت و برگشت بوریرام تایلند را شکست داده و مقتدارانه پا به این مرحله بگذارند، امیدوارند که در این دیدار هم بتوانند به روند رو به رشد خود تداوم بخشیده و راه صعودشان به فینال را هموار کنند.

استقلال در این دیدار تقریبا از همه نیرو و پتانسیل خود منهای خسرو حیدری می‌تواند بهره ببرد و امیر قلعه‌نویی قطعا در روز این بازی سعی خواهد کرد تحت هر شرایطی به رقیب خود گل بزند. چرا که گل زنی در این دیدار می تواند کار آنها را در بازی برگشت بسیار آسان‌تر بمند. اما در سوی مقابل تیم اف سی سئول هم در دور قبل الشباب عربستان را در مجموع دو بازی رفت و برگشت شکست داده و امیدوار است در ادامه هم از اعتبار فوتبال کره جنوبی در آسیا دفاع کند. این تیم چهارشنبه در حالی در ورزشگاه جام جهانی سئول میزبان استقلال است که قطعا از ناحیه هواداران پرتعداد و متعصب خود حمایت خواهد شد و این قدری کار را برای نماینده ایران سخت خواهد کرد.

احمد از استرالیا
Australia
۱۳۹۲/۰۷/۰۲ ۲۰:۰۵
با یاری خدا و همت همه ی بچه ها و کادرفنی پیش بسوی حماسه ای دیگر و به امید سومین قهرمانی استقلال درآسیا؛ زنده باد استقلال (133780)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۲ ۲۰:۰۶
پیراهن جدید استقلال با 3 ستاره و بالا بردن جام توسط کاپیتان مجیدی

آرزوی قلبیه همه آبی دلان............... (133782)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۲ ۲۰:۲۴
به امید قهرمانی (133793)
۱۳۹۲/۰۷/۰۲ ۲۲:۳۶
خلیــــــــــج فارســــــــــــ ایــــــــــــران اسـتــقـــــلال قــــــــــهرمــــــــــان (133865)
ss
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۲ ۲۳:۱۸
استقلال قهرمانه (133883)