به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۳
 
۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۱۷۰۴۱
هشدار؛ احتمال تنش زایی تندروها در بازگشت روحانی

خشم شديد سايت تندرو از مكالمه تلفني

گروه سياسي: طی روزهای اخیر که دكتر حسن روحانی با توصیه به «نرمش قهرمانانه»ی رهبری در نیویورک به سر مي‌برد تا بلکه بتواند قفل تحریم‌ها را باز کند یا راه حلی عزت‌مندانه برای آن بیابد، کسانی با بی مسوولیتی به ادامه رویه نا همخوان با رویکرد جمهوری اسلامی مشغول هستند و ساعتی پس از گفتگو با اوباما، مي‌گویند که روحانی باید در لحظه ورود به تهران پاسخگو باشد!
خشم شديد سايت تندرو از مكالمه تلفني
به گزارش انصاف نیوز، ساعتی پس از انتشار خبر گفتگوی تلفنی اوباما - روحانی، یک سایت تندرو و نزديك به گروه پايداري با انتشار مطلبی با تیتر «آیا معامله بر سر «برند ایران انقلابی» با کدخدا جوش خورده است!؟ / اقدام عجیب، بی‎فایده و بدون دستاورد روحانی در گفت وگوی تلفنی با اوباما »، نسبت به این گفتگوی تلفنی واکنش منفی نشان داد.

همه نیروهای سیاسی مي‌دانند که هر اتفاقی در نیویورک افتاده، از ملاقات وزیر خارجه با وزیر خارجه  آمریکا تا گفتگوی تلفنی روسای دو کشور، در جهت منافع ملی و با در نظر گرفتن چارچوب های تعریف شده و در پی هماهنگی‌ها با مقامات عالی رتبه ی کشور بوده و بعید است که اگر حمایت‌ها و هماهنگی‌هایی در آن سطوح انجام نشده بود، حتی یک قدم در این مسیر برداشته نمی‌شد.

این اعتراض افراطی در حالی صورت گرفت که رییس جمهور مورد حمایت این سایت در طول 8 سال ریاست جمهوری بارها نامه و پیغام هایی به طرف آمریکایی ارسال کرده بود ولی حتی یک بار نیز تلاش‌های او برای تغییر در شرایط دو کشور پاسخی دریافت نکرد؛ از این رو به نظر مي‌رسد اعتراضی اینچنینی، بیش از اینکه واقعی و اعتقادی باشد، از سر بغض است.

همچنین از برخی از نهادها انتظار همراهی و هماهنگی بیشتری در این مواقع مي‌شود؛ ساعاتی پس از اولین ملاقات حساس دیپلماتیک پنج شنبه شب وزرای ایران و آمریکا در نیویورک، شعار «مرگ بر آمریکا» از سوی بخشی از نمازگزاران جمعه ی تهران سر داده مي‌شود؛ و به عبارتی ساعاتی پیش از گفتگوی تلفنی روسای جمهور دو کشور پس از 34 سال خصومت و قطع ارتباط. هر چند این شعار در مقاطع مختلف از سوی اکثریت مطلق مردم ایران و منطقه به واسطه ی رفتار و کردار آمریکا سرداده مي‌شده و مي‌شود، اما به لحاظ دیپلماتیک شاید رعایت شرایط حضور رییس جمهور و هیات همراه در این سفر از سوی اعضای محترم ستاد نماز جمعه انتظار زیادی نبود که محقق نشد.
در مطلب رجانیوز ‌آمده است:
در حالیکه سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل و عدم پذیرش ملاقات با باراک اوباما، رئیس جمهور امریکا، رفتار دیپلماتیک آقای روحانی در سفر به نیویورک را در چارچوب تاکتیک «نرمش قهرمانانه» به رفتاری معقول، هوشمندانه و مبتنی بر تامین منافع ملی مردم ایران تبدیل کرده بود، این روند قابل قبول در آخرین دقایق حضور روحانی در امریکا به روند معکوسی مبدل شد تا رئیس جمهور در اقدامی عجیب و بی فایده، با باراک اوباما رئیس جمهوری ایالات متحده امریکا، بصورت تلفنی گفت وگو کند....صرف نظر از خطای گفتمانی رئیس جمهور در این اقدام و بی توجهی به مبنای عمیق نظری که امام راحل در تقابل با شیطان بزرگ بنا نهاده اند، این اقدام از نظر حساب و کتاب مادی و عقلایی نیز دستاوردی برای ایران نداشته است.

این رفتار پر ابهام و عجیب از سوی رئیس جمهور در شرایطی صورت گرفته است که هیچ دستاورد عینی دیپلماتیکی برای معامله با برند «ایران انقلابی» که در پس این تماس تلفنی اتفاق افتاده است، برای ایران حاصل نشده و مشخص نیست با کدام توجیه دیپلماتیک و عقلانی، تماسی که مهمترین سرمایه ملت ایران یعنی برند مقاومت، برای آن هزینه شده است، بدون هرگونه آورده خاص برای این ملت، آنهم در هفته دفاع مقدس برقرار شده و اتفاق افتاده است.

قطعا خاطره معامله درّ غلطان و آب نبات در دوره های گذشته و در مساله ای رده پایین تر همچون موضوع هسته ای این نگرانی جدی را به وجود آورده است که آیا با ارزش ترین الماس ملت ایران یعنی سی و سه سال مقاومت و ایستادگی در مقابل شیطان بزرگ با یک ژست و لبخند دیپلماتیک معامله شده است؟ یا اینکه دستاوردهای بزرگ و مهمی به ارزش سی و سه سال مقاومت، سختی و رنج و اهدای صدها هزار شهید با خود به همراه داشته است!؟

به نظر می‎رسد رئیس جمهور در اولین لحظات حضور در خاک ایران بدون هر گونه درنگ باید پاسخگوی اقدامی باشد که نه در چارچوب گفتمان انقلاب اسلامی و نه در چارچوب محاسبات حداقلی منافع ملی نمی گنجد و از این رفتار ابهام زدایی کند، چرا که از دقایقی پس از انتشار این خبر، موجی از عصبانیت و ابهام همراه با تعجب در میان جریان انقلابی به راه افتاده است.

لاله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۸:۵۶
خب لابد اگه شرایط ایران تو جهان بهتر بشه به ضرر این آقایون سنگ پا نژاده دیگه.خدایا ما ازین حرفا خسته شدیم چرا اینا خسته نیشن آخه؟ (136206)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۴۴
تندروهای معلوم الحال بدانند که ملت ایران هنوز تلخی آن لحظه ای را که احمدی نژاد زیر پرچم خلیج ع ر ب ی نشست و مصاحبه کرد از یادمان نرفته و نمی رود
مثل اینکه آنوقت استقلال می خریدند یا؟؟ (136569)
peyman
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۳:۳۴
این هم عوض تشکر و سپاس گزاری ما از اقای روحانی وظریف .....
چرا از خجالت بعضیا اب نمیشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (137232)
ایرانی
United States
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۸:۵۸
بوی شدید سوختگی رجانیوز فضا رو عطرآگین کرده

منتظر شریعتمداری و سایر دوستان هم باشید....!

روحانی،از اینکه با دستانی پر از نیویورک بر می گردی متشکریم..این همان نرمش قهرمانی است

روحانی قهرمان......خوش آمدی به تهران (136209)
دانشجو
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۴۵
لطفآ یکم اب بریزید روی اونجاشون که میسوزه:dddd (ببخشید، از ریس جمهور سابق یاد گرفتم) (136665)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۸:۵۹
اینبار دیگه مردم ایران در مقابل معدودی افراد تندرو و متحجر کوتاه نمیان!هرچند این مخالفین از روز اول نونشون در مخالفت با امریکا بوده حالا جای تعجبی هم نداره که یقه پاره کنند (136210)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۰۰
اقایان تند رو ما که به شما رای ندادیم به اقای روحانی رای دادیم بنا بر این مردم روش افای روحانی را قبول دارند (136213)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۰۱
این جریان به اصطلاح انقلابی پاسخگوی اموال دزدیده شده از بیت المال باشد بهتر است تا یک گفتگوی ساده تلفنی آن هم از طرف اوباما نه از طرف روحانی شما چندین نامه نوشتید کسی کس حسابتان نکرد (136215)
عیسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۰۱
فکر کنم آقایون کم کم دارن می فهمن که چقدر تو جامعه ی جهانی منفور بودن
تفاوت ها رو دیدند
صندلی های خالی سازمان ملل در برابر خودشونو با صندلی های پر در برابر آقای روحانی رو دیدند
شیفتگی غرب در برابر اعتدال را دیدند و دیگر تاب نیاوردند
متن شون بسیار عجولانه و از سر عجز و ناتوانی است زیاد جدی نگیرید (136217)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۰۲
به خدا هرچی میکشیم از این تندرو هاست.
رجا نیوز ناراحت نمیشه از باج ایران به روسیه و هند و چین. (136219)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۰۵
من یه سوال دارم.
انتقلاب ما یعنی رابطه نداشتن با کل دنیا؟
بزارید ایران جون بگیره (136222)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۰۷
موجی از عصبانیت و ابهام همراه با تعجب در میان جریان انقلابی به راه افتاده است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما انقلابی هستید؟اگه اونطوری شما میگید انقلابی ها باید الان تو سوریه باشن نه ایران!نکنه تا حالا توفیق نداشتی بری سوریه؟ (136226)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۰۷
بزارید اصول گرا ها و سایت های تندرو هرچی میخوان بگن ما از رای خودمون دفا میکنیم تا اخرشم پشتشیم.
زنده باد روحانی درود بر خاتمی (136227)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۷:۳۲
افول گرا ها (136864)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۰۸
8 سال آبروی ایران و برند انقلابی ایرانی را بردند ، هنوز هم از رو نمی روند . اتفاقا اگر همجین گفتگویی صورت نمی گرفت کاری اشتباه و به زیان کشورمان بود . از پایداری جماعت منافع ملی نباید انتظار داشت آنها منافع شخصیشان را در نظر می گیرند و بس. (136231)
-------
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۰۸
:( khak bar sar shodim raft (136233)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۱۷
فقط درباره خودت صدق می کنه (136530)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۳۴
لابد شما سود و منفتتون تو سختی کشیدن ملته که با بهتر شدن اوضاع مردم شما خاک تو سرت میشه. (136553)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۷:۳۴
خوب مشخصه که خاک بر سر شدین.دلار داره مید پایین خوب.... (136866)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۰۸
روحانی مچکریم. ما همچون رأی که در 24 خرداد دادیم همچنان از شما دفاع خواهیم کرد. این گروه تندرو هنوز در شوک انتخابات هستند. و حسادت آنها تمامی ندارد. (136234)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۰۹
اگر غیر از این بود باید تعجب میکردیم. این رسانه های "معلوم الحال" اگر پای منافعشان وسط باشد حتی به مقام رهبری هم اعتراض میکنند. (136238)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۳:۰۷
اقا دقیقا همینطوره اینا به نفعشونه کالای دسته 3 چینی وترکی رو مفت بخرن وچندین برابر به ملت بندازن وخودشون باپولش ماشینای انچنانی زیر پای بچه هاشون بزارن که تو خیابون به امثال ما که بابا وننمون کارمند دولتن پز بدن.اونوقت ما سوار اسکانیای چینی بشیم... (137202)
محسن خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۱۰
من نه اصلاح طلب هستم و نه اصولگرا اما واقعا تعجب میکنم چرا این دوستانی که با این حرکت مخالفت می کنند هیچ وقت مردم را در نظر نمی گیرند بهرحال مردم به این رئیس جمهور رای دادند و این یعنی اینکه به حرف های او اعتماد کردند و دوست دارند برنامه های او اجرا شود من از همه این عزیزان خواهش میکنم هر حرفی که میزنید مردم را در نظر بگیرید اگر مردم نباشند به قول شما دیگر خبری از برند ایران انقلابی نیست ادامه این وضع اقتصادی واقعا هشدار دهنده است برای همه ما و برای همان برند انقلابی (136239)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۱۱
مرگ بر روسه هند چین + تندرو های افراطی (136241)
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۱۴
"شعار مرگ ندهید که به زندگی نیازمندیم" (136446)
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۵۵
آفرین ابوذر
خیلی حرفتون زیبا بود
می دونی چند روزه فکر می کنم خدایا بعضی ها برای روز قدس و بیست و دوم بهمن شعار از کجا بیارن (136585)
ولی الله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۲۱
شعار مرگ همیشه بوده و خواهد بود
اگر تو نگویی مرگ بر دشمنان شیطان بزرگ من می گویم مرگ بر دشمنان خدا (136624)
emad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۵:۳۰
اهان ببخشید مرگ بر امریکا خوبه؟ایرادی نداره؟
بزرگترین دشمن ما روسیس
جیره خور (136718)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۱۲
داداش گلم اگر بخوایم رجانیوز بخوانیم، آدرسش رو بلدیم. (136242)
امير
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۱۲
اين جماعت خود خوارج اند
به مسجد كوفه شمشير اين ملجم اند
=تندروهاي داخلي (136243)
انتری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۱۳
عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید....................................... (136244)
فلاحي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۱۵
بابا به اين مردان به ظاهر دلسوز مردم بگيد ما آقاي روحاني را قبول داريم و از كارهاي ايشان حمايت مي كنم و حاضريم تنها براي ايران با ابهت و صلابت جان بدهيم. (136246)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۱۵
پس بايد چنان استقبالي كنيم كه تو نطفه خفه بشن. همه بايد از فرودگاه همراه هم به استقبال شون بريم.
ولي دوس داشتم قيافه احمدي نژادو دارودستشو ميديدم كه هر چي التماس كرد كسي يه نگاهم بهش نكرد . خدا رو شكر . (136247)
فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۱۶
بعنوان یک فرزند شهید میگویم غلط کرد (136250)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۰۵
با نهایت احترام به تمام شهدای عزیزمان
شما به عنوان شخصی خودت صحبت کن

و از ادبیات شایسته تر استفاده کن اینجوری احترام پدر بزرگوارت هم حفظ شده (136434)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۰۷
آب در خوابگه مورچگان افتاده است

چه منافعی که به خطر افتاد در این مذاکره (136435)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۰۹
منظورت از غلط کرد کی بود؟! روحانی یا رجانیوز؟!!! (136523)
ع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۵:۵۵
این لحن گفتار یک فرزندشهید نیست .این لحن گفتار یک دشمن مردم ایران است. (136752)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۶:۴۴
بعنوان یک برادر شهید میگویم کار درستی بود (136796)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۶:۴۷
خدا روزی شما را به نحو دیگری حواله نماید کمی فکر عزت خود باشید (136799)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۱۷
اینهمه شعار مرگ بر آمریکا دادین ب کجا رسیدین؟؟؟
آیا آمریکاییها ی بار هم شعار علیه ما دادن؟؟؟؟؟
بهتر نیست دیدمونو عوض کنیم مگه تا چند سال میخایم زندگی کنیم بذارین روی آرامش و آسایش رو ببینیم (136252)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۲:۱۴
تا ببینیم منظور از زندگی چیست؟ (137170)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۱۷
درود خدا بر روحانی....... (136253)
ناصر ( نوج نو )
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۱۸
بابا برید شما حالتون خوب نیست. روحانی چی رو باید پاسخگو باشه؟؟ اصلا باید به کی پاسخ بده؟؟ به شما های افراطی؟؟؟
ما ملت ایران پشت سر دکتر روحانی هستیم و هیچ کاری هم از شما برنمیاد (136255)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۲۰
از این به بعد تندروها باید بساط خودشون رو جمع کنند و برن دنبال کارشون.
دیگه بسه هرچی در این هشت سال تاخت و تاز کردند بس است. (136257)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۲۵
از غصه دق کنین بمیرین.یه ملت پشت روحانی وایستاده (136260)
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۲۵
اينكه به صرف سخن گفتن رييس جمهور با اوباما ايشان را مورد هجمه قرار دهيم كاري بس نابخردانه و عجولانه است. بايد ديد عزت ما در حركت روبه جلو و پيشرفت است و يا صرفاً پشت كردن به آمريكا. مطمئناً رييس جمهور محترم صلاح مملكت را از ديگران بهتر مي دانند. حركتهاي خودسرانه و بي حساب كتاب جز در مسير كره جنوبي رفتن حاصلي ندارد. (136261)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۵۷
سامان جان می دونم خطای گفتاریه
ببخش من به جای شما تصحیح می کنم کره ی شمالی
بازم از شما معذرت می خوام (136588)
کارمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۲۶
معلوم نیست اینها کی میخوان بیدر بشن؟؟؟؟بابا جان حالا که ملت رابطه با همه کشورها را میخواد دیگه این 5درصد چی برای گفتن دارن راست میگید ارتباط با آمریکا را رفراندمی کنید تا ببیند چند درصد مردم راضی به این ارتباط هستند و به اون رای مثبت میدن (136262)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۲۸
آقایان اصولگرا شما را به هر که می پرستیددست ازاین بازیها بردارید برای همه روشن است که شما بیش از همه مشتاق این رابطه هستید. منتهی به شرط اینکه بنام خودتان تمام می شد! هر آن 8 سال سیاه بر سر این مملکت آوردید بس است . بگذارید عقلای ملت به این اوضاع فلاکت بار سرو ستپامانی بدهند. کاش ذره ای از درد و رنج و فقر و فلاکت این ملت و این نسل سوخته انقلاب را در ک می کردید. کاش کمی از منافعتان به نفع ملت می گذشتید. بنده بعنوان جانبازو عاشق انقلاب مصلحت را در رابطه عاقلانه می دانم. (136265)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۳۰
بخواب بابا (136267)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۳۷
شما میتونید اونجایی که میسوزه آب بریزید(دکتر احمدی نژاد) (136272)
باقری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۴۶
برادران پایداری به چشم خویش دیدند که گفتمان آنان تنها چهار میلیون رای آورد. چرا منافع یک ملت را قربانی چند شعار کنیم. ملت میگوید ما این گفتمان را نمی خواهیم شما چه میگویید؟ آیا این همه فشار به مرد مستضعف را نمی بینید یا نمی خواهید ببینید؟ شما چرا گفتگو را مساوی با تسلیم می پندارید؟ مگر روسیه و چین با آمریکا گفتگو نمی کنند مگر آنها دست بسته تسلیم آمریکا هستند؟ خدواند همه را به راه راست هدایت فرماید. آمین یا رب العالمین. (136283)
ابوسعيدگناوه اي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۴۶
اقايان چرا نميخواهيد از خواب بيدار بشيد بابا رانت شما ديگه قطع شده اينقدر ديگه دست و پا نزنيد چون ملت بيشتر متوجه ميشوند كه چه نوني تو اين دوران زديدتو روغن بسه ديه (136284)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۴۷
اونها را بی خیال شید اونها هنوز فکر میکنن خرمشهر دست عراقی هاست از پیروزی دپلماتیک دولت اعتدال عصبانی هستن اگر به اونها باشه مثل سوریه سر ملت را می برن (136285)
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۴۹
میزان رای ملت است (136287)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۴۹
درود بر شرف روحانی .من به عنوان یک فرد ایرانی بسیار خوشحال شدم که روحانی با اوباما دیدار کردند. (136288)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۵۰
ای جانم پوزشون به خاک مالیده شد و روحانی بعد از هشت سال کار درست رو انجام داد و دل مارو شاد کرد روحانی واقعا ازت تشکر میکنم (136290)
نکیسا سامی
France
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۵۰
هر کی میگه پنیر تو یکی(رجانیوز) سرتو ....... (136292)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۵۲
آقا ما داریم میریم فرودگاه تا ضمن استقبال و سپاسگذاری از رییس جمهور مردمی اجازه سوء استفاده افراد ناپاک رو از مراسم استقبال رییس جمهور ندهیم . ملت اجازه عرض اندام به این تندرویان که خواهان این هستند که ملت همیشه در سختی و گرفتاری باشند را نخواهد داد . زنده باد اصلاحات و اعتدال (136293)
احمد
Australia
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۵۲
وای خدا نگید بنده خدا از ترس داره سکته میکنه؛ جمع کنید این کاسه کوزه هاتون رو؛ هشت سال قدرت شما هشتاد سال ایران رو به عقب برد؛ سکوت کنید که مردم هم صبرشون اندازه ای داره؛ پس به افتخار ایرانی پایدار و آباد (136294)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۱:۵۸
کجایی داش احمد بیا با هم یه نسکافه بخوریم (136430)
احمد
Australia
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۲۱
من ساکن بریزبن هستم؛ نسکافه هم خوب اومدی؛ پایینده باد ایران (136537)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۰۹:۵۷
حضرت موسي با فرعون صحبت كرد آنهم بدستور خدا با بيان لين (زبان نرم ) حالا چرا دكتر روحاني با اباما صحبت نكند (136296)
چالش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۰:۰۰
ب ب ب: بشین بینیم بابا! D: (136298)
محمودمحمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۰:۰۰
واقعاپررویی ودریدگی هم حدواندازه ای دارد.هرچه مردم ودولتمردان تلاش می کنندکه راجع به 8سال گذشته سکوت کنندبازاین آقایان دست بردارنیستند.آنچه مسلم این گروه انحصارطلب ازوزش نسیم اعتدال نگرانند.آنهاحیات خویش رادرتندروی وتحجرمی دانندودراین راه به هرگونه عمل شنیعی دست می زنند.خطاب به این آقایان می گویم:کارنامه شماوهمفکرانتان دراین 8سال آنقدرسیاه است که بهترآنست که دم فروبندیدوفقط نظاره گرباشید..... (136300)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۰:۰۵
یادم میاد هر جایی یه عده ای از مردم جمع شده بودن و شادمانی میکردند دست پرورده های اینها حمله میکردند و شادی مردم را بهم میزدند الان هم که مردم کمی شاد شده اند اینها با اقداماتشان کام مردم را تلخ خواهند کرد من مطمئن هستم اکثر اینها برای امریکا بال بال میزنن این را از فرستادن فرزند هایشان برای تحصیل به انجا یا سفرهای متعددشان میگویم و میخواستند این شروع رابطه به پای انها نوشته شود (136307)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۰:۰۵
در آمریکا هم گروهی با نزدیک شدن دیدگاههای ایران و آمریکا و کم شدن تنش ها بین این دو کشور سخت مخالفت می کنند و چوب لای چرخ مذاکرات می گذارند مثل طرفداران رژیم صهیونیستی . چون با نزدیک شدن روابط این دوکشور دیگر اسرائیل هم نمی تواند مظلوم نمایی کند و اتهامات سلاح هسته ای به ایران بزند و ... حالا چرا مدعیان حمایت از مردم و ارزش های ملی و دینی همنوا با آنها شده اند نمی دانم . انشاءاله که علت آن تحلیل غلط از موقعیت باشد. (136308)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۳:۲۰
هزار افرین بر این دیدگاه من هم به این موضوع مشکوکم. (137222)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۰:۰۶
معلوم است بخاطر منافع هزاران ملیاردی و تداوم این چپاول از هر گونه گشایش بین ایران و امریکا ناراحت هستند اینها درد دین ندارند والله که درد جیب دارند (136310)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۰:۰۶
باکی نیست. روحانی 18 میلیون حامی داره و مطمئنا این تعداد طی یکماه اخیر بیشتر هم شده و این حرفهای تاریخ مصرف گذشته رجانیوز و کیهان و چند نماینده معلوم الحال مجلس تغییری در اراده مردم و دولت منتخبشون نمیده (136311)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۰:۰۷
سایت پایداری بازهم اشتباه می کند تندروی وافراط را باید متوقف کرد. (136313)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۰:۱۴
البته یکسری از این صحبت ها درسته ،بلاخره هم ما در این مدت رنج و سختی کشیدیم و هم کلی شهید و خون...!حالا باید دید که آقای روحانی چه تدابیری دارند!ان شاا.. همه چیز با در نظر گرفتن اینچنین موارد و بدون افراط و تفریط جلو بره! (136315)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۰:۲۰
خب چي كار بايد ميكرد شما تندروهاراضي بشين؟!!! ريجكت ميكرد خوب بود يا پاي تلفن فحش ميداد و قطع مي كرد؟!!!! اشتباه تندروها اينه كه دنياي سياست و ديپلماسي رو با چاله ميدون اشتباه مي گيرن... سياست چاله ميدوني!!! (136318)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۰:۳۰
چه زود منافعتان به خطر افتاد (136331)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۰:۴۲
بزار بسوزن، از همه جاشون بسوزن. یه عمره این جور آدمها ملت ایران رو سوزوندن به خیال متوهم دین پرستی و انقلاب داری شون. (136342)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۰:۵۹
خدایا یا تندروها رو از ما بگیر یا مارو از اونا خلاص کن... (136357)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۱:۰۲
روحانی! جواب بده... (136362)
روح اله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۱:۰۳
خدایا شکرت ... (136364)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۱:۰۴
به قول رییس جمهور مورد حمایت خودشون

آب رو بریزن اونجایی که میسوزه (136366)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۱:۰۵
سایت رجا نیوز عزیز
به قول استادتون که خیلی دلتون براش تنگ شده " آبو بریز اونجایی که میسوزه"
آقاجون به اندازه همون 5 درصدتون صحبت کن. (136367)
امیری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۱:۰۸
تا بترکه چشم حسود (136371)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۱:۱۴
آخه گروهی که کاندیدشون کلا چهار میلیون رای هم نداشت دیگه چی به این حرفها! (136376)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۱:۱۷
متاسفانه حرف زدن حتی با دشمن مورد ایراد واقع میشود وجبهه گیری. هنوز که امریکا سر از خصومت بر نداشته وایران هم باجی نداده . اتفاقا شهید داده ایم که حرفمان در دنیا که حرف اسلام است خریدار داشته باشد و بهتر که امریکا درخواست مذاکره کند چرا به این پیروزی نگوئیم. چرا حرفمان را دلالان بگویند و منافعش را ببرند. وقتی رهبر فرزانه ای داریم و سکان هدایت در دست اوست نگران زحمات انقلابی نباید بود. شاید انها روی خوشی بعد نداشته باشند انوقت همین راه ادامه خواهد یافت. (136382)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۱:۲۵
....... لطفا" شما نظر ندهید . 8 سال هاله نورتان سرزمین ایران و مردم ایران زمین را خوار و خفیف کرد و شما افرین میگفتید . این ارتباط هیچ منفعتی برای
شما نداشته باشد برای ملت بزرگوار ایران و این سرزمین منفعتی که دارد برچیدن
دکان فساد و دروغ شما میباشد . (136393)
خوشحال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۱:۲۷
رفتم تو سایتشون دیدم دارند از موفقیت مردم پسندانه روحانی دارند می ترکندو تازه رابطه با امریکا نان کسانی که از تحریمها سود کلان می بردند را آجر میکند.بهارخوانهای گرامی به رجا نیوز رفته و با کامنت های خود آنها را بمباران کنید (136399)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۱:۳۸
سخت نگیرید، مثل اینکه پیامک نتانیاهو بهشون رسیده!! (136415)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۶:۴۳
hala che khaky be saremoon berizim?
.
.
.
.
.
.
.
پیامک نتانیاهو به تندروهای داخلی (136794)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۱:۵۱
جبهه پایدار ی فقط 4میلیون رای دارد پس لطفا قیم اکثریت مردم که به دنبال ارامش و عزت و صلح و دوستی هستند نباشند .زنده باد روحانی و زنده باد اصلاحات. (136420)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۱:۵۱
چقدر جالب شدن افکارشون و نظراتشون شبیه صهیونیزم هاست
اونام کلافه هستن
آشکار شدن بیشتر پیوند تندروهای داخلی با صهیونیزم (136421)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۳:۴۰
واقعا مشکوکه!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (137238)
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۲۲
ما اجازه نمیدیم روحانی و یارانش آسیبی ببینند ما رای دادیم تا آخرش هم ازش دفاع می کنیم و اینو همه می دونند رای در ایران خیلی ارزش داره و ثابت کردیم از باند تندرو می خواهیم امتحان نکنند (136456)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۳۰
اووخی.نازززی.ناراحت نباش رجا جان.دنیاست دیگه همیشه بر وفق مراد نیست. (136470)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۳۴
حاميان محترم جليلي خواهشا بس است! (136477)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۴۱
حالا معلوم شد که دعوا سر لحاف ملا بوده وگرنه دوستی با آمریکا اگه برای این جماعت نون داشت زودتر از روحانی همین جماعت پیش دستی میکردن ادامه عدم تعامل با جامعه جهانی اگه برای ملت آب نداشت برای این جماعت نان زیادی داشت ومتاسفانه هر جا کم هم میارن از ارزشها مایه میذارن ... (136497)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۴۸
روحانی هم به جمع مدال گیران طلا یی پیوست (136504)
علی نظر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۱۶
شعار ما از این به بعد اینه
" افراطی - صهیونیست- پیوندتان مبارک " (136529)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۲۱
رجا نیوز و اسراییل در این مورد با هم کاملا همسو می باشند(قابل توجه کفن پوشان 8سال خوابیده!!!) (136536)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۳:۵۷
خیلی بد شد دلار داره ارزون میشه جنسها ارزون میشه دیگه دلالی نیست ای خدا خیلی بد شد حالا ما چکار کنیم چه جوری سرمایه ملت رو با روسیه و چین و هند قسمت کنیم بچه هامون کلی به این تحریمها امید بسته بودند روحانی ازت نمگذریم که همه چی رو خراب کردی
از طرف همه تند روهای منفعت طلب انقلابی دو آتیشه (136587)
بنده خدا2
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۰۵
( با لحجه علی دایی بخوانید لطفا توک زبونی) ببخشید معذرت می خوام اینجا چه خبره ؟؟ مگه قهرمان لیگو تحویل گرفتیم !!! (136595)
مهدی
United States
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۱۷
چه جالب . اسراییل و افراطیهای داخل از عملکرد جناب اقای روحانی خشمگین هستند. !!! (136616)
بيدار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۳۰
توهين و جسارت به روحاني توهين به ملت ايران است. مردم ايران بخاطر گفتگوي تلفني رؤساي جمهور به همديگر تبريك ميگويند . كجا كارن اين بنده ي خدا ها!؟ (136637)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۳۳
بیاییم بررسی کنیم در طول تاریخ بیشتر از روسها ضرردیدیم یا آمریکا هنوز صدای قربانیان توپولفهای روس به گوش میرسد و همچنین صدای شیون زنان در دوره قاجار که توسط روسها... (136645)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۴:۴۳
بعضی از آقایون خیلی جو گیر شدند . مگه حالا چی شده ؟ اولا گفتگوی تلفنی حسن روحانی یا اوباما همچین آش دهان سوزی نیست که بعضی هاتون قند توی دلتون آب میشه . ثانیا روحانی بدون اجازه رهبر معظم انقلاب کار ی مخالف انقلاب نمی کنه یعنی نمی تونه بکنه . ثالثا همانگونه که رهبر انقلاب فرموده اند : خواب برگشتن آمریکا به ایران خوابی آشفته و غیر قابل تعبیر هست (136658)
ع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۵:۵۱
هشت سال گند زدید به این مملکت لطفا دیگه ازقول این مردم حرف نزنید خواهشا خجالت بکشید وخودتان را بیش از این مورد نفرت مردم قرار ندهیدای بی..... (136748)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۶:۰۰
واقعا چقدرپرمحتوا گفت شهيد بهشتي كه دشمن دو دسته است داخلي و خارجي وجنگ با دشمن داخلي به مراتب سختتر وخطرناكتر است
اقايون تندرووافراطي اينقدر اب به اسياب به اصطلاح دشمنان نريزيد (136759)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۷:۱۱
درود بر روحانی سد شکن (136822)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۱:۳۴
رجانیوز!
به قول اربابت: آب رو بریز اونجایی که میسوزه!!! (137111)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۲:۵۲
من وقتی جلزولز این اوباش رو میبینم دلم خنک میشه بذار تا میتونن دست وپابزنن (137194)
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۰:۰۰
جوجه را اخر پاییز می شمرند این قدر خود باخته نباشید شما همان خوارج نهروانید که برای شکمتان علی را تنها گذاشتید و اینها سبب میشود که امام زمان ظهورش به تاخیر بیفتد زیرا 313 یار واقعی ندارد و این قدر بی ادب نباشید و فرهنگ ایرانی را حفظ کنید (137258)