به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۰
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۱۷۳۹۵
دروازه‌بان تیم استقلال:

برد تیم ملی برابر کره‌جنوبی هم اتفاقی بود!

گروه ورزشی: دروازه‌بان تیم استقلال می‌گوید باخت به سئول کره‌جنوبی به دلیل تفاوت سطح فوتبال ایران و کره است و تیم ملی هم "اتفاقی" تیم ملی کره را شکست داده است.
برد تیم ملی برابر کره‌جنوبی هم اتفاقی بود!
سیدمهدی رحمتی پس از ناکامی استقلال در رسیدن به فینال باشگاه‌های آسیا، گفت:  واقعیت این است که فوتبال ما از آسیا فاصله دارد. البته استقلال امروز بازی خوبی به نمایش گذاشت و می‌توانستیم با 3 یا چهار گل پیروز میدان باشیم و همین امکان وجود داشت که اوت شویم ولی بچه‌ها همه زحمت خود را کشیدند و باید گفت که تمام توان استقلال همین است. سنگربان استقلال خاطرنشان کرد: این تاوان اول فصل است که من هرچه داد می‌زدم، بازیکنان تمرینات آمادگی خود را دیر شروع کردند. روزی که قهرمان شدیم، یکی به داد تیم برسد و هر چه زودتر تمرینات آمادگی را شروع کنیم. ما از لحاظ آمادگی بدنی عقب بودیم چون اول فصل بدنسازی را به موقع شروع نکردیم.

رحمتی دلیل ناکامی استقلال را ناآمادگی و ناهماهنگی این تیم دانست و افزود: همان زمانی که تمام تیم‌ها در اردو بودند، استقلال با دو نفر تمرین می‌کرد چون بازیکنان قرارداد نداشتند. همان‌گونه که به دلیل این امر در هر بازی بازیکنان در بیست دقیقه آخر انرژی‌شان تحلیل می‌رفت و امادگی بدنی کافی نداشتند اما همین تیم اف سی سئول در شرایطی که ما تمرین را شروع نکرده بودیم با یک شرایط خوب در لیگ کره به میدان می‌رفت، اما ما در آن زمان اندر خم بستن قرارداد و جور کردن پول برای بازیکنان بودیم. وی اظهار کرد: شما به آرشیو خود نگاه کنید ببینید که اولین روزی که استقلال با تمام بازیکنانش تمرین کرد کی بوده است. سطح فوتبال ایران از کره جنوبی بسیار عقب‌تر است و همان برد ایران در کره نیز به صورت اتفاقی به دست آمد و اتفاق نیز یک بار می‌افتد.
مرجع : ایسنا

محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۳:۰۳
اره شانسی بود . شانسشم این بود که تو نبودی الکی گل بخوری (140514)
معین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۵:۳۱
باریکلا خوشم اومد (140617)
Qeysar
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۷:۱۷
شانس تیم ملی جایی بود که تو براش ناز کردی و کارلوس کوئروش نازتو نخرید!
بخدا اگه تو بودی بعید نبود که مثل بازی با سئول گل چیپ بره تو سجاف دروازه تیم ملی!
پس از این بابت خدا را شاکریم که دل میلیونها ایرانی را شاد کرد. (140672)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۹:۱۶
یکی نیست به این یارو رحمتی بگه، اگر باز هم تو نباشی این شانس را داریم که تو جام جهانی پیروزی داشته باشیم. (140731)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۲۰:۵۵
درسته رحمتی خیلی کارش زشت بود و نامردی کرد و شاید واقعا از برد تیم ملی ناراحت باشه تو دلش
ولی راست میگه ژاپن و کرخ از ما خیلی قویترن
من پرسپولیسی ام ولی میبینم که ایران پیش ژاپن و کره که هیچ پیش ازبکستان هم حرفی واسه گفتن نداشت (140759)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۳:۰۶
تو برو به فکر افتتاح زیر گذرا و روگذرات باش.بازیکن .. . .. حق نداره در مورد تیم ملی اظهار نظر کنه (140518)
فرامرز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۳:۰۹
تفاوت سطح به دلیل اینه که اونا مسئولانش به فوتبال بها میدن
ولی مسئولان فوتبال ما فقط لبخند میزنن
و تبانی وفساد رو انکار میکنن (140519)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۳:۱۴
حالا باختید چرا برد تیم ملی را کم رنگ میکنی؟حتما چون شما نبودید اتفاقی بوده. (140522)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۳:۱۵
حداقل یه جور نشون نده که معلوم بشه چقدر از برد تیم ملی ناراحتی!! (140523)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۵:۰۷
اگه منطقی باشید شما هم متوجه خواهید شد که فوتبال ما با شرق آسیا فاصله پیدا کرده. اگه اینطور پیش بره به زودی از غرب آسیا هم عقب خواهیم افتاد. تیم ملی برآمده از باشگاه هاست. باشگاه هایی که سالهاست در لیگ قهرمانان ناکامند.با یه برد در مقابل کره نه ما قهرمان جهانیم و نه اونا ا ز ما ضعیف تر. لطفا ضعف فوتبالمونو پشت این بردهای شکننده قایم نکنید. چون فردا با نتایجی که در جام جهانی خواهیم گرفت سرخورده خواهید شد. (140609)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۶:۰۶
اره ولی به عنوان یه ایرانی نباید اینجوری بگه در مورد تیم ملی بازتلب خوبی نخواهد داشت این حرفاش (140641)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۲۳:۱۲
اتفاقا چون دلسوزه میگه (140798)
صداقت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۳:۲۰
اتفاق در 2 بار پیاپی؟!!! نه قربان کینه شما را کور کرده است! راستی تلویزیون خوبی بخرید آخر جام جهانی را باید از خانه تماشا کنید (140528)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۳:۲۴
ماله اینه که بازیکنای ما بیچاره دست مزدای میلیاردی دارن اینقدر خوردن که دیگه نمیتونن بدوند خوب مفت خوردن این چیزا رو هم داره دیگه اینقدر الکی بهتون پر و بال دادن که باورتون شده بازی بلدین بعد نمیدونم شما که از پس آسیا بر نمیان چطور میخواین برین جام جهانی اونجا هم نرسیده باید برگردین.داداش شما همون برین مدل ماشیناتونو عوض کنین بیشتر جلب توجه میکنین تا با بازی تو زمین (140531)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۳:۲۵
كاملا" با حرف ايشان موافقم (140532)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۴:۴۰
منم موافقم تعجب نداره هم تو تهران و هم تو کره با شانس بردیم کره رو قبول کنیم...!!! (140587)
خسرو
United States
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۳:۲۵
امثال شما میلیارد میلیارد از مدیران طلب نکنید تا تیم زودتر شروع به بدنسازی بکنه حالا کی روش نمی خواد ببرت جام جهانی چرا چرت می گی سه تا بازی آخر تیم ملی عالی بود (140534)
سينا صفوي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۳:۲۵
به خدا راست مي گه! (140535)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۳:۳۱
برای آقای رحمتی متأسفم که به خاطر مشکلات شخصی با سرمربی تیم ملی غرور و افتخار ملت بزرگ ایران را جریحه دار می کند (140538)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۵:۰۲
از روی اینکه کی این حرفو زده و اینکه دوستش داریم یا ازش خوشمون نمیاد قضاوت نکنید. ولی حرف آقای رحمتی پر بیراه نیست. فوتبال ما خیلی وقته در سطح یک آسیا نیست و نباید با خودمون فکر کنیم کره رو بردیم دیگه شگفتی سازیم. واقعا ما از سطح کره و ژاپن فاصله داریم. همین لیگ قهرمانان آسیا چند ساله که ما نمی تونیم به فینال برسیم و قدرت به طور کامل دست شرق آسیاست.استقلال تیم ضعیفی نبود ولی یارای مقابله با حرفه ای گری کره ای هارو نداشت. نه استقلال که هیچکدوم از باشگا های ما با وضع موجود نتیجه ای بهتر از این نخواهند گرفت. اصلا در این چند سال اخیر شما یک بازیکن نامی و پدیده رو نام ببرید که خروجی لیگ برتر باشه. (140602)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۳:۳۴
یعنی چون تو نبودی این برد ها کشکی شد؟ تو اگه از فوتبال چیزی می فهمیدی نه اونجوری مثل بچه ها از تیم ملی قهر می کردی و ضعف های خودت رو می پوشوندی که گل مفت نخوری. کی روش بلده با یه تیم ضعیف تر چطوری تیم قوی تر راببره اینو در تهران هم ثابت کرد اما قلعه نوعی بلد نبود با یه تیمی که می شد به راحتی بردش ببره (140541)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۴:۰۳
اگه خودت دروازبان بودی اتفاقی تلقی نمیشد! (140563)
جواد
United States
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۴:۱۳
اولا دروازه بان تیم ملی سوراخ و مغرور نیست .دوما هیچ موفقیتی اتفاقی نیست.سوما شمارو دیگه تیم ملی راه نمیدن حرف زیادی نزن (140570)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۴:۱۷
اينقدر توجيه نكن بابا بسه ديگه (140573)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۴:۵۵
این که همینجوری واز روی تعصب نظر بدیم خوب نیست. اینکه استقلال خوب نبود و میبایست بهتر بازی میکرد شکی نیست و اینکه بازیکنایی که ادعای زیادی دارن و پولای خوبی هم میگیرن حتی یه پاس ساده هم بلد نیست بدن و ... ولی انصافا ما در بازی رفت و برگت با کره بید چندین گل می خوردیم و همچنین ازبکستان ما تو اون بازی ها مطلق دفاع می کردیم و ضعیفترین بازی های ملی هست که من به یاد دارم. شاید پر بیراه نباشه که بگیم همین جور که خدا خرمشهر را ازاد کرد تیم ملی هم برد جام جهانی! (140600)
محمد
Germany
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۵:۵۶
این ها همه اثرات درآمدهای کلان و بی حساب کتاب این آقایان مفت خوره! (140637)
پویا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۶:۱۹
برو مردیکه باختین چرا گریه میکنی.. درود بر کی روش اقای فوتبال ایران. نه به پول دوستایی مثل تو (140645)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۲۳:۱۵
مسولان مردم ایرانو میشناسن هیچی براشون مهم نیست چون میدونن مردم با یه برد همچین ذوق میکنن که کلا جام جهانیم فراموش میکنن.واقعا که.. (140799)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۷:۲۹
1 2 3 4 رحمتیه ل ا ه ی خور!!!!خخخخخخخخخخخ بوی سوختگی میاد!کی کجاش سوخته؟! (140675)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۷:۴۵
تمام کشورها به زیر ساخت ورزشی اهمیت میدن در ایران بر عکس . در کشور
جهان سومی مثل ما نباید میلیارد میلیارد به بازیکنانی پول بدن که حتی باشگاهای درجه 3 منطقه هم اونارو قبول نمی کنند. طبق امارهای معتبر سازمانهای جهانی سرانه درآمد در ایران 211 دلار در ماه است در حالی که چند صد میلیارد تومان از بیت المال در سال برای فوتبال خرج میشه. (140680)
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۷:۵۰
عزیزم ما در سه بازی آخر شش امتیاز گرفتیم
مقابل کره هم رفت و هم برگشت بردیم اینا شانسی نیست (140683)
فرهاد
Germany
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۸:۵۱
فقر در جامعه بیداد میکند اون وقت این بازیکن ها میلیارد میلیارد پول میگیرن دردش اینجاس که اگه اینها شهروند اروپایی بودن حتی نمره ورزش هم زیر ده بودن .چند سال پیش بایرمونیخ المان با پرسپولیس تو تهران یه مسابقه دوستانه گذاشت جالبه بدونید خبرنگارهای المانی تو تمرینات پرسپولیس شوتهایی به دروازه میزدن که بازیکنهای پرسپولیس نمیتونستن بزنن !!!!!به چی دل خوشیم تو تمام سابقه لیگ میلیاردی یه صحنه از قبل تمرین شده انجام نشده !!!!یه فوتبال دیمی و الکی خوش .من موندم تماشگرا برا چی میرن ورزشگاه .چی ببینن فوتبال یا شوتبال (140711)
آخرشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۹:۴۴
بابا چه کینه ای داری تواز کی روشششششششششششششششششششش (140734)
بزرگتر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۲۲:۰۶
یکی از محاسن رحمتی اخلاق خوب او بود که متاسفانه در این مسئله کمرنگ شده است من بعنوان یک بزرگتر به او توصیه می کنم از خود خویشتنداری نشان داده و در صدد جبران باشد. (140782)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۲۲:۳۳
پسر جان زیاد از دروازه بیرن می ایی مهاجم کره از قبل می دانست
شما عادت کردید به حمایت های داوری و زنگ به بازیکن حریف که اینبار امکانش مهیا نبود پس باخت تان از قبل مشخص شده بود (140791)