به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۱۷۴۱۱

کفش‌پران‌ها، هم ستاد دارند هم سخنگو!

کفش‌پران‌ها، هم ستاد دارند هم سخنگو!
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: کفش‌پران‌ها به رئیس جمهور، ستاد تشکیل داده و سخنگو معرفی کردند! کمیته صیانت از منافع ایران، برگزاری تجمع اعتراض‌آمیز روز شنبه در فرودگاه مهرآباد تهران، هنگام بازگشت دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری از نیویورک را برعهده گرفت. وحید اشتری سخنگوی این کمیته می‌گوید: اعضای این کمیته را شماری از اعضای تشکل‌های دانشجویی طلاب و مردم معرفی کرده که هدفشان به گفته وی "رصد دقیق مسائل کشور" است. وی در اظهارنظری شیرین، کفش به سوی رئیس جمهوری را محکوم کرده است. او در عین حال، از دکتر حسن روحانی خواسته است فایل صوتی گفت وگوی خود با باراک اوباما را منتشر کند

ايراندخت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۳:۱۵
چقدر گستاخ!! زمان احمدي نژاد چنين تشكلي را خيلي سريع منهدم مي‌كردند و همه را راهي اوين!!! (به "منهدم" ايراد نگيريد! منظورم دقيقا همينه!) (140524)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۸:۲۹
کهریزک! (140697)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۹:۱۴
یکی نیست بگوید "اشتری" جان ، وقتی شتر را با بار می بردند توی اشتری شتر دیدی ندیدی می کردی و خودت را به خواب زده بودی. شما مشتی آدم هستید که فقط به یه مشت ظواهر و سنت های کهنه بی پایه و اساس تعصب دارید. نه از منافع ملی سر در میارید و نه از منافع ملت. ما ملت را به خیر شما امیدی نیست برین پی کارتان. (140730)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۲۰:۵۷
ولشون کنید اینا رو ، بالاخره همه جا تندرو هست چه تو اصلاحات که میشه مهاجرانی چه شریعتمداری
اینا تندروها فقط دنبال منافع خودشون هستن و اکثر مردم والا نه از اصلاحات چیزی میدونن نه اصولگرا (140760)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۲۲:۴۱
اون زمان تموم شد (140793)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۳:۱۹
عجب اسم مسخره ای این گروهک دارد.این گروهک از منافع ایران و مردم ایران صیانت می کند یا از منافع خود و باندهای مافیای اقتصادی.
گروهک کمیته صیانت از منافع ایران!،و همچنین سرکردگان آن از جمله وحید اشتری باید بدانند برای مردم و رییس جمهور محترم نمی توانند تعیین تکلیف کنند و این افراد جایی در بین ملت ندارند. (140527)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۰۰:۴۶
گروهك غير مردمي و ضد ملي همسو با تندروهاي اسرائيل (140826)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۳:۲۹
همین مونده شما بیاین رصد دقیق کنید جمع کنین بابا یه مشت اراذل و اوباش دوره هم جمع شدن تو دوره محمود جونتونم از این کارا میکردین؟ اونایی که 4 سال پیش فقط یه شعار میدادن همین 2 هفته پیش آزاد شدن.شما برین کفشاتون واکس بزنین که دکتر ظریف هم میخواد بیاد ولی 4 تا لنگه کفش بین 60 درصد رای مردم گم میشه الکی واسه خودتون دشمن نتراشین (140537)
mehdi
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۳:۳۵
چقدر اینا پر رو اند!!!! (140543)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۰۰:۴۵
سهل انگاري روحاني و صبر روحاني اينها را پر رو كرده من رئيس جمهور بودم پدرشون را درمياوردم اين روحانيه كه وقت كشي ميكنه (140825)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۳:۵۰
آقا ما هم میخواهیم یک کمیته متشکل از دانشجویان و طلاب راه بندازیم به نام دفاع از حقوق ملت چرا نمیزارن؟ (140557)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۴:۰۵
فقط همینو کم داشتیم که شما بی مغزهای افراطی کمیته تشکیل بدید و سخنگو معرفی کنید و مسایل مهم کشور رو رصد کنید . جمع کنید بابا کاسه کوزتون رو . شماها یه مشت دلالان تحریم اقتصادی هستید که از شعار مرگ بر این و ان نون میخورید .یک مشت شعبون بی مخ آپگرید شده ........ (140564)
میر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۴:۱۰
این دوستان که ستاد و سخنگو هم دارند . آیا این معنی سازماندهی بودن را نمی دهد که عده ای از افراطیون بی بصیرت علیه سید محبوب ما خاتمی عزیز که عمل پرتاب کفش را سازماندهی شده خوانده بودند ، خط و نشان می کشند. (140568)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۵:۱۲
به امید خدا خود مردم بساط این قسم تندروهایی که برخلاف ادعاشون نه برای دلسوزی دین و نه کشور این کارا را انجام میدن را حذف کنن. انتقاد نه تنها خوبه بلکه واجبه ولی همه می دونن کار این گروه ها فقط منافع خودشون و یه عده ی بسیار کمی هست که از ترس منافعشون دست به این کارها میزنن همین طور که در چند سال گذشته که تو همه زمینه ها وضعیت کشور بسیار بد بود اینها چون به نفعشون بود هیچ اعتراضی نمی کردن!!!! (140614)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۶:۱۷
به گفته خاتمی وروحانی مردم باید با اینا برخورد کنن. (140644)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۰۰:۴۳
سهل انگاري ها و مودب بازي هاي خاتمي است كه اين ... ها رو گستاخ و پر رو كرده
مگر مردم راي داده اند و رهبر هم تنفيذ كرده كه اين اوباش با كفش بروند سراغ رئيس جمهور؟! (140823)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۰۰:۴۴
دولت بايد قاطعانه برخورد كند نه مردم شوخي بردار نيست خواسته آنها خواسته اسرائيل است حداقل بايد بررسي بشه اينها كي هستند و ثبت بشه شايد نفوذي خارجه هستند (140824)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۶:۲۲
حالا این ایران که اینها منظورشان است کیه؟ (140647)
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۶:۲۲
این گروه دقیقا مدافع عربستان و روسیه و............و اساییلند .اینها اجازه یابند همانند گروه فرقان عمل میکنند . (140648)
mostafa
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۷:۲۶
احتمالا منظورشون کمیته دفاع از منافع خودشون در ایران بوده، اشتباه تایپی کردن (140673)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۷:۴۳
امان ازبی مخ های (شعبون) روزگار که هرچی میکشیم از دست ایناست!!! (140679)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۹:۰۳
يك نفر يك جواب درست و حسابي به ما بده ترجيحاً از همين برادران خشمگين ارزشي هميشه خود جوش،كه آيا اعتراض حق طبيعي هر شهروند ايراني است؟ .. .. .. (140719)
سینا از شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۹:۲۴
یاد جنگ صفین و قرانی که برای منافع شخصی سر نیزه رفت. اینا اگه موحد بودند نمازشون رو کف خیابون نمی خوندند. مراجع در رساله احکام ، شرائط مکان نمازگزار را گفته اند. (140732)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۲۰:۰۹
فکر کردین ما بسیجی ها میزاریم کشور را دو دستی تحویل امریکا بدین!!!!
شتر در خواب بیند پنبه دانه!!!!!!!! (140745)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۲۰:۱۵
جالبه که نیروی انتظامی از عکسهای منتشره از اون مراسم در سایت ها که همه دیده اند اعلام بیخبری میکنند؟ بنظر میرسد این گروهک از پشتوانه قوی برخوردارند چون اعلام موجودیت کرده اند؟ (140747)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۰۰:۴۲
خوب ميدونن كاري نداشتند (140821)
نور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۲۱:۰۳
به امید اون روزی که بشنویم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پی حمله افراد حزب اللهی تندرو به فلان مسئول نظام همه آنها را قلع و قمع کردند واقعا اینها همان کسانی هستند که
1-مهندس بازرگان را نگذاشتند کارشان را بکند
2-مسئولینی که در دهه 60 با خودشان همسو نبودند ترور می کردند
3-مسئول قتلهای زنجیره ای
4-مسئول حمله به کوی دانشگاه1
5-مسئول حمله به کوی دانشگاه2
6-مسئول حمله به سخنرانی سید حسن خمینی
7-مسئول حمله به سخنرانی لاریجانی
8-مسئول حمله به سخنرانی ناطق
9-مسئول حمله به روحانی در مهرآباد
...
خیلی... (140767)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۲۱:۱۳
یاده شعبون بی مخ افتادم (140774)
تدبیر و امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۲۳:۲۸
لطفا برخورد شدید باهاشون بشه که یکبار دیگه از این غلطها نکنن (140803)
بنفشه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۰۰:۱۰
خشت اول چون نهد معمار کج -تا ثریا می رود دیوار کج اگه آن زمان که با آقای خاتمی و آفراد محتدم دیگری مثل مهندس بازرگان و نهضت آزادیها و عبدالله نوری و خیلی از بزرگان ... وبالا رفتن از دیوار سفارت خونه ها برخورد میشد حالا کسی جرئت نمی کرد دست به این اعمال شعبان بی مخی بزنه. خیلی ها آن روزها برای این نوع افراد دست می زدند و به به و چه چه می کزدند و امثال شریعتمداری مقاله ها می نوشتند .هیچ کس آن وقت جرئت نمی کرد از ترس زندان اوین و اخراج از دانشگاه... حرفی بزنه حالا کار به اینجا کشیده بدتر از این هم خواهد شد به این کارها نمیگن آزادی و دمکراسی میگن گروه اوباش و گروه های فشار (140812)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۰۰:۴۱
. . .
اشد برخورد با افرادي كه ادب و مدنيت حاليشون نيست و " زور " ميگن لازم است
نبايد اين افراد را به حال خودشون رها كرد
پشت صحنه حركت هم هركسي در هر مقامي باشه حتي بر فرض مثال جليلي و .... هم بايد دستگير بشه (مثال زدم و براي آقاي جليلي احترام قائلم هرچند كه حركاتشو قبول ندارم) (140820)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۰۲:۲۰
4 سال پیش هم هدف دفاع از نظام بود.که 2 نفر حصر خانگی شدن.الان هم فرقی نمی کند.باید برخورد شود.و نیز علنی در همه جا اسمشون گفته شود (140842)
سالار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۰۲:۱۳
کاش تو سال 88 هم همچین کمیته ای تشکیل میشد تا ازادانه میتونستن زندگی کنن.چرا با اینا کسی برخورد نمیکنه؟ .. .. ... (140839)