به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۱۷۶۱۶۹

«بازی تاج و تخت» جدید تلویزیون در راه است

گروه فرهنگ و هنر: همکاری با نویسنده اصلی رمان، فیلم‌برداری در چندین مکان مختلف در دنیا و قابلیت بالای داستان این امکان را به سریال "ویچر" می‌دهد که به "بازی تاج و تخت" بعدی تلویزیون تبدیل شود.
«بازی تاج و تخت» جدید تلویزیون در راه است
شبکه نتفلیکس به تازگی اعلام کرد که سریال "ویچر" (The Witcher) اواخر امسال از این شبکه پخش خواهد شد. این سریال بر اساس کتابی به همین نام به نویسندگی "آندژی ساپکوفسکی" نویسنده مشهور لهستانی است.مجموعه کتاب‌های "ویچر" را می‌توان از جمله پرطرفدارترین آثار او دانست که تاکنون به بیست زبان زنده دنیا ترجمه شده است."هنری کویل" نقش "گرالت از ریویا" را که یک ویچر و شکارچی جهش یافته هیولا است را بر عهده دارد. به گفته "ساپکوفسکی" که به عنوان مشاور در ساخت سریال نقش دارد، سریال "ویچر" بر خلاف بازی آن، به متن کتاب وفادار خواهد بود.شبکه نتفلیکس ساخت این سریال را در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد و در سال ۲۰۱۸ به انتخاب بازیگران پرداختند. در همین سال فیلم کوتاهی از "کویل" با کلاه گیس سفید بلند، صورت بدون ریش و چشمانی نارنجی پخش شد که نشان می‌داد ظاهر "کویل" به ظاهر "گرالت" در کتاب شباهت دارد.

بسیاری انتظار داشتند که سریال "ویچر" در سال ۲۰۲۰ پخش شود و حال طرفداران آن می‌توانند از پخش زودتر آن خوشحال باشند. شبکه نتفلیکس پس از بررسی بودجه‌هایش در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که این شبکه نیمه دوم ۲۰۱۹ را با قدرت آغاز خواهد کرد. علاوه بر سریال "ویچر"، فصل سوم سریال "تاج" (The Crown) و "چیزهای عجیب" (Stranger Things) نیز در سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد.در حال حاضر این سریال در بلغارستان در حال فیلم‌برداری است و در پاییز پخش خواهد شد. کارگردان این سریال "لورن اشمیت هیسریچ" اعلام کرد که فصل اول سریال "ویچر" هشت قسمتی خواهد بود و داستان آن "گرالت" را در مبارزاتش علیه اژدهاها و هیولاها دنبال می‌کند.همکاری با نویسنده اصلی رمان، فیلم‌برداری در چندین مکان مختلف در دنیا و قابلیت بالای داستان این امکان را به سریال "ویچر" می‌دهد که به "بازی تاج و تخت" بعدی تلویزیون تبدیل شود.
مرجع : سی نما