به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۱۷۶۹۶
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

ايران را مثل کلاف‌ سردرگم به‌ هم‌ ریختند

گروه سياسي: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به اوضاع کنونی جامعه در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: جهان به استقبال رویکرد اسلامی اعتدال آمد.
ايران را مثل کلاف‌ سردرگم به‌ هم‌ ریختند
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار اعضای شورای مرکزی خانه‌های صنعت، معدن و تجارت ایران، با بیان گوشه‌ای از اوضاع کشور در آغاز دولت سازندگی افزود: با کسری 51 درصدی بودجه و تعطیلی اغلب کارخانه‌ها و فرسودگی نیازهای یک زندگی خوب و بیکاری 16 درصدی، کار را شروع کردیم و با همت و همکاری مردم و همدلی مسئولان، به رونق تولید پرداختیم که لازمه تحولات همه‌جانبه در کشور بود، به گونه‌ای که با کاهش بیکاری به 9 درصد، فرهنگ اجتماعی جامعه نیز ارتقا یافت.

وی با ابراز تأسف از اوضاع هشت سال گذشته کشور و مقایسه درآمدهای نفتی آن با دیگر دوره‌ها، گفت: اکنون می‌توان با اصلاح شرایط مدیریتی و حل مشکلات خارجی با استفاده از زیربناهای موجود، کشور را به سرعت به موقعیت‌های مناسب علمی، دانشگاهی و فرهنگی رساند. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، توجه به شهرک‌های صنعتی و احترام به صنعتگران را ضرورت رونق اقتصادی کشور دانست و تاکید کرد: تولیدگران در همه جوامع محترمند و امیدواریم در دولت جدید، موانع رشد کمی و کیفی کارهایشان برداشته شود که رونق تولید آرزوی همه است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: شرایط مدیریت اجرایی گذشته اوضاع کشور را مثل کلافی سردرگم به هم ریخت و اصلاح امور، نیاز به تدبیر دارد. البته طولانی شدن زمان انتخاب استانداران و دیگر مدیران استانی و شهرستانی هم به صلاح دولت فعلی و مردم نیست.
مرجع : ايلنا

داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۱۴:۰۱
دختر آیت الله در همین سایت خبری گفته بود من در زندان دوستان خوب و عزیزی پیدا کردم که ازجمله آنها بهاییها را نام برد که این حرف را از ایشان ایراد دیدم (142959)
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۱۶:۰۷
عیسی به دین خود موسی به دین خود (143101)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۱۸:۵۹
ديگه مغالطه نكن بهاييت يك فرقه ي منحرف من در آوردي است كه در رابطه با احكام آن انسان شرم مي كند حرف بزند...... بهاييت را با اديان الهي مسيحيت و يهوديت مقايسه نكنيد لطفا...... (143215)
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۲۰:۲۵
یه مشت دیوونن چی کارشون داریم.ما می دونیم آخرین پیامبر حضرت محمد ص بود. (143294)
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۲۰:۳۲
یه عده بحث انحرافی دختر هاشمی رو میون آوردن که جواب همیشگی ما اینه :هاشمی از نوح بالا تر نیست.2)یه عده بحث بهاییت رو پیش کشیدن که جوابش اینه گه بهاییت دین نیست و ساخته ی ذهن یه روانی بوده و با کمک روس ها و انگلیس ها تونستن ادامه حیات بدن و هدف اولیه این کشور ها سقوط حکومت مرکزی ایران بوده و کلا تمام دین ها رو تفکر بهاییت رد می کنه.یکی از افکار مسخرشان این است که هر 1000سال یه پیامبر میاد!!!یا این که زناکاری رو امری عادی می دونن یا این که بهاالدین رو خدای خودشون می دونن و دور تبعیدگاه بهاالدین طواف می کنن که نمونه ی بارز بت پرستیست و... (143300)
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۲۰:۳۵
این یه ضرب المثله!!و دین یعنی راه! (143301)
آرمان
Malaysia
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۱۹:۰۲
احترام به عقاید دیگران از نشانه های انسان بالغ و اندیشمند است. باید بپذیریم که ایرانیان، پیرو هر دینی و مرامی که باشند تا زمانی که به حقوق دیگران تجاوز نکنند در این کشور از حقوق برابر برخوردارند. (143219)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۱۹:۲۲
همه ما در درجه اول انسان هستیم اعتقادات هرکسی هم به خودش ربط داره به نظر من یکی از کارهایی که دولت باید بکنه اینه که فرهنگسازی کنه مردم انقدر در مورد عقاید و علایق همدیگه دخالت و اظهار نظر نکنن (143237)
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۱۹:۳۴
بابا فائزه و مهدی یه چیزیشون هست!!! یه کم زردچوبه حقوق بشر (مخصوصاً بند یکش) و حقوق مدنی و آزادی بیان و ... زیاد به مغزشون خورده!!! (143246)
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۲۱:۵۷
چه ربطي داشت ! شما طرفداران احمدي نژاد از رو نميرويد !؟ شاهكارهاي احمدي نژاد بقدري بوده است كه اصولگرايان با سبقت از هم او را باعث شكست در انتخابات ميدانند ! چه آقاي هاشمي بگويد و چه نگويد.
700 ميليارد دلار درامد نفتي 8 ساله = تورم بالاي 50 درصد + رشد اقتصادي منفي !!!! هر تعداد اقتصاد دان و رياضيدان بياوريد سرش از اين معادله سوت ميكشد ! (143360)
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۱۸:۴۷
چه خوب میشد کمپین دعوت از آیت الله برای بازگشت به نمازجمعه تو اینترنت راه میافتاد (143201)
چاوز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۰۲:۳۲
درود بر احمدى و مشايى (143464)
امین
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۱۸:۵۷
کی گفته بهاییت دینه ، بهاییت یک فرقه انحرافی ساخت انگلستان و عزیزی که گفته عیسی به دین خود موسی به دین خود خوبه کتاب خاطرات اعضای جداشده این فرقه رو راجع به تفکرات ضد انسانیت بهاییت بخونه (143211)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۱۹:۵۸
باید به عقاید هر فردی احترام گذاشت.البته به شرط اینکه این عقاید منافی آزادی های مردم و سلب آرامش نشود و منجر به اعمال خشونت بار و تروریستی نگردد.
به کتاب هایی که در بازار هست،نمی شود اعتماد داشت چون ممکن است افرادی به دلایل تعصبات دینی در این کتاب ها اعمال نفوذ کرده باشند. (143265)
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۲۰:۲۸
آقا امین حرفت قابل تامل کردنه (143296)
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۱۹:۲۵
آقای هاشمی تمامی مسولین کارمندند و توان درک مشکلات تولید و حل آنرا ندارند. باید از تولید کنندگان کار آفرین مشاوره بگیرید (143239)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۱۹:۳۶
به نظر من باید به اعتقاد دیگران احترام بگزاریم در صورتی که به ما احترام بگزارند (143251)
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۲۲:۰۰
700 ميليارد دلار درآمد 8 ساله = تورم بالاي 50 درصد ! + رشد اقتصادي منفي !
پيدا كنيد اقتصاد دان و رياضيداني كه اين معادله را حل كند !! البته بجز مغز متفكر استاد دكتر محمود احمدي نژاد ! (143363)
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ ۲۳:۵۹
والا زمان خودتم همچین گل و بلبل نبود به جز پولدار شدن یه سری
یادمون نرفته تو 76 شما از ناطق بیشتر حمایت میکردی ولی وقتی خاتمی رای آورد رفتی سمت خاتمی
اصلا ملت یکی از شعارهاشون این بود "توسعه سیاسی با هاشمی نمیشه" بعد دولت خاتمی سیاست خارجه اش رو بر مبنای تنش زدایی قرار داد خوب کی تنش رو دزست کرده بود که حالا این باید بزایدش؟؟؟
سوما شما مث اینکه یادت رفته مجلس ششم سی ام شدی تو تهران اگر ملت اینهمه ازت راضی بودن مغز خر نخورده بودن به شما رای ندن که
منتشر کن بهار جان (143416)
محمد
Germany
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۰۱:۰۲
کلا به این می گن آسمون ریسمون کردن!
برادر الان سال نود و دو است و در این سال اگر هم مسئله ای بین آقای هاشمی یا خاتمی بوده، خودشون با هم حل کردن! احتمالا ایشان انسان هستند و مثل دیگر انسان ها می توانند فرایند رشد و تکامل رو بپیمایند و احتمالا در خلال سالهای گذشته آنقدر تجربه اندوختند و آنقدر پخته شدند که مردم به ایشون اعتماد کردند و به نظرشون اهمیت دادند و به سرانگشت اشاره ایشان لبیک گفتند و حماسه آفریدند. این آسمون ریسمون ها الان دیگه فایده نداره بزارید برا یه وقت دیگه! (143446)
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۰۲:۴۷
تا آقای غلامعلی رجایی مشاور ایشان است این نحوه صحبت کردن ادامه خواهد داشت (143468)