به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۲
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۱۷۸۱۸

راه​اندازی شبکه آش و آپارات درتلویزیون!/طنز

گروه فرهنگ و هنر:​ مسئولان فرموده‌اند حروف واژه «نسیم» به ترتیب از «نشاط»،«سرگرمی»،«یاد و خاطره» و «مسابقه» گرفته شده است. همچنین از مردم خواسته شده‌است که فیلم‌های خود را از جشن‌ها و عروسی‌های خویش(!)به این شبکه ارسال کنند تا به نام خودشان پخش شود!
راه​اندازی شبکه آش و آپارات درتلویزیون!/طنز
 سعید سلیمان‌پور ارومی

به میمنت و مبارکی بیست‌ویکمین شبکه تلویزیونی دیجیتال با نام «نسیم» در راه است. مسئولان فرموده‌اند حروف واژه «نسیم» به ترتیب از «نشاط»،«سرگرمی»،«یاد و خاطره» و «مسابقه» گرفته شده است. همچنین از مردم خواسته شده‌است که فیلم‌های خود را از جشن‌ها و عروسی‌های خویش(!) به این شبکه ارسال کنند تا به نام خودشان پخش شود! بنده نیز در راستای «هر ایرانی، یک شبکه» پیشنهاد راه‌اندازی شبکه‌های ذیل را دارم:

شبکه «چشم تر»:
به فیلم‌های ارسالی بینندگان اختصاص خواهد داشت که از مجالس ختم‌ خودشان گرفته‌اند.
«چشم تر» از واژه‌های: «چهلم،«شب هفت»، «مزار»،«ترحیم» و «روحش شاد!» گرفته شده‌است!

شبکه «بیستانه»:
این شبکه گلچینی از برنامه‌های«بیست» شبکه دیگر -به‌ویژه پیام‌های بازرگانی(!)آنها- خواهد بود.

شبکه «دمق»:
فعالیت این شبکه ورزشی با ساعات پخش محدود، به زمان‌هایی اختصاص دارد که تیم‌های ملی ما در مسابقات آسیایی و جهانی، مسابقات مهم دارند.این شبکه آنگونه که از حروف نامش پیداست، وظیفه دارد در این ساعات، مسابقات «دوی صحرانوردی»، «ماشین‌سواری» و «قایقرانی» پخش کند!

شبکه«تت»:
برگرفته از دو واژه «تماس» و «تلفن»است.در این شبکه، به‌طور شبانه‌روزی گزیده‌ای از بهترین تماس‌های تلفنی بینندگان برنامه‌های گوناگون از سال‌های دور تا سال‌های نزدیک پخش خواهد شد.(با تصاویر پس‌زمینه طبیعت بکر و زیبای ایران)

شبکه«آپارات»:
واژه «آپارات» بر گرفته از: «آگهی»،«پیام بازرگانی» «آگهی»، «رپرتاژ آگهی» ، «آگهی»و«تبلیغات» است.این شبکه 24 ساعته با تبلیغات جذاب، جذب‌کننده بینندگان و مشتریان گرامی خواهد بود.

شبکه «تیک»:
برگرفته از واژه‌های «تکرار»، «یاد و خاطره» و «کرارا»(!) است.این شبکه با پخش مجدد سریال‌هایی که ماه پیش پخش شده‌اند، یاد و خاطره آنها را در دل بینندگان زنده خواهد کرد!

شبکه«ترافیک»:
در این شبکه که با همکاری راهنمایی و رانندگی راه‌اندازی خواهد شد، 24 ساعته گزیده‌ای از جذاب‌ترین فیلم‌های دوربین‌های کنترل‌کننده ترافیک، برای بینندگان پخش خواهد شد.

شبکه «آش»:
«آش» برگرفته از دو واژه «افتتاح» و «شبکه» است و بیست و چهار ساعته افتتاحیه شبکه‌های جدید را به همراه توضیح مسئولان مربوطه به‌طور مستقیم پوشش خواهد داد!
مرجع : روزنامه تهران امروز

۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۱:۰۸
عالی بود (144088)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۱:۴۶
تا موقعی که رویکرد صداوسیما تغییر نکنه و مسئولانش نخواهند به شعور مردم احترام بگذارند و مردم را بی شعور و فاقد درک و تحلیل قلمداد کنند،هزار تا از این شبکه های تلویزیونی هم درست بشود،فایده ای ندارد. (144111)
مهندس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۱:۴۷
همشون مفتشون گرونه

بابا این شبکه بزنید اهنگ بزاره
یک شبکه بزارید سریال خارجی مثل لاست-فرار از زندان و... بزاره (144112)
seyed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۳:۰۳
وای نگو مهندس همین سریالای ایرانی بقوله بعضیا توش کلی بدآموزی داره حالا بیان فرار از زندان بزارن.بعدشم اینقد سانسورش میکنن که سریال 80 قسمتی میشه 50 قسمت (144159)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۳:۲۴
بابا جون موسیقی که حرامه ! اون سریالها هم که نام بردی ، اگه میخواستن که تا حالا پخش کرده بودن ! حتی بسیاری از این سریالها در واحد دوبلاژ ، دوبله شد ، اما گروه فشار! نگذاشت پخش بشن . (144191)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۱:۵۴
به خدا این شبکه ها اصلا بیننده نداره
من نمیفهمن
اینا هم شدن مث وزیر ارشاد سابق که فقط آمار میداد که رکورد زدیم اینقدر کتاب چاپ کردیم اول شدیم !

اینا هم تعداد رو میبرن بالا
ولی کیفیت و برنامه ها در حد صفر هم نیست ! (144118)
nima
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۱:۵۶
خیلی جالب بود.مرسی.صدا و سیمای میلی!!!!!!!!!!! (144120)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۲:۱۴
بامزه بود (144132)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۳:۴۱
واقعا وجود شبکه ای که سزیال های ده بار باز پخش شده رو نشون می ده به چه دردی می خوره؟؟؟ (144210)
اصفهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۴:۳۰
جالب بود
بد نیست صدا سیما یکم ایده از خودش بده،هر چی مسابقه میذارید که نمونه اش توی شبکه های خارجی دیده میشه،اینم ایده از فلان شبکه ماهواره ست (144275)