به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۳
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ساعت ۰۱:۲۲
کد مطلب : ۱۸۱۳۳
فیلمبرداری «عصبانی نیستم!» درسکوت خبری؛

پایان ممنوع​الکاری باران کوثری پس از دو سال

گروه فرهنگ و هنر:​ فیلمبرداری فیلم سینمایی «عصبانی نیستم!» تازه ترین فیلم رضا درمیشیان با حضور باران کوثري که پيش از اين ممنوع​الکار بود در سکوت خبری به پایان رسید.
 «عصبانی نیستم!» دومین فیلم بلند سینمایی رضا درمیشیان پس از فیلم تحسین شده «بغض» است که فیلم برداری آن پنج شنبه 24 مرداد آغاز و پس از 52 جلسه فیلمبرداری 19 مهر به پایان رسید.اين فيلم داستانی اجتماعی دارد و تمام صحنه های آن در تهران و در بیش از 60 لوکیشن مختلف از شمالی ترین تا جنوبی ترین نقطه تهران صورت گرفته است.«عصبانی نیستم!» از تولیدات مستقل سینمای ایران است. سینمای مستقل به این معنی که برای ساخت این فیلم از هیچ نهاد، سازمان ، مرکز، موسسه، ارگان، شبکه، بنیاد دولتی و غیر دولتی هزینه، وام و کمک هزینه ای دریافت نشده است.



این فیلم اجتــماعی همچنین نخستین حضور سینمایی «باران کوثری» پس از دو سال ممنوع الکاری است. این بازیگر که آخرین حضورش در فیلم سینمایی «بغض» بود ، برای دومین بار پس از «بغض» مقابل دوربین درمیشیان رفته است. نکته جالب این که بقیه بازیگران «عصبانی نیستم!» همه تئاتری و از میان بازیگران تئاتر انتخاب شده اند.
«بغض» فیلم قبلی درمیشیان در ششمین جشن منتقدان برنده سه جایزه بهترین کارگردانی اول، بهترین تدوین و بهترین فیلم برداری شده بود و در بیش از پانزده فستیوال جهانی به نمایش درآمده است. باران کوثری، نوید محمدزاده، رضا بهبودی، میثاق زارع، میلاد رحیمی، بهرام افشاری، امیررضامیرآقا ، تینو صالحی، رضاپورکولغانی، وحیدقاضی زاهدی، عباس جمالی، امین میری ،مرجان قمری، سجاد تابش، احمد یاوری، پژمان کاشفی ، محمد کارت، میناکریمی جبلی، حامد شیخی، مهران میرزایی، اکبر لطیفی، سام رجبی، شیما بختیاری، کیارش خداشناس ، مهدی رودافشانی ، جواد جوینده میرزا و... بازيگران اين فيلم سينمايي هستند.
خلاصه داستان: خـرداد1392: نوید و ستاره در تهران زندگی می کنند...
مرجع : کافه سينما

خون به جگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۰۱:۴۹
مباركه باران جان ! خدا رو شكر ديگه برا .... تو بي بي سي گزارش گرى نميكني! بچسب به بازيگرى ! ولى يه كار كردى كارستون! با اون نشر أكاذيب كه گفتى مخالفان روحانى هيچ بى احترامى نكردن ومارو اسگ....فرض كردى ٢سال محروميتت بخشيده شد! ولى به چه قيمتي؟ مديونى بهار اگه اينو نزارى! (146489)
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۰۵:۵۷
چرا در مطلب احمد خاتمی شعار مرگ بر آمریکا مقدس هست نمی شود ارسال نظر کرد لطفا جای اظهار نظر بدهید تا مردم جواب اینها را بدهند که نان کی در شعار مرگ بر آمریکا نهفته هستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت (146503)
فرزدق شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۰۷:۱۸
معمولا اونایی که با بی بی سی مصاحبه می کنند ، محدودتر میشن. معلومه مصاحبه اخیر ایشون با بی بی سی (در مورد حوادث استقبال در فرودگاه) برعکس رویه قبل ، باعث بخشش ایشان شده. من فکر می کردم از نظر اونا اصل مصاحبه بده ولی ظاهرا مهم اینه که تو مصاحبه چی بگی!!! (146508)
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۰۸:۵۸
باران کوثری، باران سینمای ایران... (146529)
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۱:۳۰
بدبخت بازیگری که شبیه احمدی نژاد بود و 8 9 سال از کار بیکارش کردند و هنوز هم بی کار است. فقط بخاطر یک شباهت!!!؟ خدایا این ظلم نیست!!!!؟ (146578)
احمد
Australia
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۴:۴۳
دوست گرامی خجالت نکش بگو؛ خجالت رو اون کسی باید بکشه که نون امثال این بنده خداها رو قطع کردند؛ پیروز باد هنرمند مردمی ما محمود بصیری (146725)
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۲:۱۸
خدا رو شکر .باران دوباره بر سینما بارید. (146618)
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۴:۰۶
دوستانی که رفع ممنوعیت از کار ایشون رو به حرفاش با بی بی سی ربط میدن توجه داشته باشن که 90 درصد فیلمبرداری این فیلم قبل از مصاحبه باران با بی بی سی بوده. و ربطی به این موضوع نداره و دلیلش فقط تغییر در فضای سیاسی کشور هست و بس. (146693)
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۴:۰۶
دوستانی که رفعه ممنوعیت از کار ایشون رو به حرفاش به بی بی سی ربط میدن توجه داشته باشن که 90 درصد فیلمبرداری این فیلم قبل از مصاحبه باران با بی بی سی بوده. و ربطی به این موضوع نداره و دلیلش فقط تغییر در فضای سیاسی کشور هست و بس. (146694)