به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۰۲:۱۶
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۱۸۴۶۳

بان‌کی‌مون​خواستار​لغو تحریم‌هاعلیه​ایران​شد

گروه اقتصادي:​ دبیرکل سازمان ملل متحد عملا لغو تحریم‌ها علیه ایران را خواستار شد.
بان‌کی‌مون​خواستار​لغو تحریم‌هاعلیه​ایران​شد
 بان کی مون در گزارش " وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران" ، خطاب به شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکید کرد که عواقب ناشی از اقدامات و تحریم‌های بین‌المللی و یک‌جانیه علیه ایران برای تمامی اقشار این کشور دشواری و سختی را به همراه داشته و ارائه کمک‌های بشر دوستانه به مردم ایران را دشوار می‌سازد. بنا بر گزارش صدای روسیه، بان کی مون معتقد است تحریم‌هایی که به خاطر (آنچه وی)اسناد ضد و نقیض در برنامه هسته‌یی ایران(خوانده) وضع شده‌اند، مانع از انتقال منابع مالی برای اجرای پروژه‌های سازمان ملل متحد و کمک‌های فنی و خرید تجهیزات برای این کشور است.
مرجع : ايسنا

۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۱:۱۹
بزن دست قشنگرو به افتخار حرفش (149954)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۱:۲۶
خدا پدرت را بیامرزد که فهمیدی ملت ایران چه میکشند . (149961)
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۴:۰۲
تحریمها لغو نخواهند شد حتی اگر در تمام آزمایشگاههای تحقیقاتی هسته ای را هم ببندیم. برنامه آنها نظم نوین جهانی است که باید تا سال 2012 عملی میشد اما نشد. اکنون ایران مقابل آنهاست هدف انها نابودی این کشور تا سال 2018 است. بهترین شیوه نابودی هم تخریب از درون است. به هیچ وجه اسراییل نخواهد گذاشت تحریم ها برداشته شوند. (150229)
yas
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۲۰:۴۰
شما پیش یه دکتر روانپزشک حتما مراجعه کن تا از این تئوری توطئه خارج بشی و این همه بد بین نباشی که فکر کنی آمریکایی ها کارشون لنگ ایرانه...

شما بیشتر به فکر باش که اگه تکنولوژی و علم آمریکا نبود الان شما داشتی با چراغ گرد سوز میرفتی سر چشمه آب بیاری واسه دستشوییت ... (150861)
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۴:۵۹
باید عمل بکنند خیلی ها اومدن حرف زدن بان کی میگه لغو بشه اون ور آمریکا یه چیزی رو تحریم میکنه همش حرف الکی میزنند آقا لغو کنید دیگه (150403)