به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۱۸۸۰۸۱

برادرکشی به خاطر اختلاف خانوادگی

گروه حوادث: فرمانده انتظامی شاهرود از وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل یک نفر دریکی از شهرک‌های شاهرود خبر داد و گفت: برادر مقتول و عامل این جنایت با تلاش مأموران بعد از چند دقیقه دستگیر شد.
برادرکشی به خاطر اختلاف خانوادگی
سرهنگ علی کریمی ضمن بیان اینکه یک فقره درگیری منجر به قتل طی روز گذشته در شاهرود به وقوع پیوست، ابراز داشت: با اقدام فوری مأموران، عامل این جنایت در کمتر از چند دقیقه دستگیر شد.وی افزود: پس از اعلام فردی مبنی بر درگیری دریکی از شهرک‌های شاهرود، مأموران به محل اعزام و مشخص شد فردی ۳۲ ساله براثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.فرمانده انتظامی شاهرود در خصوص علت و انگیزه این جنایت، ابراز داشت: مقتول دارای اختلافات قبلی با برادر ناتنی خود بود که پس از درگیری لفظی تلفنی در شب حادثه، با یک قبضه سلاح شکاری به محل اقامت برادرش رفته و اقدام به شلیک یک تیر هوایی می‌کند.

کریمی اضافه کرد: درنهایت با خروج دو برادر از منزل، درگیری شدت یافته و جوان ۲۲ ساله با چندین ضربه پیاپی چاقو برادرش را از پای درمی‌آورد.
وی در ادامه از دستگیری فوری متهم ۲۲ ساله سخن گفت و افزود: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی برادر دیگر این فرد نیز که درصحنه نزاع منجر به قتل حضورداشته، خود را به پلیس معرفی کرد و تحقیقات کارآگاهان جرائم جنایی پلیس آگاهی در این خصوص ادامه دارد.
مرجع : مهر
برچسب ها: قتل