به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۱۹۰۰۵۶

قیمت سکه، طلا و ارز در روز سه‌شنبه

گروه اقتصادی: در حالی که بازار ارز امروز، سه‌شنبه، تغییر چندانی نکرد و قیمت‌ها ثابت ماند، قیمت انواع سکه با افزایش ۱۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته همراه بود.
قیمت سکه، طلا و ارز در روز سه‌شنبه
قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز به سه میلیون و ۹۷۵ هزار تومان رسیده است (۱۰هزار تومان افزایش نسبت به روز دوشنبه). اما سکه طرح قدیم با قیمتی معادل سه میلیون و ۹۶۵ هزار تومان (۱۰ هزار تومان بیشتر از دیروز) داد و ستد می‌شود.این در حالی است که قیمت نیم‌سکه به دو میلیون و ۳۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته) و ربع سکه به یک میلیون ۳۴۰ هزار تومان رسید.هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با اندکی افزایش نسبت به روز دوشنبه ۴۰۵ هزار و ۸۳۴ تومان قیمت دارد. سکه گرمی ۸۴۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) قیمت دارد.

قیمت دلار و یورو در صرافی
بازار ارز این روزها به ثبات رسیده و حداقل نوسان در این بازار وجود دارد و بر همین اساس بانک‌ها امروز (۲۳ مهرماه) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۲۸۴ تومان و هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۴۷۸ تومان می‌خرند. قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک‌ها نیز ۱۳ هزار و ۹۲۶ تومان است.قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۶۷ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۳ هزار تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانک
اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز قیمت خرید دلار را ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته ثابت بوده است. این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان می‌خرند و ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان می‌فروشند.
مرجع : ایسنا