به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۲۰۱۴۴۸

عکس‌ لو رفته مهدی طارمی و سحر قریشی/تصاویر

گروه فرهنگی: انتشار تصاویر آتلیه‌ای مهدی طارمی و سحر قریشی در فضای مجازی با واکنش های زیادی همراه شد و این سوال را مطرح کرد که این عکس ها چگونه لو رفتن و منتشر شدند.
عکس‌ لو رفته مهدی طارمی و سحر قریشی/تصاویر
بسیاری به آتلیه‌ای که از طارمی و قریشی عکاسی کرده شک برده‌اند، برخی هم می‌گویند گوشی یکی از آن‌ها هک شده و عکس‌ها به دست افراد فرصت‌طلب افتاده، اما از قرار معلوم موضوع از جای دیگری آب می‌خورد. آن‌چه که برای نزدیکان قریشی مسلم شده این است که مظنون آشنا بوده و از روی حسادت‌های زنانه دست به چنین کاری زده است.از قرار معلوم خانواده سحر قریشی قصد دارند با مراجعه به پلیس فتا و در اختیار قرار دادن اطلاعات موجود موضوع را از طریق قانونی پی‌گیری کنند.

شایعه ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی از کجا شروع شد؟
آبان سال ۹۶ بود که شایعاتی مبنی در خصوص ازدواج مهدی طارمی با سحر قریشی در فضای مجازی پخش شد. این شایعه از آنجا شروع شد که مهدی طارمی در توئیتر مطلبی را منتشر کرده بود و حسین ماهینی کاپیتان وقت پرسپولیس، به نحوی آن را بازتاب داد که هواداران پرسپولیسی متوجه شدند مهاجمشان قرار است به زودی ازدواج کند.به دنبال این توئیت عده‌ای شایعه ازدواج طارمی با سحر قریشی، بازیگر سینما و تلویزیون، را مطرح کردند که در نهایت طارمی به این موضوع واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.