به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۲
 
۳۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : ۲۰۷۰۷
بسيج شهرداري تهران به وعده‌اش‌ عمل كرد

«شمر زمانه‌ را بشناس» جایگزین«صداقت آمریکایی» شد

گروه سياسي: پوسترهای جدید «شمر زمانه‌ات را بشناس»، در خیابان‌های مختلف تهران و برخي ديگر از شهرهاي كشور منجمله كرمان جایگزین طرح‌های مشهور «صداقت آمریکایی» شدند!

«شمر زمانه‌ات را بشناس» تابلویی است برگرفته از تصاویر پرده‌های نقالی حادثه‌ عاشورا که در یک طرف آن نماد حضرت سیدالشهداء و طرف دیگر باراک اوباما٬ بنیامین نتانیاهو و آریل شارون قرار دارند.

به نوشته فارس، خانه طراحان گرافیک انقلاب اسلامی که طراحی این کار را به عهده داشته، قبل از این کارهای متنوعی در تبلیغات محیطی و فضای مجازی با موضوع‌های مختلف اجرا کرده است.

سازمان هنری رسانه‌ای اوج که پیش از این نامش با تابلوهای معروف «صداقت آمریکایی» در رسانه‌ها مطرح شد، حمایت از طراحی و نصب تابلوهای جدید «شمر زمانه‌ات را بشناس» را به عهده داشته است. در یک ماه گذشته با آغاز مذاکرات محدود ایران و آمریکا بر سر برنامه هسته‌ای٬ تندروهاي داخلي بیلبورد‌های «ضد آمریکایی» با عنوان «صداقت آمریکایی» در تهران و برخی شهر‌های ایران نصب كرده بودند كه در پي واكنش‌هاي منفي رسانه هاي و افكار عمومي ناچار به جمع‌اوري آنها در تهران شدند. به گزارش بهارنيوز، اما چند روز پيش مسئول بسيج شهرداري تهران وعده داده بود به زودي بيلبوردهاي جديد ضد آمريكايي را به معرض ديد مردم خواهيم گذاشت؛ كه ظاهرا بنرهاي شمر را بشناس، همان سررسيد وعده مذكور بوده است!

در اين زمينه سايت آينده نوشت: بعد از آن که با انتقادات انجام شده، بیلبوردهای غیرقانونی موسوم به صداقت آمریکایی از سطح شهر تهران جمع آوری شد، مجموعه ای که ظاهرا در اختیار "بسیج شهرداری" است و گویا تعدادی از بیلبوردهای شهر را راسا در اختیار دارد، اقدام به نصب بنرهای جدید کرده که اوباما را شمر زمان معرفی می کند. فارغ از این که اوباما شمر زمان است یا نیست، مشخص نیست چرا در شرایطی که تیم دیپلماسی کشورمان در حال سخت ترین نبرد دیپلماتیک است و به طرز بی سابقه ای صدای نتانیاهو هم درآمده و تمام تلاشش را برای شکست مذاکرات به کار بسته، عده‌ای در داخل این گونه عمل می‌کنند؟

به ویژه که اگر اوباما شمر باشد، حتما جان کری نیز یا خولی است یا حرمله و با این حساب آقای ظریف هم به جای این که روبروی آنها بنشیند و با آنها درباره کاهش تحریم های ظالمانه علیه کشورمان حرف بزند، قاعدتا اگر شمشیر یا کلت به دست نیاورد، دست کم باید لیوان آب را روی سر جان کری بشکند و او را زخمی کند!

طبیعی است وقتی ظریف و همراهانش به ویژه در محرم، به جای این کار، لبخند می زنند و سعی می کنند روی پیشنهادهای مطرح بین دو طرف دقت و مذاکره کنند، قطعا در سپاه امام حسین (ع) نیستند و چه بسا در سپاه شمر و یزید باشند و حداقل این است که سازشکارند! این همان چیزی است که رهبر انقلاب هفته گذشته در سخنرانی خود با صراحت رد کردند و با فرزند انقلاب خواندن مذاکره کنندگان تاکید کردند که هیچ کس نباید آنها را سازشکار بداند. اگر بسیج شهرداری تهران که مسوولیت بیلبوردهای قبلی را پذیرفت، این اندازه خودسر و قدرتمند است که نه تنها بالای حرف جناب شهردار، که بالای حرف رهبری هم عمل می کند، پدیده جالبی است که قابل بررسی است.

اصلاح طلب
United States
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۳:۰۸
سو ء استفاده از احساسات مذهبی مردم.....مردم به هوش باشید عاشورای 88 دیگری میخان رقم بزنن وبعدشم 9دی دیگرکه اعلام کنن مثل 9دی مردم خواهان مذاکره نیستن (166367)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۲:۰۹
میشه بفرمایید الان حسین زمان کیه؟؟ ممنون میشم (166667)
لللللللللللللللللللللللللللللللللل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۹:۲۲
آیا می دانید چرا بدن امام حسین پر از نیزه بود؟؟؟؟؟؟؟؟
چون خشک مقدسان سپاه یزید ؛ امام حسین رو خارج از دین می دانستند و برای اینکه از ثواب قتل حسین (ع) بهره ببرند هر کسی زخمی بر بدن مبارکش میزد (167112)
ارام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۲۱:۴۸
چرا کفر میگید؟حسین شریعتمداری تعیین کننده همهخ چی! (167210)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۲:۱۶
بد نیست حضرات بدانند ، که شمر لعین ، هم انقلابی بود ! هم سردار اسلام ! ( از فرماندهان سپاه علی (ع) ) ، هم ایثارگر و هم جانباز ! ( در همان سپاه جراحات زیادی برداشت ) ، القصه ، با حفظ تمامی احترام و درود به شهدای واقعی ، جانبازان حقیقی و ایثارگران راستین ، حضرات.... بهتره دنبال شمر در میان خودشون باشن ، نه در خارج ! بنده اوباما رو تقدیس نمیکنم ، اون به عنوان رییس جمهور یک کشور ، به دنبال منافع خود و ملتشه ، طبیعی هم هست ، اما شمر واقعی همونهایی هستن که آب در آسیاب اوباما و دیگران میریزن !!! شما اگه راست میگین جلوی این لگن سازها رو بگیرین که منافع فرانسه ، که دیدید ، دشمنیش رو آشکار کرد ، تامین نکنن . (166680)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۵:۲۱
« ولاتسبّوا الذین یدعون من دون الله فیسبّوا الله عدواً بغیرعلم کذلک زیّنا لکل امّة عملهم » (انعام، آیه108)
به کسانی که غیرخدا را می‌خوانند دشنام ندهید که آنان نیز از روی دشمنی و ناآگاهی به خدا دشنام دهند، این گونه کردار هر گروهی را آراستیم..
اقای به اصطلاح انقلابی و دین دار این آیه رو خوندند؟؟؟؟؟ (166895)
... توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۴:۴۶
متاسفم (166373)
توجه توجه توجه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۳:۰۱
تو این دار و دسته دنبال شمر باید گشت!!!!!!!!!!!!!!
اینا میخوان احساسات جوونارو برانگیخته کنن تا اعتراض کنن بعدم یه مهره زندانی سیاسی بزنن رو پیشونیشون (166740)
ما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۵:۱۸
حکایت این واکنشها ی تندروها حکایت درمانده ای است که در باتلاق مانده است و با تلاش بیشتر گرفتارتر می شود! البته ما از همه ایرانی ها انتظار یکپارچگی در منافع ملی را داریم. (166377)
غیسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۶:۳۲
خجالت خوب جیزیه ..همجی قاتی دین نکونید والله کناه داره (166383)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۷:۰۸
شمر زمانه این سعودی است بلا شک.............. امریکا بر سر دنیا با ما اختلالفاتی دارد ولی این سعودی امارات ووووو سر اخرت با ما جنگ دارنداون کسانی که در ارتش امریکا خدمت میکنند برای مزد امده اند ولی اون کسانی که سر کوکان شیعه رادر عراق وافغانستان وسوریه وپراچنار ذبح میکنند وزنده زنده میسوزانند جهادیانی هستند که برای پول نیامده اند بلکه ادامه دهندگان شمر واربابانش هستند لعنهم الله تعالی اجمعین مگر کورید نمی بینید ای مدعیان که تمام روایات اخر الزمان از جنگ نهایی بین لشکر سفیانی که نماینده قاتلین حضرت زهرا سلام الله علیها ولعنت الله تعالی علیهم اجمعین است ولشکر سید جوان حسنی اتفاق میافتد وبر عکس طبق روایات اولین کسانی که به حضرت مهدی سلام الله علیه ایمان میاورند همین امریکا واروپا هستند که طبق نص قر ان بهترین مودت کنندگان به شیعه هستند ولی چشمها زیر پرده تعصبات کور شده وحیات سیاسی برخی در افروخته بودن این نبرد بی خود وتهیه هیمه برای این اتش که قربانیان ان فقط شیعیان مظلوم وبی دفاع هستند رقم خورده است ایا نمیبینید؟ (166384)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۴:۲۱
دارن پول خرج می کنن که اینو تو کله یک عده بدبخت بی سواد از همه جا بی خبر فرو کنن که شیعه رو بکشی یک راست می ری بهشت بغل حوریا!!! (166830)
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۷:۳۱
خودشون هم که حتماً جزو سپاه اباعبدالله هستند!!!!!!!!!!
صوفی نهاد خرقه و سر حقه بازکرد
بنیاد مکر با فلک حقه باز کرد!!!! (166389)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۳:۲۳
احسنت. حق مطلب را ادا کردی. (166768)
مشهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۷:۴۳
شمر زمانه کسانی هستند که ملت ایران را به این روز در آورده اند
شمر زمانه کسانی هستند که تحریمها برای آنها ناندانی شده است و دوست ندارند این فشار از روی دوش مردم برداشته شود
شمر زمانه مطبوعاتی هستند که جلوتر از رهبری حرکت میکنند
شمر زمانه کسانی هستند که بر خلاف نظر رهبری تیم مذاکره کننده را سازشکار میدانند (166395)
مصطفي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۳:۲۹
هزاران مثبت به اين نظر (166776)
خروس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۵:۵۱
واقعا عالی بودم
وقتی این استان قدس میاد نقاشی های هفت خوان رستم رو سر لج بازی با شهردار پاک میکنه همینه دیگه.این قدرت استان قدس رو میرسونه که باعت شد شهردار خوب مشهد عوض شود و یک فرد ناوارد بیاید. (166918)
هاشم شله خور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۵:۵۲
اگه تو شهر ما بود خودم اتشش میزدم (166920)
خروس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۵:۵۲
واقعا حیف پولی که صرف این بنر شده .

پول بیت المال رو .... (166922)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۷:۴۴
واقعا خجالت داره!
آخه این کارها چه معنی می ده؟ چه فایده ای داره؟
اگه قرار باشه یک قاتل بی رحم که نه مروت نه انسانیت نه خانواده براش حرمت نداره معرفی کنیم چرا اعتیاد رو معرفی نمی کنین که جوونها و خونواده هاشون رو بدبخت کرده و هیچ مرزی هم نمی شناسه؟ (166396)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۳:۲۴
اینها دغدغه های مردم را ندارند. فقط حفظ موقعیت... (166772)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۸:۱۱
تا جايي كه سواد من قد ميده ، شمر تو كربلا كشته نشد.!!! (166407)
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۴:۱۸
برای اینها قلب واقعیت کار کوچکی است ! البته ما ملت ایران هم از خال بندی بدمون نمیاید! (166826)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۸:۱۳
چقدرخوب بود که بیلبوردی هم از ابو موسی اشعری که احمق مرتجع وافراطی در بی خردی بود هنگامی که بنام اسلام مولایمان علی را از خلافت عزل می نمود را شورای شهر تهران در مقابل چشمان این متوهمان طالبان صفت قرار می دادند (166409)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۳:۲۶
ونیز از کسانی که پس از مرگ پیامبر به خاندانش پشت کردند (البته اگر قراری و اصراری بر این شبیه سازی عوامانه و بی پایه باشد) (166774)
mehran
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۸:۲۰
اينها كه هميشه دم از ولايت مداري مي زدند؛ حالا كه نظر رهبري به سودشان نيست خلاف نظر او رفتار مي كنند. پس نتيجه مي گيريم كه ... (166411)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۳:۲۷
اینها فقط دلمشغول حفظ موقعیتهای مکتسبه ی خویش در 8 سال گذشته اند و لاغیر! (166775)
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۸:۲۹
دوستان آدرس غلط ندهند شمر مسلمان بود نه کافر. بنابراین شمر را باید در بین مسلمانان جستجو کنیم. شمر نماز میخواند ،حج می رفت،زکاه میدادو... پس شمر زمانه در بین خود ماست.لطفا شمر های وطنی را تبرِِیه نفرمایید!!!!!!! (166414)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۸:۲۹
این همه رسانه دستشونه صدا و سیما هم که دربست مال اوناست. تو خیابون هم دست از سر ما بر نمی دارن... (166415)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۸:۳۰
مردم اینجور آدمها را شناخته اند و با چندتا بیلبورد بی ربط پشت آقای روحانی و ظریف و خاتمی را خالی نمیکنند. آن هم با این تبلیغات مشمئز کننده (166416)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۸:۳۳
طراحان این بیلبوردها مخاطب و ذهنش رو انقدر ساده فرض کردند... دورۀ «اثر تزریقی» رسانه گذشته آقایون. (166417)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۴:۲۴
مگه تو قرن انفجار اطلاعات کسی به این چیزا نگاه می کنه! (166835)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۸:۴۹
خدا نگذرد از کسانی که با کارشکنی داخلی مانع از آسایش مردم می شوند (166429)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۹:۱۱
گروههای تندرو در ایران به خاطر آمریکا ناراحت نیستن فقط به خاطر این ناراحتن که نمیتونن به این شکل دیپلماسی قوی اجرا کنن چون به قول امام اونا نمیتونن یه نونواییم بگردونن برا همین از خداشونه اوضاع خارجی تغییری نکنه که بگن دیدید آمریکا فلان و بهانه بعد خودشونو تبرئه کنن از همه مشکلات به وجود آمده تو این چندساله .................. آقای قالیبافم هنوز به فکر قدرته دیگه کاریش نمیشه کرد به پشتیبانی اونا نیاز داره (166442)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۴:۲۷
بله دیدیم مدیریت بعضی از این آقایون رو تو این 8 سال!
خوبه که یک نمونه عینی از مدیریت این آدم ها دم دستمون داریم!
والا معلوم نبود الان چه آه و وایلایی راه مینداختن! (166842)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۲۳:۴۸
مگه تو مدیریت 16 سال قبلش ایران ابر قدرت جهان بود؟؟؟؟
قبلش ایران رو کسی به حساب نمیاورد
الان میگن ایران توافق قرن رو شاید رقم بزنه
این دولت که هنوز 100!! روز نیست اومده پس این عزت از کجا اومده؟؟؟؟؟
زیاد گوش به رسانه های خارجی نده که از هرچی بد بگن یعنی خوبه
اتفاقا تو این 8 سال رو با سال 84 مقایسه کن میفهمی که خدمتی که محمود به ایران کرد امیرکبیر و مصدق نکردن (167285)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۹:۱۳
کاملا" معلومه بهار، اينا همون کاسبان و دلالان تحريم اند که از صدقه سر تحريم ها، کلان کلان سود کردند و خون مردم را در شيشه! مردم ما بخوبي ميدانند که شمر زمانه، خود همين ها هستند که با شمشير ثروت هاي نامشروع و بادآورده، سر مردم که سهل است، سر امام حسين و دين و حتي خدا را هم بريده اند و فرياد وا اماما سرميدهند، داستان همان دزدي است که خود دزديده و فرياد ميزند آي دزد! (166443)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۹:۱۴
باشه قبول اونا شمر ولی ما چی؟ مثلا ما امام حسینیم ؟ زهی خیال باطل (166444)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۹:۱۸
چرا برادران کاسب تحریم، اینقدر ناراحت شده اند؟
امروز که به دانشکده کشاورزی کرج رفتم، دیدم جلوی تمام درهای اصلی پرچم آمریکا و اسراییل را کشیده اند!
به راستی چه اتفاقی در حال افتادن است که برادران را با خطر مواجه کرده است؟ (166448)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۹:۲۵
متاسفم (166452)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۹:۳۲
دریغ از امام حسین که هم در زمان حیاتش و هم بعد از حیات خود قریانی جماعت بی بصیرت و افراطی بود. (166456)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۹:۳۶
واقعا آدم متاثر می شه (166459)
mk
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۹:۳۶
حاضرم کمربند انفجاری دور خودم ببندم و برم وسط این جماعت خودسر و به آرزوی دیرینشون برسونمشون هم اونا تصور می کنند به بهشت می رند هم خلق ایران از دستشون راحت میشه خودمم به جهنم (166461)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۶:۵۳
خخخخخخخخخخخخخخخخ
مرسی لطف میکنی
ی ملتو راحت میکنی (166976)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۹:۴۷
شمر زمانه شمایید اقایان تند رو که منافع شما در بدبخت نمودن مردم است (166470)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۹:۴۹
نه حضرت علی متعلق به گروه خاصی است که او را مصادره کنند. نه حضرت حسین ، نه هیچ یک از ائمه اطهار. دیروز صدای نوحه خوانی را از تلوزیون شنیدم که میگفت (علی لا لای لا ) امروز تمثال بی مثال حضرت حسین را گذاشته اند در جوار اوبا . آخر این مداح و یا رئیس بسیج شهرداری خجالت نمی کشند. گیرم که این مر د ان بزرگ تشخیص داده اندکه نوحه خوانی رنگ و آواز است وحق دارند از وجوه شهرداری که از مال مردم است بدون اجازه در تبلیغات آگاهی مردم استفاده کند،آیا ، او حق دارد از تصویر منور ومقدسی در جهت اهداف خود استفاده گند (166473)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۹:۵۴
بدبختا دکون تازه پیدا کردن ......... (166474)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۹:۵۵
حاکمیت دوگانه ؟ عاقبتش بخیر یاشه ؟ فقط منافع ملی و مردم ایران از این دوگانگی متضرر میشوند و انهایی که در راس قدرتند بدنبال منافع شخصی و حزبی خودشان هستند . (166475)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۹:۵۶
این به اصطلاح هنرمندان و اربابانشان اگر در زمان امام حسن بودند مسلما یاجز منافقینی که امام را شهید کردند ویا در لشگر معاویه بودند قالیباف بد جوری از مردم شکست خورده و دشمنی با روحانی را میخواهد با از بین بردن ایران جبران کند (166476)
saman92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۰۹:۵۶
واقعا جاي تاسف داره (166477)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۰:۰۱
با دین به هر شکل که دلشون میخواد بازی میکنن برای اینکه نیات خودشون رو القا کنن. اون کسی که با دین اینطوری بازی میکنه شمر زمانه است. (166481)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۰:۰۳
اگه اوباما شمر باشه اينا امام حسين هستن ديگه ؛ با اين همه دروغ و دزدي و كوته فكري و ظلم. (166485)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۰:۰۳
واقعا باید واسه اینطور آدم ها تاسف خورد !
این رفتار ناشی از این است که اگر توافقی صورت گیرد منافع بعضی ها به خطر میافتد. (166486)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۰:۰۴
امیدواریم در داخل کشور همصدایی با رژیم اسرائیل نداشته باشیم (166487)
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۰:۰۶
نام امام حسین این روزها بشدت مورد سوء استفاده قرارگرفته است.امیدواریم مسئولان شهرداری که از پول مردم ارتزاق می کنند بیشتر بفکر خرج این پول ها برای شهر تهران باشد تا این تبلیغات پوچ و بی ارزش.
با تشکر از سایت بهار (166490)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۰:۱۱
یک مشت بیمارند! ببینند در چند سال گذشته چه بر سر ملت آوردند! اونهایی که با بی کفایتی تمام 8 سال دلار را 4 برابر کردند تا ارزش امول خودشان چهار برابر شود کیانند اونا شمر که هیچ اصل یزید زمانه اند (166493)
بيابي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۰:۱۳
ظالم ستمگر است در هرلباسي كه ميخواهد باشد مگر كسي را از حق شهروندي محرومش كردند ظلم نيست (166495)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۰:۲۱
شمر زمانه را نمیدونم کیه ولی خوارج زمانه حتمااونهای هستند که این بیلبورد را زدند (166500)
عابدین
United States
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۷:۳۳
فدای تو بشم امامم حسین که ببین یه عده خوارج مسلک از اسمت در جهت بهره وری جناحی چه جور بی شرمانه استفاده می کنند. شمر و یزید و عبیدالله بین خودتون بگردید. (167024)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۰:۲۶
برادر من هنوز متوجه نشدی !!! اینها از نیانیاهو خط میگیرند . و برای رد گم کردن دادمیزنند دیگران ستون پنجم هستند . ضرب المثل معروف که یاد تان هست . دزد راداشتند دنبال میکردند خود دزد داد میزد آی دزد!!!! (166504)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۰:۳۱
همدستان نتانیاهو را بشناسید .احتمالا شیطان پرست باشن که هم عقیده اسراییل شده اند متاسفانه شبکه بزرگی داره صهیونیسم (166510)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۰:۳۱
نعوذبالله حتما شریعتمداری هم حسین زمانه؟؟! (166511)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۰:۴۵
مردم بهتر میدونند شمر زمان چه کسانی هستند
امروز صبح کاملاً تصادفی تلویزیون رو روشن کردم برنامه ویتامین 3 داماد منصور ارضی رو دعوت کرده بود؟به چه مناسبت نمیدونم اما بعداً متوجه شدم آقای ارضی کی بوده و چقد خوش دهن و با اخلاق هستند متوجه شدم صداوسیما داره برای ایشون تبلیغات میکنه
متأسفم که رئیس جمهور آمریکا هرروز سخنرانی داره اما روحانی ما باید اجازه بگیره برای اومدن به تلویزیون
متأسفم برای هموطنام که ساده همه چیز رو قبول مبکنن
خیلی دوس دارم بدونم اگه من هم همین خانواده خودمو با همین سطح تو کشوری مثل سوئد و سوئیس و آمریکا داشتم وضع زندگیم چجوری بود
من یکبار زندگی میکنم که اینی که الان هست حق من و هموطنام نیست (166516)
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۰:۴۹
فتنه گران واقعی همین کسانی هستند که این بیلبورد ها رو نصب میکنند... (166522)
اصفهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۲:۵۸
یکی جلو این خالیباف ببخشید قالیبافو بگیره (166731)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۰:۵۰
لطفا چند جا هم برای شمرهای داخلی قرار بدین (166523)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۰:۵۶
من یک گرافیستم و همیشه از این دسته آدمها که یه فتوشاپ دست و پا شکسته رو بلدند متنفرم که فکر میکنند خیلی کار مهمی انجام میدند که عکس یه نفر برش بدن بیارن توی صفحه دیگه اونم به طور افتضاح و از یه نظر خوشحالم که هم خودشون و هم تفکرشون مثله همون فتوشاپ شون قابل ترحمه (166528)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۱:۰۲
یک عده منافعشان در جنگ و خونریزی و نابود شدن مملکت هست. من به عنوان یک ایرانی به آنها اطمینان می دهم روزی که صبر مردم تمام شود در آتش خشم همین مردم خواهند سوخت. (166533)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۱:۰۶
از این شمرهای زمانه تو مملکت خودمون هم زیاده ها ...... (166537)
1001
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۱:۰۸
یواش یواش خیلی چیزها دارد مشخص میشود...
مشخص میشود تندروها از مقام معظم رهبری پیروی نمیکنن!!!!!!!!!!

خدایا به حق شش ماهه ی حسین(ع) که بخاطر تحریم آب کشته شد و به حق تمام کودکان سرطانی که چند ماه گذشته بخاطر تحریم دارو پرپر شدند ما را از شر نافعین خارجی و داخلی تحریم ها حفظ بفرما (166541)
آذرمیدخت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۱:۱۳
مردم ایران هوشیار باشید ملت ایران هیچوقت گول این تندروها را دیگر نخواهندخورد و هوشیارانه از رئیس جمهور دکتر روحانی و وزیر امور خارجه دکتر ظریف و هیأت دیپلماسی ایران حمایت قاطعانه همچون 24 خرداد خواهندکرد. تندروها میخواهند اغتشاش ایجاد کنند و دیپلماسی و مذاکرات ایران را به بیراهه بکشانند تا مذاکره کنندگان موفق نشوند. همانطوریکه در امریکا جناح تندرو انجام میدهند.
درود بر روحانی - درود بر ظریف . (166547)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۱:۱۷
تقصیر خود شماهاست
میزاشتید اون پوسترهای ضایعشون میموند و بهش گیر نمیدادی اینطوری نمیشد
این پوستر ها من رو هم تحریک میکنه مخالف مذاکرات بشم
خیلی بهتر از قبلی ها طراحی شده و تاثیر گذار تره
واقعا طراحش خیلی ایده خوبی داده (166549)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۱:۱۹
حالا معلوم شد که چرا اینها تلاش میکردند که قالیباف دوباره شهردار بشه
برای ایستادگی در برابر خواسته مردم (166553)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۱:۲۶
این تابلوها ضد امنیتی و ضد منافع جمهوری اسلامی هستند. (166568)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۲۳:۴۹
احتمالا عضو شورای عالی امنیت ملی نیستی شما؟؟؟؟ (167286)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۱:۳۴
به جزءشرمنده ام چیزی نمی توان گفت (166580)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۱:۳۵
سخن دکتر ظریف :امیدوارم در ایران صدای همسو با اسراییل نشنوم تنها خواهان شکست مذاکرات اسراییل است بهوش باشیم (166585)
psk
United States
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۱:۴۱
شمر زمانه صد در صد همین کسانی هستند که در این برهه حساس با این افکار شیطانی همزمان با مذاکرات برخلاف اصول رهبری سنگ اندازی میکنند در ثانی در این مذاکرات صداقت امریکا از فرانسه خیلی بالاتر بود اگر قدرت ایران دست این افراطیون بیفتد که هیچوقت نخواهد افتاد چون ملت گول این ها را نمیخورد ملت را از گرسنگی میکشند چرا از مقامات عالی رتبه جلوی این کارهای زشت را نمی گیرند وقت ان فرا رسیده است بشتابید (166604)
nader
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۱:۴۲
در قرآن آمده است که حتی به کفار فحش ندهید که مبادا آنها نیز از سر نادانی به سران شما فحش ندهند. آیا شمر خطاب کردن اوباما اهانت به وی نیست؟ اگر امریکایی ها نیز همین اقدامات را علیه مسئولین ما انجام دهند خوب است؟ دین ما می گوید به دشمنتان هم احترام بگذارید. اونهایی که چنین تابلوهایی نصب می کنند آیا فکر می کنند این کار در ذهن مردم داخل و خارج اثر مثبت دارد؟ متاسفم (166608)
آزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۱:۴۷
فقط فراموش نکنیم که شمر یک حاکم خارجی نبود بلکه یک عالم ظاهر الصلاح و حافظ قران بود ولیزیر لوای این ظاهر دورویی و ریاکاری رو به حد اعلا رساند.

شمر زمان اون کسائی هستند که زیر لوای دین تیشه به ریشه دین و دنیای مردم فلک رده میکننشد. (166625)
رها
Netherlands
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۲:۰۳
چرا ما باید تقاص بی فکریهای یه عده خودسر رو بدیم؟؟؟؟؟ (166655)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۳:۰۰
فکر نمی کنم بشه به اینها گفت خودسر... (166734)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۳:۵۳
دوست من اینها خودسر نیستند (166805)
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۲:۵۰
شمر زمانه فقط و فقط سران عرب و اسراييل هستند (166722)
ویانا
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۳:۲۴
افراطیونی که از هیچ کسی هراسی ندارند واقعا این افراد پشتشان به چی گرم است !! چرا یکم مغزمونو به کار نمیندازیم که باید همراه وهمدل دولت باشیم .. ولی تا وقتی ملت ایران رو این افراطیون خشکه مذهب در بر گرفته ایران به هیچ جا نمیرسه .. ایرانی همیشه سرافکنده است .. انقد این تبلیغات مسخره رو بکنند تا تحریمهارو افزایش بدن جوری که نتونیم یه دونه نان بخریم ... خوبه ادامه بدید به این تبلیغات مزحک (166771)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۳:۳۵
چطوری شمر زمانه است اسمش که باراک حسین اوباماست .اگه شمر بود چرا اسمش را حسین گذاشتند؟ (166779)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۳:۳۸
پدر و مادرش از اول میدانستند که ایشون شمره برای اینکه رد گم کنند اسمش را حسین گذاشتند (166784)
مهدی
United States
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۳:۴۲
جبهه ی تندروها در مقابل رهبری قرار گرفته !! ماهیت واقعیشون داره نمایان میشه!! (166790)
ساکت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۳:۴۸
همه ی جوابها را دادند برای ما جا نگذاشتند! ما هم می گوییم برای یافتن یزید و شمر زمان بهتر است در داخل دنبالشان بگردیم زودتر پیدا می شوند تا خارج دنبالشان بگردیم. آنها همین دور و بر خودمان مشغول چپاولند . مثل همین اوج که می گوید ان جی او است اما آنقدر پول و قدرت دارد که دولتی شود و وصل به بیت المال. سنگ پای قزوین را بیچاره کرده از پررویی (166797)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۴:۰۰
من واقعا متاسفم
اینجا همگی حافظ منافع اوباما و شارون شدن
شمر زمانه ات را بشناس حرف شهید مطهریه
اگر با این حرف مخالفید رک بگین
در ضمن به نظر من مذاکره هم یه نوع جنگه و کسی تیم مذاکره کننده رو سازشکار ندونسته
شماها با یه دروغ میگید و از حرف دروغ خودتون نتیجه غلط میگیرید (166812)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۸:۳۵
شما برای خودت متاسف باش که نمی فهمی داره دور و برت چی میگذره (167086)
مرتضي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۴:۱۵
مقاله مغلطه زياد داشت.شمر زمانه يا هر كس ديگر حتما بايد امام حسين را بكشد يا اگر روزانه 100 ها نفر به صورت مستقيم يا غيرمستقيم كشته شوند هم جاي تاسف دارد.در كل مقاله به من نچسبيد چون غير منطقي به نظر رسيبد و سعي كرده متهم كنه طرف مقابل را.اين جور مقالات باعث شكاف در جامعه هست.حالا ميخواد راستيا بدن ميخواد چپيا بدن.دوطرف دارين هما ميزنيد فقط و به اين ميگن خود زني (166823)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۴:۲۷
واقعا متاسفم واسه بعضی از افراد.
آخه چرا همه چی رو وارد دین میکنید. آخه ساسیت چه ربطی به دین دارد.
خجالت هم خوب چیزیه که بعضیا ندارن. بعد اسم خودشونو میزارن مسلمون....
واقعا که... (166841)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۴:۵۰
با خجالت بکشید!!! توهم شمر و یزید خوبه ولی نه در این حد که بخواهیم منافع مملکتمونو به خطر بندازیم.
بابا جان سیاست چیزه خوبیه، یه خورده داشته باشید بد نیست! (166873)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۴:۵۶
همونایی که جریان مرتضوی رو ختم به خیر کردن حالا می خوان برن سراغ روحانی!!!
....تظاهر به انقلابی بودن می کنند و فقط به فکر منافع خودشون هستند!!!
بابا بخور بخور بسته دیگه، داریم میشیم خسته دیگه (166880)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۵:۰۳
اه اه از این همه رو . (166883)
فرهنگي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۶:۳۰
جامعه ايران اكنون بيش از هر زمان به همدلي و وفاق نيازمند است . بيلبورد هاي اين چنيني در جهت تخريب اتحاد ملي است . (166954)
پارسایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۶:۳۴
گویا تاریخ تکرار میشود: دوباره قرآن را بر سر نیزه کردند. بهوش باشید. (166960)
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۶:۴۴
لطفادست از سر مردم بردارید چرا نمیگذارید آرامش به کشور برگردد چرا آب تو آسیاب اسرائیل میریزید الان فرق شما با مخالفان مذاکره خارجی مثل عرب ها و صهیونیست ها معلوم شده دوران تحجر و خشونت تمام شد مردم به شما ها نه نه نه نه نه نه نه گفتن چرا نمی شنوید................. (166971)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۶:۴۶
پوتین رو هم میزاشتید خوب بود همین دیروز با نتانیاهو تلفنی صحبت کردن! (166972)
ع
United States
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۷:۴۲
طراحان بیلبورد آنقدر در کارشان عجله داشته اند که هیچ توجه نکردند تمثال شمر که ظاهرا از وسط پاره شده در واقع هر دو مربوط به سمت راست تمثال می باشد یعنی اگر قسمت پاره شده را به قسمت پاره نشده بچسبانید می بینید که هر دو قسمت مکمل هم نمی باشند بلکه دوبار طرف راست شمر تکرار شده است (167037)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۸:۴۰
واقعا مشمئز کنندس یعنی دیگه اینقد بازی با اعتقادات مردم. بی دین های کافر شما کفر می کنید که اینطوری برای نون خودتون با اسم اباعبدلله بازی می کنید متاسفم واقعا متاسفم (167089)
امید اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۸:۴۷
دیگه حناشون رنگی نداره... کفگیرشون خورده به ته دیگ... فقط ازین ناراحتم که دیگه وقتی تو روضه هاشون مصیبت میگن دیگه کسی گریه اش نمیگیره.. انقلاب کردند که سیاستشون دینی شه اما برعکس دینشون سیاسی شد (167092)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۹:۱۷
دقیقا در جهت حمایت از شمر است حیا کنید .............. (167108)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۹:۵۹
یک اشتباه کوچیک کردید اونم این هست که عکس شمر زمان برای نتانیاهو نصب شده نه اوباما ... در واقع قرار بود برای اوباما هم نصب بشه ولی برای اینکه مشکلی برای مذاکرات پیش نیاد این عکس رو نصب نکردند فعلا...

در ضمن این بنر جایزگین " نه ظلم میکنیم و نه ظلم می پذیریم شده " (167138)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۲۰:۰۰
به نظرم این عکس توهین به مقدسات شیعیان هست.. و این امر خجالت آور هست... (167141)
مستمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۲۳:۵۴
پوله این بنرهای رو کدوم ........ی میده؟باب مردم نون ندارن شما بنر میزنید! (167292)