به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۲۲۱۹۷۹

تاریخ رونمایی از گلکسی نوت ۲۰ اعلام شد

گروه فناوری: سامسونگ با انتشار تیزری کوتاه تاریخ برگزاری رویداد «گلکسی آنپکد» (Galaxy Unpacked) را اعلام کرد. انتظار می‌رود سازنده کره‌ای در این مراسم از خانواده گلکسی نوت ۲۰ و همچنین جانشین گلکسی فولد رونمایی کند.
تاریخ رونمایی از گلکسی نوت ۲۰ اعلام شد
سامسونگ اعلام می‌کند که رویداد گلکسی آنپکد امسال روز چهارشنبه ۵ اوت (۱۵ مرداد) برگزار خواهد شد. در تیزر کوتاه و مبهم این شرکت اطلاعات چندانی در مورد رویداد دستگیرتان نمی‌شود و تنها یک قطره مسی رنگ را می‌بینیم که با انیمشین زیبا با زمین برخورد می‌کند.سامسونگ احتمالاً در این تیزر قصد دارد به رنگ مسی گلکسی نوت ۲۰ اولترا اشاره کند که چند روز قبل تصاویر آن به طور تصادفی در نسخه روسی وب سایت سامسونگ لو رفت.
با اینکه کمتر از یک ماه دیگر تا معرفی رسمی از سری گلکسی نوت ۲۰ باقی مانده، اما تنور شایعات هنوز داغ نشده و تنها تصاویر زنده گلکسی نوت ۲۰ اولترا منتشر شده است. بر اساس گزارشات، پرچمدار سری نوت ۲۰ از آرایه دوربین سه گانه شامل یک سنسور با لنز پریسکوپی و همچنین حسگر چهارم برخوردار است که احتمالاً مربوط به سنسور سه بعدی ToF یا لیزر فوکوس خودکار خواهد بود.انتظار می‌رود سری گلکسی نوت ۲۰ همانند سری گلکسی اس ۲۰ با سخت افزار قدرتمند و مجهز به چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۶۵ (یا حتی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس)، پشتیبانی از شبکه 5G و نمایشگر با ریفرش ریت ۱۲۰ هرتز از راه برسد. ویژگی اصلی این سری یعنی قلم S-Pen نیز احتمالاً با قابلیت‌های جدید معرفی خواهد شد.پیش بینی می‌شود سری گلسی نوت ۲۰ حداقل شامل دو عضو باشد: مدل پایه و کوچکتر یعنی گلکسی نوت ۲۰ و مدل پرچمدار گلکسی نوت ۲۰ اولترا. در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی از تفاوت‌های بین این دو مدل منتشر شده است.انتظار می‌رود سامسونگ از جانشین گلکسی فولد یعنی فولد ۲ نیز رونمایی کند. طبق شایعه‌ای که قبلاً منتشر شده، این گوشی تاشو از نمایشگر ۷.۷ اینچی احتمالاً بریدگی دار و سخت افزار آپگرید شده نسبت به نسل قبل برخوردار باشد.سازنده کره‌ای ممکن است در این مراسم از مدل 5G گلکسی زد فلیپ نیز رونمایی کند که احتمالاً مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و باتری کم حجم تر نسبت به مدل LTE برخوردار خواهد بود.