به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب : ۲۲۴۰۳

برتری قاطعانه بارسلونا درغیاب مسی

گروه ورزشی: شاگردان خراردو مارتینو در شبی که حریف نه‌چندان سختی را پیش روی خود می‌دیدند به پیروزی قاطعانه‌ای دست یافتند.
برتری قاطعانه بارسلونا درغیاب مسی
در نخستین دیدار از شب دوم هفته چهاردهم لالیگا عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ پذیرای گرانادا بود. شاگردان خراردو مارتینو که پیش از این بازی با 12 پیروزی و یک تساوی تنها تیم بدون شکست این رقابت‌ها بودند، موفق شدند با نتیجه 4 بر صفر میهمان خود را با شکست بدرقه کنند. در دیداری که لیونل مسی، ستاره مصدوم بارسا از روی سکوهای ورزشگاه نیوکمپ بازی هم‌بازی‌هایش را می‌دید آبی‌و‌اناری‌پوشان توسط آندره‌آس اینیستا (19 - پنالتی)، سسک فابرگاس (40 - پنالتی)، الکسیس سانچس (71) و پدرو (89) به گل رسیدند تا بارسا با 40 امتیاز همچنان یکه‌تاز لالیگا باشد. در این دیدار گرانادا از دقیقه 66 با اخراج مانوئل ایتورا، هافبک شیلیایی خود 10 نفره به بازی ادامه می‌داد.

براساس این گزارش، در ادامه دیدارهای شب دوم از هفته چهاردم لالیگا امشب ابتدا رئال سوسیه‌داد میزبان سلتاویگو است و در بازی دیگر آلمریا پذیرای رئال مادرید، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود. در حال حاضر بارسلونا با 40 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های اتلتیکومادرید و رئال مادرید که هر کدام یک بازی کمتر نسبت به کاتالان‌ها دارند به ترتیب با 34 و 31 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول ایستاده‌اند.