به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۲۳۴۷۳

وقتی‌روحانی،احمدی‌نژاد را به‌مناظره‌فراخواند

گروه سياسي: محمود احمدی‌نژاد در حالی انتظار مناظره روحانی با خود را دارد که در خرداد سال 88، دعوت روحانی به مناظره با خود را نپذیرفته بود.

به گزارش آينده، در سال 88 بعد از طرح برخی مسایل درباره پرونده هسته ای، روحانی با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت و آرامش در آستانه انتخابات گفته بود: «چنانچه رئیس جمهور محترم حاضر به دفاع از اظهارات خود پیرامون دیپلماسی هسته‌اي نظام باشند، آمادگی دارم جهت تنویر افکار عمومی با ایشان مناظره داشته باشم».

حسن روحانی که آن زمان رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بود، در واکنش به اظهارات احمدی‌نژاد در مورد بیانیه سعد آباد به مهر گفته بود: «از اینکه موضوع ملی و بسیار مهمی چون فناوری هسته‌اي که یک دستاورد تاریخی برای ملت ایران و فراتر از دولت‌ها است، به یک ابزار انتخاباتی و رقابت سیاسی تبدیل شده است، متاسفم». با این وصف، احمدی‌نژاد چگونه انتظار دارد روحانی به دعوت او به مناظره پاسخ مثبت دهد؟

۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۰۹:۲۷
ولش کنین بابا خامی کرده یه چیزی پرونده دیگه .خودش داره خداخدا میکنه که آقای روحانی مناظره رو رد کنه. (182147)
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۰۹:۵۰
بهترین کار . . . کم محلی است و دعوت به مناظره هم یکنوع فرافکنی است ونتیجه ای هم نخواهد داشت . (182152)
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۰۹:۵۵
احمدی نژاد خودش میداند که در این 8 سال چه بلائی به سر مردم آورده . . . فقط برای آنکه طرفداران اندکش را مانند قبل توجیه نماید این درخواست را نموده . (182154)
فقط ايران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۰:۱۱
سلام
شنيديم احمدي نژاد روحاني رو به مناظره خواسته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دروغ زديد باز (182157)
ldel
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۰:۱۵
آسیاب به نوبت (182159)
منتقد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۰:۲۵
احمدی نژاد میخواهد . . . وبا بگم بگم ها دوباره جامعه را که بسمت آرامش نسبی حرکت میکند را از مسیر انحراف داده وفتنه 92 را راه اندازی کند وراه را برا انتخابات 96 هموار سازد ولی کور خوانده مردم دیگر فریب وی را نمیخورند اگر خیلی عذاب وجدان دارد اولا اعتراف کند که چرا بدون اجازه 16میلیار به حساب دانشگاه غیر قانونی ایرانیان واریز کرده بود وهدایای ریاست جمهوری اعم از طلا وجواهرات اهدایی که جزو اموال بیت المال است را به کجا انتقال داده وچکارشان کرده است؟ دوما اسامی اختلاس کنندگان 3000میلیاردی را اعلام کند ثالثا چرا در دادگاه حاضر نشد تا از اتهاماتش دفاع کند رابعا در ایام انتخابات ومناظرات تلویزیونی آقای روحانی همه موارد مطروحه در گزارش صدروزه را بیان کرده بودند ...لذا پیشنهاد میشود مناظره در حضور رووسای قوای قضائیه -مقننه -دیوان محاسبات -کمیسیون اصل نود ومسئولین لشگری وکشوری رده بالا انجام گیرد و بعد از اتمام مناظره آقای احمدی نژادرا به خاطر شکنجه ها و آسیبهای روحی وارده به ملت ایران محکوم و محصوروزندانی نمایند تا کشور به آرامش کامل دست یابدوتحت هیچ شرایطی صلاحیت شرکت در انتخابات را ندهند. (182160)
مهرماه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۱:۱۴
بهترین جواب رو اقای انصاری و ترکان دادند، ایشون در حد اقای روحانی نیستند که بخوان مناظره کنند...!! (182169)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۱:۱۹
اگر داستان بگم بگم باشه،طرف مقابل از نجابت تنونه مثل طرف مقابل هي اسمون رسيمون ببافه،توهين كنه ،افترا بزنه،هرجا احساس خطر كرد سفسطه بافي كنه،هي حمله كنه.....اين اسمش مناظره نيست...احمدي نژاد در گذشته ثابت كرده كه اهل مناظره نيست اهل برچسب زدن،پاپوش درست كردنه (182170)
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۲۱:۴۶
فعلا که طرف مقابل داره هر روز بگم بگم میکنه (182527)
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۱:۲۱
با اینکه من خودم از احمدی بدم میاد. ولی خب اون موقع که روحانی رییس جمهور نبوده که بخواد با یه رییس جمهور مناظره کنه!!! هر مقامی باید با هم سطح خودش همکلام بشه. (182171)
ادریس
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۲۰:۱۹
مگه الان احمدی نژاد رئیس جمهوره ؟ :))))) که میخواد با رئیس جمهور مناظره کنه ؟!!!! وا عجبا !!! یعنی خدایی من خیلی پر روام ! اما این احمدی نژاد دسته منو ا پشت بسته !!! (182467)
افشاگری محمود => سوراخ موش = طلا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۲۱:۴۵
انگار الان سعید جلیلی بگه میخوام با روحانی مناظره کنم
دقیقا پست و مقامشون یکی هست (مذاکره کننده سابق- عضو مجمع تشخیص-عضو شورای امنیت ملی)
اونوقت حق دارید بگید در حدش نیست مگر اینکه جفتشون تو مناظرات ریاست جمهوری شرکت کرده باشن که بحث اش سواست
اصلا اینها به کنار ، احمدی نژاد و خاتمی بیان مناظره باز هم میترسید؟؟؟؟ چرا قبول نمیکنید؟؟؟ اگر از چیزی ترس ندارید چرا قبول نمیکنید
مطمئن باشین از این به بعد انتقد ها به دولت سابق کم میشه چون محمود هرچی بود سابقه اش تو مسائل مالی پاک بود ولی خیلی ها اینطور نیستند و از افشا شدن هراس دارن، دوست و دشمن این رو قبول دارن (182525)
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۲۳:۱۸
آقای محمود احمدی نزاد که با کارنامه ی درخشان (!)وخسارت بار مادی ومعنوی 8ساله اش به تاریخ پیوسته, تلاش می کند بر روی کالبد بی جان و رو به موت جریان سیاسیش با پیشنهاد مناظره, عملیات احیاء انجام دهد تا شاید بتواند علایم حیاتی را به خود وجریان متبوعش باز گرداند, حتا اگر شده با شوک سخنان انتحاری در مناظره ;اما غافل از این است که رشد و آگاهی مردم ایران دیگر مجال فریب به معجزه ی هزاره ی سوم و صاحبان این معجزه را نمی دهد...!؟ اصلاح طلبان و اعتدال طلبان باید از مناظره در شرایط عادلانه استقبال کنند و البته عدالت ایجاب می کند که آقای محمود احمدی نزاد ابتدا آداب مناظره را نزد اساتید محترم حوزه ودانشگاه فرا گیرد و بعد از فراگیری آداب مناظره به گذراندن کلاس های متعدد درس اخلاق نزد اساتید برجسته و شریف, نه اساتید اخلاق هیات دولتش, اقدام کند...!؟پیش بینی می کنم اگر ایشان اقدام به این امور نمایند وبا توفیقات الهی سرافراز از دوره کلاس های آداب مناظره و اخلاق خارج شوند ,تا پایان عمر به توبه و انابه مشغول خواهند شد و باب مناظره بر روی خویش خواهند بست ویا اگر بخواهند اقدام به مناظره کنند, به مناظره ای اخلاقی و علمی روی خواهند آورد...!؟در ضمن عدالت ایجاب می کند ایشان ابتدا به مناظره با آقای خاتمی و اصلاح طلبان اقدام کنند, چون در 8سال عمر ریاستشان هر چه خواستند به دولت اصلاحات گفتند و اجازه ی پاسخ ندادند وباز از عدالت دم زدند...!؟ اصلاح طلبان و اعتدال طلبان آماده ی مناظره هستند, پیشنهاد ما این است جلسات مناظره پس از شرکت ایشان در جلسات درس آداب مناظره ودرس اخلاق و نیز جلسات دادگاه که تاکنون یک نوبت غیبت داشته اند, برگزار شود ...!؟ (182572)
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۲۳:۳۹
پاکی کاریکاتور عدالت و اطرافیانش, از برداشت 16000000000 تومانی برای دانشگاهش, از گزارش کمیته ی تحقیق وتفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی, از اختلاس 3000000000000تومانی,ازعدم حضورش در دادگاه, از..... ونیز از هلو ولولویش پیداست...! (182578)
اهل کاشانم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۱:۲۲
اون سال خیلیا درخواست مناظره دادن، ولی احتمالاً آقای احمدی نژاد فکر می کرد حالاحالاها تو قدرته و کسر شأنش می شه با بقیه مناظره کنه!!!
چه زیبا فرمود مولای متّقیان که: چه بسیارند عبرت ها و چه کم اند عبرت پذیرها (182172)
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۱:۵۶
هر چی بیشتر فرافکنی کنید بیشتر ضایع میشید (182187)
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۳:۲۳
خوب مگه نمیدونین که حضرت آقای دکتر دولت پاک همیشه محق بودند و الان حق قانونی و شرعی خودشون میدونن که این درخواستشون قبول بشه؟ اساسا ایشون تافته جدا بافته هستن (182226)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۴:۱۱
من بیکار نیستم، رئیس جمهورم! (182247)
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۴:۵۰
اگر جرات دارید نماینده هاتون رو بفرسید

10 نفر بفرستید

محمود سلطان تکی همه رو حریفه (182262)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۵:۴۶
اینبار حتما میخواد بگه بچه های جهانگیری ونوبخت دزدندو خانم روحانی هم داره لیسانس میگیره اخ برم اون سنگ پای قزوینو (182291)
طی باتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۶:۳۰
ای براردرا خبر ندارین الان تو شهر مرزی ما در خراسان رضوی هنوز مدیران احمدی نژادی آن چنان جولان داده و میدهند که گویا در جریان نیستند محمود خان رفته دَدَر و ریس جمهور عوض شده هنوز مثل ماموتیشان تو خیالات هاله نورند. بیان ببینید چه بر سر مردم دارن میارن ... بخد اشکتون درمیاد (182321)
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۹:۲۴
اینقدر به این بابا وحرفهاش اهمیت ندید .این بابا اومده این وسط میگه ما سه تاروکجا میبرید.اواصولا یک آدم رسانه ای است ودوست دارد تو بورس خبرباشه.شما جدی نگیریدش.فقط سکوت. (182426)