به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۲۴۱۳۶۷

فروش انواع قطعات موبایل؛ قاب،شاسی‌گوشی و...

گروه کسب و کار: قاب و شاسی موبایل لازم داری ولی نمیدونی از کجا خریداری کنی ؟ خب سی و سه پل میتونه مشکلت رو حل کنه‌. سی و سه پل یکی از معتبر ترین فروشگاه‌های اینترنتی می‌باشد که در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل و تبلت و فروش انواع قطعات موبایل و لوازم خانگی فعالیت می‌کند‌، و تمامی محصولات و کالا‌های خود را از بهترین برند‌ها انتخاب کرده و به مشتریان عرضه می‌کند‌.
تو سایت سی و سه پل چی میتونی خرید کنی ؟
در سایت سی و سه پل شما مشتریان عزیز می‌توانید انواع قاب و شاسی گوشی‌، لوازم جانبی موبایل‌، لوازم جانبی تبلت‌، لوازم خانگی با تنوع بالا  و کلی وسایل دیگر را خریداری کنید‌.
سی و سه پل همیشه به فکر مشتریان خود می‌باشد و به خاطر همین موضوع از تمامی محصولات لوازم جانبی و قطعات موجود دارد تا تمامی نیاز مشتریان خود را تامین کند‌.



فروشگاه سی و سه پل چیست ؟
فروشگاه سی و سه پل یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر می‌باشد که تمامی نیاز‌های شما را از لوازم جانبی و قطعات را تامین می‌کند و مهم این است تمامی محصولات سی و سه پل دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌باشند که این امر یکی از بهترین خصوصیات این فروشگاه می‌باشد‌.

قطعات گوشیت پیدا نمیشه ؟ سی و سه پل برات فراهم کرده‌، توی سی و سه پل می‌تونی انواع قطعات موبایل خودت رو با هر مدلی پیدا کنی‌.
لوازم جانبی می‌خوای ولی نمی دونی از کجا بخری ؟ سی و سه پل هست‌، می‌تونی انواع لوازم جانبی گوشی موبایل و حتی تبلت رو از سی وسه پل تهیه کنی با بهترین قیمت و کیفیت‌.
لوازم خانگی احتیاج داری ؟ پس جای درستی اومدی سی و سه پل لوازم خانگی رو هم برای راحتی مشتریانش توی فروشگاهش موجود کرده‌، اگه می‌خوای بهترین لوازم خانگی رو با مناسب ترین قیمت خرید کنی حتما باید یه سری به سی و سه پل بزنی‌، سی و سه پل یکی از بهترین فروشگاه‌های فروش لوازم خانگی نیز می‌باشد‌.



سی و سه پل کلی وسایل و محصولات برای مشتریان خود دارد چون برای سی و سه پل رضایت مشتری یکی از مهم ترین امر‌ها می‌باشد‌.

سی و سه پل چه امکاناتی برای خود مشتریان ایجاد کرده است ؟
سی و سه پل  امتیاز‌ها و امکاناتی را برای مشتریان خود در نظر گرفته تا مشتریان خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهند و رضایت کامل از سی و سه پل  داشته باشند‌، رضایت مشتریان برای سی و سه پل   بسیار مهم می‌باشد به خاطر همین تمامی سعی و تلاش‌های سی و سه پل  برای جلب رضایت و راحتی مشتریان می‌باشد‌.

حالا سی و سه پل چه چیزی‌هایی برای مشتریان در نظر گرفته :
ضمانت بازگشت: یعنی شما مشتریان عزیز در صورت نارضایتی از کالا و یا اورجینال نبودن ان و دیگر موارد می‌توانید کالا را به سی و سه پل بازگردانید و حتی می‌توانید این موضوع را توسط راه‌های ارتباطی به پشتیبانی اطلاع دهید و راه‌های بازگردانی کالا را با خبر شوید برای اطلاع بیشتر بخش ضمانت بازگشت کالا را در سایت سی و سه پل مطالعه کنید‌.

ضمانت اصالت کالا : سی و سه پل تمامی محصولات خود را تضمین می‌کند و در غیر این صورت به شما مشتریان عزیز این امکان را می‌دهد که اگر محصول و کالای شما اورجینال نبود باز گردانید و هزینه خود را دریافت کنید‌، تمامی این شرایط برای راحتی و اعتماد مشتریان به سی و سه پل می‌باشد‌.

ارسال رایگان و فوری برای سبد‌های خرید بالای 4 کالا : سی و سه پل کلی یک امکان عالی برای مشتریانی که زیاد خرید می‌کنند نیز دارد و این امکان بسیار جالب می‌باشد‌، ان هم این است که اگر خرید شما بیشتر از 4 کالا باشد یعنی مثلا ( کاور گوشی / شارژر / کابل / گلس و.‌.‌. ) باشد ارسال شما به صورت فوری و ویژه می‌باشد‌، و محصولات و سفارش خرید بالای 4 قلم کالا ارسال فوری می‌باشد و در کم ترین زمان ممکن محصول به دست شما مشتریان عزیز می‌رسد‌.
علاوه بر این مورد می‌توانید از بخش‌های ( سفارشات من / شرایط بازگشت کالا / حساب کاربری و‌.‌.‌. ) بهره ببرید و با سی و سه پل بیشتر آشنا شوید‌.



چطور می‌توانید با سی و سه پل در ارتباط باشید ؟
شما مشتریان عزیز می‌توانید از راه‌های بسیار زیادی با سی و سه پل  در ارتباط باشید‌، سی و سه پل  برای شما تمامی راه‌های ارتباطی را راه اندازی کرده است تا شما عزیزان خرید و ارتباط راحت و اسان داشته باشید‌.
شما می‌توانید از تلگرام سی و سه پل  برای ارتباط استفاده کنید و یا می‌توانید از پیج اینستاگرامی استفاده کنید در این شبکه‌های مجازی می‌توانید هم با سی و سه پل  در ارتباط باشید و هم از محصولات جدید باخبر شده و خریداری کنید‌.
مورد بعدی ارتباط با پشتیبانی سایت و یا کارشناس فروش می‌باشد‌، شما می‌توانید در داخل سایت با پشتیبانی و کارشناس در ارتباط باشید و اطلاعات بیشتر و یا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید و در اخر می‌توانید با شماره تماس‌هایی که در سایت درج شده اند تماس بگیرید و ارتباط داشته باشید (03132295682) / تلگرام‌.
سی و سه پل مرکز فروش انواع لوازم جانبی و قطعات موبایل‌، با فروشگاه اینترنتی سی و سه پل هر چی می‌خوای خرید کن‌.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها