به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ساعت ۰۰:۵۶
کد مطلب : ۲۴۳۶۸

وقتی اصولگرایان دست هم را رو می‌کنند!

گروه سياسي-رسانة‌ها: سايت تدبیر24 نوشت: در ماه‌هاي اخیر و پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید رسانه‌هاي اصولگرا که پس از 8 سال دست خود را از قدرت دور مي‌دیدند شدید ترین حمله‌ها را علیه دولت تازه روی کار آمده آغاز کرده بودند. سایت ...نیوز که به عنوان یک سایت زرد در میان اصولگرایان شناخته مي‌شود و در سال‌هاي اخیر 2 بار هم فیلتر شده، اخیراٌ هجمه بی سابقه‌ای را علیه دولت آغاز و انواع اقسام توهین و تخریب‌ها را علیه دولت به کار برده است. این سایت که به نظر مي‌رسد به افراد خاصی از بدنه اصولگرایی منتسب است در هر دوره زمانی از فرد و جریان خاصی حمایت مي‌کند و منابع مالی آن به هیچ وجه مشخص نیست!

بنا بر این گزارش تخریب‌هاي بی پایه و اساس این سایت در حالی شدت گرفته است که به تازگی مدیر یکی از سایت‌هاي دیگر اصولگرا در صفحه شخصی فیس بوک خود روایت جالبی از پشت پرده سیاه نمایی‌هاي این سایت منتشر کرده است. حسین رستمی مدیر مسئول سایت عماریون و یکی از فعالان سیاسی اصولگرا در پستی در فیس بوک خود نوشت : «یکی از دلایل شکست اصولگرایان در انتخابات و به تبع آن عقب نشینی به ظاهر تاکتیکی در مقابل غرب نفوذ منافقین در صف نامزدهای اصولگرا بود؛ به خصوص نفوذ در میان حامیان محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی... یکی از این منافقین که در رسانه‌ها بسیار فعال مي‌باشد آقای .... مدیر مسئول و صاحب امتیاز سایت ...نیوز است؛ جالب است که نامبرده با کاسبی چند وجهی خود همه جناح‌هاي اصولگرایی را... دوشیده و مي‌دوشد و امروزه نیز به دوشیدن تیم رسانه‌ای حسن روحانی مشغول است. امان از اون لحظه و روزی که دست آدم رو بشه؛ سایت تد... و ام... برای بنفش‌ها؛ ...نیوز واسه میانه‌روهای اصولگرا؛ سایت ...آنلاین هم برای چاپیدن و کاسبی از تندروها و پایداری چی‌ها... »

به نظر مي‌رسد پس از شکست سنگین اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری هواداران رسانه‌ای این جناح بیش از گذشته به فکر رو کردن دست یکدیگر افتاده‌اند تا بلکه سیاست‌مداران این جریان از این طریق بتوانند تسویه حساب‌هاي درون گروهی را به نفع خود انجام دهند.