به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۵
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۰۱ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۲۵۴۱۷

دلیل غیبت‌مالدینی در برنامه 90مشخص‌شد

گروه ورزشی: پس از شایعات مختلفی که درباره چرایی غیبت پائولو مالدینی در برنامه 90 مطرح شد خبرنگار ایرنا در رم در گفت‌وگو با وکیل این باشگاه درباره این مسئله اظهارنظر رسمی کرد.
دلیل غیبت‌مالدینی در برنامه 90مشخص‌شد
داریو اسکاتنا این مسئله را به دلیل عدم تمایل مالدینی به حضور در برنامه‌های زنده تلویزیونی عنوان کرده است. ادعایی عجیب که صحت و سقمش باید مورد بررسی قرار بگیرد. اسکاتنا گفته مالدینی در تمام دوران ورزشی‌اش هرگز در یک برنامه زنده تلویزیونی حضور پیدا نکرده و غیبتش در برنامه نود هم به همین دلیل بوده است. به گفته وی ستاره تیم ستارگان میلان از حضور در ایران به شدت راضی بوده و مهربانی‌های هواداران را هرگز فراموش نخواهد کرد. او می‌گوید: ستارگان میلان و شخص پائولو مالدینی به حضور در این بازی که اهداف خیریه هم داشت افتخار می‌کنند.

او درباره مالدینی به ایرنا می‌گوید: می خواهم برخی تفکرات عجیب در خصوص پائولو مالدینی کاپیتان تیم ستارگان میلان را که در بعضی از شبکه ها منتشر شد، روشن کنم. کاپیتان ما روز فوق العاده و باورنکردنی بازی با پیشکسوتان پرسپولیس را با حسی بزرگ سپری کرد و در طول مدت بازی و همچنین در کنفرانس مطبوعاتی پس از آن حضور یافت و خود را در اختیار طرفداران ایرانی قرار داد و در طول تنها 36 ساعت اقامت در تهران صدها امضا و عکس با طرفدرانش گرفت.
مرجع : فوتبال انلاین

۱۳۹۲/۱۰/۰۱ ۱۱:۲۵
اینا همش توجیحه ما نباید اینقد واسه ایشون خودکشی میکردیم که جوابمون رو با این بی احترامی بدن (190687)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۱ ۱۲:۰۲
مالدینی هم متوجه شده که در برنامه نود به گفته ها کمتر توجه دارند و بیشتر دنبال مقصود خود میگردند . (190701)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۱ ۱۴:۳۵
مالدینی هم صداوسیما را خوب شناخته (190779)
۱۳۹۲/۱۰/۰۱ ۱۹:۱۹
فرهنگی بود دلیلش-تماشاگران ایرانی معقولند ولی به دلیل اینکه بازیهای دوستانه با تیمهای پرستاره نداریم ستاره ندیده هستند و این همه هجوم آوردند سمت مالدینی-این همه محدودیت داریم چنین رفتارهایی به صورت یکدفعه ای کار عجیبی نیست (190958)