به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۴۵
 
۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۲۸۴۱۵

دو جمله جالب از رييس‌جمهور در خوزستان

متخصص همه امور نیستم، وعده توخالي هم نمي دهم
گروه سياسي: رئیس‌جمهور گفت: در خصوص تخصیص دو درصد درآمد نفتی به استان خوزستان قول نمی‌دهم و باید مشورت بگیرم.
دو جمله جالب از رييس‌جمهور در خوزستان
دكتر حسن روحانی ديروز در جلسه با مدیران و کارکنان صنعت نفت که با حضور مسئولان شهرستانی و استانی و جمعی از وزرای دولت یازدهم برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص اختصاص دو درصد درآمد نفتی به استان خوزستان قول نمی‌دهم و باید مشورت بگیرم. وی با بیان اینکه مثل بعضی‌ها نیستم، قول نمی‌دهم و باید مشورت بگیرم. گفت: من متخصص نیستم که در همه امور کارشناسی کنم و نظر دهم، اما این مسئله را بررسی و پیگیری می‌کنیم.

آقاي روحاني همچنين در جريان سفرش به خوزستان در يك برنامه زنده حدود 3 ساعت به سئوالات و مطالبات شهروندان اين استان پاسخ داد. رييس‌جمهور در اين برنامه در واكنش به خواسته‌هاي متعدد شهروندان، به صراحت گفت من به هيچ وجه وعده‌هاي گوناگون نمي‌دهم و مرا از اين كار معذور بداريد اما اگر قول و وعده‌اي دادم مطمئن باشيد تا آخر، بر سر آن و اجرايي شدنش خواهم ماند.

علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۱:۲۳
حداقل ایشان اظهار نظر آبکی نمی کنند. همین به تنهایی برای من می ارزد که به ایشان رای دادم، حتی اگر شکست خورده ها اجازه ی هیچ کار دیگری به ایشان ندهند! (199194)
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۱:۲۴
حرف انسان متعهد ، كاردان و فهيم مانند سند است نه مثل بعضيها كه فكر ميكنند حرف باد هواست و دروغ گفتن هنر و زرنگي . (199196)
غهغ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۱:۳۲
موقعی که حقد و کینه و نامردی فتنه گران 88 به حد اعلای خود میرسد و برای ارامش روحیه ای که 8 سال آنها را در لاک خود فروبرده بود و تمام توانمندیها و سیاستمداریها و دولتمداریهایشان را زیر سوال برده بودکه چرا با اینهمه توانمندی ذاتی مملکت در آن حد از پیشرفت بود که بسیاری از شهر ها و روستا ها از آب و برق و گاز و... محروم بودند . زیرا که کسی که از قبیله آنها نبود و قیافه اش هم به ریاست جمهوری نمیخورد یکدفعه و نا قافل آمد و آنچنان کار کرد که به گفته خودشان فقط طرحهایی که نا تمام مانده را اگر بخواهند و ب (199199)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۲۱:۲۷
غهغ : تويي که اسمت هم مثل هيچکس نيست، خودت هم فهميدي چي گفتي!!؟ . . . (199329)
محمد ت
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۱:۳۷
غوغای «روحانی» نگر سیلاب طوفانی نگر

درود به تو (199200)
پارسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۱:۵۹
احسنت (199204)
ج.د
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۲:۱۰
افرین بر این دیدگاه عقلانی . (199206)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۲:۲۲
اقای رییس جمهور،
حداقل وزارت نفت خسارت الایندگیهای زیست محیطی فعالیتهای خود در خوزستان را پرداخت کند.
لطفا حجم ابی را که قرار است از کارون انتقال دهید دقیقا معین بفرمایید چراکه به اعتقاد ما با کارشناسی بیطرفانه منابع ابی حوضه ابریز کارون مشخص خواهد شد که در کارون ابی جهت انتقال حتی برای مصارف شرب هم وجود ندارد.
لطفا به قولهای خود درباره احیا 550هزار هکتار دشتهای استان ظرف 3تا4 سال و اجرای کامل طرح ابرسانی غدیر و عملیاتی شدن سراسر ابادان و خرمشهر به عنوان منطقه ازاد در کوتاهترین زمان عمل بفرمایید (199208)
اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۸:۱۴
من اهوازی هستم ولی اصول اخلاقی و منطقی حکم میکند اول باید اب اشامیدنی تمام ایرانیان تامین باشد بعد طرحهای کشاورزی و صنعتی را اب دهند چون معنی ندارد یک ایرانی تشنه بماند ولی دیگری اب کشاورزی بخواهد، ولی برای بردن اب غیر شرب اولویت اول باید با استانهای سر چشمه و خوزستان باید باشد (199275)
نجات کارون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۲۱:۰۷
اصول اخلاقی و منطقی حکم میکند که طرحهای انتقال اب شفاف و بدون هیچگونه پنهان کاری باشند نه انکه به بهانه تامین اب شرب،ان را به قصد توسعه صنعت و کشاورزی منتقل کنند. در ضمن با مصرف بهینه منابع اب در مناطق مرکزی کشور و جلوگیری از هدر رفت ان خصوصا در بخش کشاورزی و اعمال مدیریت صحیح ،کمبودی برای تامین اب شرب مردم وجود نخواهد داشت. (199322)
سعیده
Finland
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۲:۳۲
سپاس از رییس جمهور به خاطر واقع‌بینی و این که برای قولی که می دهند ارزش قائل هستند و کاملا متوجه تاثیر سخنانشون هستند، ولی با این حال واسه من این سوال پیش اومده که چرا ایشون زیاد آماده نبوده ان برای جواب دادن! بعید می‌دونم بحث تخصیص دو درصد از درآمد نفتی موضوع جدیدی باشه که ایشون هیچ ایده‌ای نداشته باشند از این موضوع و محتمل بودنش رو تا حدی هم نتونن پیش‌بینی کنند.
به هرحال، به نظرم الان دیگه بحث مقایسه‌ها باید تمام شده باشه، و وقتشه که رو به جلو حرکت کنیم.
به امید شادی و پیروزی روزافزون همه‌مون ... (199210)
خشایار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۲:۵۴
به ایشان میگن رییس جمهور چون فکر نمی کنه در همه امور متخصص است و مشورت می کنه (199219)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۲۱:۲۱
وقت امیدوارم مشاوران ایشان امار و اطلاعات کارشناسی شده و به دور از سطحی نگری و بخشی نگری خدمتشان ارایه دهند. (199328)
rgh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۳:۲۷
به امید ایرانی آباد، قدرتمند و سرافراز (199223)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۷:۴۹
یعنی واقعا فکر میکنید این صحبتها کارشناسی شده بود؟؟؟؟
خب پس وقتی که هنوز رودخونه ی کارون کارشناسی مجدد نشده پس چرا آقای دکتر میگن فقط آب شرب میبرن؟؟؟ حالا اگه کارشناسها بگن کارون توان انتقال آب شرب رو نداشته باشه آقای دکتر نظرات کارشناسان رو قبول میکنه یا نظر شخصی خودشان؟؟؟
اصلاً کارشناسانی که میخوان رودخونه کارون رو کارشناسی کنن از کجا میان؟ از طرف سازمان یونسکو یا از طرف استانداری اصفهان؟؟؟؟
بهار خواهش میکنم نظرمو منتشر کن. (199267)
اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۸:۱۵
من اهوازی هستم ولی اصول اخلاقی و منطقی حکم میکند اول باید اب اشامیدنی تمام ایرانیان تامین باشد بعد طرحهای کشاورزی و صنعتی را اب دهند چون معنی ندارد یک ایرانی تشنه بماند ولی دیگری اب کشاورزی بخواهد، ولی برای بردن اب غیر شرب اولویت اول باید با استانهای سر چشمه و خوزستان باید باشد (199276)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۸:۵۸
فرمایشات شما متین. وقتی مناطق مرکزی کشورمون کمبود آب داره خب یکم از کشاورزیشون کم بکنن. وقتی کمبود آب داریم دلیل نداره این همه پسته تو کرمان کاشته بشه. تو اصفهان به جای برنج که آب زیادی براش لازمه گندم بکارن و از روش آبیاری قطره ای استفاذه کنن. (199291)
مرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۲۰:۱۸
انسان باید وقتی قولی میدهد بتواند به آن عمل کند واین از امتیازات دولت تدبیر وامید است (199311)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۲۲:۰۵
فقط امیدوارم مشاورانتان صالح و صادق باشند،از توهین به شعور مردم خسته و بیزاریم اقای دکتر...
کارون پراب،خوزستان شاداب،ایران اباد. (199337)