به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۱
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۸ ساعت ۲۲:۰۳
کد مطلب : ۲۸۶۰۴

قدردانی از میهمان‌نوازی خوزستانی‌ها

گروه سياسي: دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی از استقبال، حضور و میهمان نوازی مردم خونگرم، ولایتمدار و شهید پرور استان خوزستان در جریان اولین سفر کاروان تدبیر و امید به این استان تقدیر و تجلیل کرد. متن این پیام به شرح زیر است:
قدردانی از میهمان‌نوازی خوزستانی‌ها
بسم‌الله الرحمن‌الرحیم
خوزستان نماد مقاومت این سرزمین و ملت است، ملتی که نشان داده است در برهه‌های حساس با هم نشینی اقوام مختلف با آرمان‌های نظام و انقلاب پایبند بوده و با اتحاد و یکپارچگی خود حماسه‌ها آفریده است.

ریاست جمهور تشکر صمیمانه و عمیق خود را از همه قشرها و صنوف مردم مقاوم و بزرگوار اهواز و دیگر شهرهای استان خوزستان، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، علمای جلیل‌القدر و روحانیت معزز، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، نخبگان و فرهیختگان پرتلاش، خوش ذوق و فهیم، استادان و دانشجویان پرشور و خوش فکر، عشایر مؤمن و دلاور استان، نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی سلحشور و نیروهای شجاع سپاه و بسیج مستقر در خوزستان، استاندار و مسئولان محلی و دیگر قشرها و گروه‌های مردم اعلام می‌کند. بی‌شک اولین سفر کاروان تدبیر و امید به استان خوزستان، نوید بخش فصلی پویا و ماندگار در تاریخ پرافتخار این ملی‌ترین استان ایران است.

دولت مصمم به توسعه خوزستان است و به فضل الهی، در پرتو گنجینه‌ استعداد بی‌پایان اقشار مردم و در سایه همت و تلاش مسئولان برای اجرای برنامه‌های مصوب سفر، آینده درخشان‌تری را برای مردم متدین و قدرشناس خوزستان رقم خواهد زد و با تمام توان خواهد کوشید مشکلات و معضلات آنان را برطرف کند.
دفتر رییس‌جمهور

کارون خوبیها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۹ ۰۰:۰۲
اقای روحانی،
شما به مردم خوزستان قول دادید که به غیر از مصارف شرب ابی از سرشاخه های کارون منتقل نخواهد شد و اما چند سوال:
1-حجم اب انتقالی چقدر خواهد بود؟
2-چرا طرح بهشت اباد هنوز متوقف نشده است؟
3-اب مورد نیاز برای اجرای طرح 550 هزار هکتاری در صورت متوقف نشدن طرحهای انتقال اب چگون تامین خواهد شد؟
4-ایا مناطق مقصد انتقال اب در صورت مصرف بهینه منابع ابی خود و جلوگیری از هدر رفت ان در شبکه های توزیع باز هم به طرحهای انتقال اب از سرچشمه های کارون نیاز خواهند داشت؟
5-و اگر کارون بخشکد... (199476)