به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۰۲:۱۶
 
۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۸ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب : ۲۸۵۸۹

رسایی یارانه را گرفته و می‌گوید نگرفته‌ام!

گروه سياسي: در حالی که حمید رسایی اعلام کرده بود به نشریه‌اش، یارانه مطبوعات نداده‌اند، اما ردیف 652 جدول یارانه های اعلامی نشان می دهد نشریه 9 دی در دوره جدید معاونت مطبوعاتی از دوره قبل هم بیشر دریافتی داشته است!
رسایی یارانه را گرفته و می‌گوید نگرفته‌ام!
این نماینده مجلس در این دوره 14 میلیون و 700 هزار تومان یارانه گرفته که با مبلغ 12 میلیون تومان علی الحساب تیر ماه جمعا 26 میلیون و 700 هزارتومان یارانه گرفته است. البته مبالغ دریافتی حمید رسائی منحصر به یارانه نیز نبوده است و دریافت های میلیونی و اختصاصی دیگری هم از وزارت ارشاد و ... داشته است. احتمالا این نماینده مجلس آنقدر واریزی مختلف(!) داشته و دارد که حساب این مبالغ از دست او خارج شده و فراموش کرده که مبلغ یارانه مطبوعات برای وی واریز شده است! این در حالی است که بسیاری از رسانه‌ها نتوانسته‌اند مبالغی به مراتب کمتر از این میزان را دریافت کنند. نشریه رسايي ارگان جبهه پایداری محسوب می شود.
مرجع : پارسينه

علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۸ ۲۱:۵۳
چرا دولت نسبت به برخی مسائل سکوت کرده؟ (199446)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۸ ۲۱:۵۷
بهار جون بیخیال شو از ما نخواه درباره این بزرگوار نظر بدیم فردا یه دفعه ما و شما همه رو مواجب بگیر امپریالیسم شرق و غرب میکنه. فدات (199448)
رضا
United States
۱۳۹۲/۱۰/۲۸ ۲۲:۱۷
چرا حق مردم را به اشکال مختلف حیف و میل می نمایید؟این نشریه و روزنامه کیهان و...... جزء سنگ اندازی و بی تفاوت کردن مردم به نظام کار دیگری ندارند بنابراین لازم نیست به این نشریات یارانه ای تعلق بگیرد . (199451)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۸ ۲۲:۳۴
آقای رسایی توصیه می کنم یه حساب جداگانه برای کادوها و هدایای تامین اجتماعی و صادق خان محصولی و شرکا بزار یه حساب جداگانه هم برای یارانه مطبوعاتی بزار که حساب از دستت در نره! (199453)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۸ ۲۳:۲۳
بهار منتشر کن که اگر منتشر نکني، دريغ از بهاري که مدعي آني :
رسايي!! تويي که هيچ نسبت و سنخيتي با اسم فاميلي خودت نداري و نام فاميلي ات بسيار نامسما است، تويي که با پوشيدن لباس روحانيت، آن را نامقدس کرده اي، بگو ببينم ميداني دروغ چيست!!؟ ميداني معصوم در مورد دروغ چه فرموده است!؟ ميداني که خداوند هيچ گنه کاري را دشمن خود نخوانده بجز دروغگو را!!؟ تو و امثال تو، با زر و زور و تزوير، براي خود قدرتي پرداخته و با شمشير آخته بر اسلام ناب تاخته و کارش را ساخته ايد!................... (199463)
lمتین
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۰/۲۸ ۲۳:۲۸
این همون اقایی که هر روز حنجرشو پاره میکنه و دم از مردم میزنه دلال تحریم دستت برای مردم رو شده و حنات دیگه رنگی نداره بهتره بشینی و با وجدان خودت حساب کتاب کنی (199464)
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۸ ۲۳:۲۸
این مبلغ در قبال یارانه ای که در دولت قبل می گرفته اینقدر ناچیز بوده که اصلا برای ایشان به حساب نمیامده است (199465)
مسلمان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۹ ۰۰:۰۷
سلام،اگربرای اظهارات دیگرشان هم دنبال سندبگردند؛انشالله نتیجه همین خواهدشد ! (199477)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۹ ۰۰:۰۷
نمایندگان افراطی مجلس از جمله رسایی حسینیان و کوچک زاده باید غزل خداحافظی رو بخونند چون تو مجلس اعتدالی 94 جایی ندارند. (199478)
عبدلله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۹ ۰۱:۲۶
بین حق و باطل فقط 4 انگشت فاصله است...
آیا هر خبری که میشنویم، تمام یا قسمتی ازش ممکن نیست خطا یا حتی دروغ و تهمت باشه؟
میشه قضاوت کرد؟ (199480)
راهی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۹ ۰۲:۵۴
اینا که یارانه و کمک نیست حق آقایان است مال خودشان است (199484)