به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۰۷ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۲۹۶۲۷
از نظر قدرت پردازش و سرعت

رتبه‌بندی برترین تبلت‌های سال 2014

گروه فناوري: دنیای امروز به عرصه رقابت انواع ابزارهای هوشمند تبدیل شده است و در این میان تبلت‌ها از محبوبیت ویژه‌ای در میان کاربران جوان برخوردار هستند.
رتبه‌بندی برترین تبلت‌های سال 2014
برترین تبلت‌های حال حاضر بازارهای جهانی به ترتیب قدرت پردازش، سرعت بالا، پذیرش انواع اپلیکیشن‌های مختلف و ... به شرح زیر می باشند:

1. آیپد ایر: جدیدترین محصول شرکت اپل که لقب سبک‌ترین و باریکترین تبلت جهان را نیز به خود اختصاص داده است. اپل از چیپ‌های قدرتمند A7 و M7 در طراحی آیپد ایر استفاده کرده و سیستم عامل ios 7 بر روی آن نصب می‌باشد.



2. آیپد مینی 2 رتینا: شرکت اپل موفق شد 2 جایگاه نخست رتبه‌بندی برترین تبلت‌های سال 2014 را به خود اختصاص دهد. کیفیت تصویر آیپد مینی 2 به وضوح مدل کوچکتر آن است.



3. گوگل نکسوس 7: تبلت 7 اینچی گوگل در سال 2012 به بازار عرضه می‌شود و هنوز هم یکی از برترین‌های عرصه دیجیتال محسوب می‌شود. نکسوس 7 در دو مدل با حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایتی و با وزن 260 گرم موجود می‌باشد.



4. سونی اکسپریا تبلت z: مدل Z از شرکت سونی دارای طراحی بسیار زیبا و پردازنده قدرتمند است. وزن سبک و توانایی پذیرش انواع اپلیکیشن‌ها بر محبوبیت این تبلت افزوده است.



5. ال جی جی پد 3. 8: کاربران از مدل جی پد ال جی به خوبی استقبال کرده‌اند. سیستم عامل اندروید بهترین گزینه برای محصول جدید و زیبای ال جی بود. هر چند عده‌ای معتقدند شکل ظاهری آن برگرفته از آیپد مینی 2 می‌باشد اما بدنه آلومینیوم جی پد زیبایی ویژه‌ای به آن بخشیده است.



6. آمازون کیندل فایر HDX 7: تبلت جدید آمازون یک گزینه مناسب برای گیم بازان حرفه‌ای است. تبلت کیندل دارای صفحه نمایش 7 اینچی با پردازنده 2. 2 گیگاهرتزی و رم 2 گیگابایتی است. حافظه داخلی این تبلت 64 گیگابایت است.



7. گوگل نکسوس 10: تبلت غول پیکر گوگل دارای صفحه نمایشگر 10 اینچی است که در هر اینچ قادر به نمایش 299 پیکسل می‌باشد که بالاترین سطح رزولوشن را به آن می‌دهد.



8. مایکروسافت Surface Pro2: دومین نسل از ویندوز 8 مایکروسافت در جدیدترین تبلت این شرکت مورد استفاده قرار گرفت. البته این مدل کمی سنگین و بزرگ است و حمل و نقل آن مشکل می‌باشد. اما از لحاظ مشخصات فنی در فهرست ابزارهای هوشمند قدرتمند به حساب می‌آید.



9. آیپد مینی: این تبلت طراحی شده توسط «استیو جابز» مدیرعامل سابق شرکت اپل است. هر چند اپل تبلت‌های جدید دیگری نیز به بازار عرضه کرده اما آیپد مینی هنوز هم طرفداران بیشماری در سراسر جهان دارد.



10. تسکو هادل: این مدل یکی از ارزانقیمت‌ترین تبلت‌های بازار با سیستم عامل آندروید است که ارزش خریدن را دارد. هادل یک تبلت اسپرت برای جوانان است که با اپلیکیشن‌های مختلف فیلم ، موسیقی و سرگرمی می‌تواند نظر کاربران جوان خود را جلب کند.

مرجع : زوميت