به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۲۰۷۴۶

رونمايي از تبلت ۲۰اینچی نشکن پاناسونیک

گروه علمي و فناوري: پیشتر این کمپانی ژاپنی تبلت موسوم به Toughpad 4k UT-MB4 را در نمایشگاه IFA 2013 رونمایی کرده بود و حالا آن رامجهز به ویندوز ۸٫۱ عرضه کرده است.
رونمايي از تبلت ۲۰اینچی نشکن پاناسونیک
همان طور که می‌دانید این اولین تبلت با رزولوشن ۴K بوده که معادل ۳۸۴۰ پیکسل در ۲۵۶۰ پیکسل را روی ال سی دی IPS Alpha و با تصویر و کیفیت خیره کننده تعریف کرده است.تاف پد پاناسونیک که نشکن است مجهز به پردازنده اینتل i5-3437U vPro بوده و در کنار خود جی پی یو و گرافیک انویدیا جی فورس ۷۴۵M نیز در خود جای داده است.رم دستگاه ۸ گیگ و VRAm آن نیز دو گیگ است. حافظه دستگاه ۲۵۶ گیگ به صورت اس اس دی است. دوربین نصب شده روی دستگاه نیز کیفیت بالا و شفافیت خاصی با ۱۲۸۰ در ۷۲۰ دارد که از هر دستگاه موجودی در بازار با کیفیت تر تعریف شده است.

بلوتوث ۴ کلاس ۱، یو اس بی نسخه ۳، وای فای، کارت خوان حافظه،اتصال دهنده به صورت خشابی Docking، اسلات کارت حافظه SDXC نیز دارد.تاف پد ظاهرا نشکن بوده و با سقوط از ارتفاع ۱۲ اینچی در ۲۶ زاویه مختلف (وقتی دستگاه کار انجام نمی داده) تست بدون شکستگی را پشت سر گذاشته است. همچنین از ارتفاع ۳۰ اینچی هنگام کار رها شده و به کار خود ادامه داده است. تنها نکته منفی دستگاه عمر دو ساعته باطری است که باید پس از هر دو ساعت کار، شارژ مجدد شود. ۲٫۳۹ کیلوگرم نیز وزن دارد که برای یک تبلت زیاد است. ژانویه ۲۰۱۴ به قیمت ۵۹۹۹ دلار بدست مصرف کننده می رسد.
مرجع : فن آوری اطلاعات ایران

afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۷:۴۳
چه گرد خاکی راه انداخته این ژاپن!!! (167040)
سید صلاح الدین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۲۰:۵۵
فقط گوشی های هوشمند جی ال ایکس با دارا بودن خاصیت زنگ زدن اس مس دادن و ویژگی خارق العاده رادیووووووووووو (167170)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۲۲:۲۳
مفت یک 18 میلیون تومنی می ارزه اونوقت می گن علم بهتر است یا ثروت به نظر من تکنولوجی برتر از همه چیز بهتره (167238)