به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۲۹۷۶۵۱

مهاجم باتجربه یونایتد در لیست خرید رئال مادرید

گروه ورزشی: رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه برای خرید ادینسون کاوانی، ستاره 34 ساله منچستریونایتد اقدام می کند.
مهاجم باتجربه یونایتد در لیست خرید رئال مادرید
اولین فصل حضور ادینسون کاوانی در منچستریونایتد موفقیت آمیز بود و به همین دلیل گزینه تمدید برای فصل دوم در فصل تابستان فعال شد. اما ورود غیرمنتظره کریستیانو رونالدو به باشگاه، شرایط کاوانی را تغییر داده و باعث شده او به جدایی از منچستریونایتد فکر بکند. کاوانی دیروز برای اولین بار در فصل جاری در مسابقه برابر اورتون در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفت و در هفته های اخیر شرایط چندان باب میل این بازیکن  باتجربه نبوده است.
 

 
تا پیش از این دیدار او دو بار به عنوان بازیکن تعویضی در لیگ برتر بازی کرده و تنها 46 دقیقه در ترکیب قرار گرفته بود. حالا سایت موندو دیپورتیوو مدعی شد رئال مادرید در ماه ژانویه قصد دارند برای خرید این مهاجم 34 ساله و گلزن تلاش کند. کادر فنی رئال مادرید معتقد است کاوانی می تواند یک گزینه ایده آل برای نیم فصل دوم پیش از تلاش در تابستان آینده برای خرید بازیکنانی چون کیلیان امباپه یا ارلینگ هالند باشد. 
در واقع کارلو آنچلوتی می خواهد یک گزینه جایگزینی مناسب برای کریم بنزما در خط حمله داشته باشد، زیرا تصور می کند بعید است ملی پوش فرانسوی بتواند در این فصل در تمام مسابقات به میدان برود. البته اوله گونار سولسشر علاقه ای به این انتقال نداشته و قصد دارد در برخی موارد از کاوانی به عنوان مهاجم نوک و رونالدو به عنوان وینگر چپ بهره برده و هر دو بازیکن را در ترکیب قرار بدهد. زمانی که کاوانی در در سپتامبر 2020  بازیکن آزاد بود هم رئال مادرید به او پیشنهاد داد، اما این بازیکن ترجیح داد راهی منچستریونایتد شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها