به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۳۰۴۵۵۷

سارق بنزسوار به آخر خط رسید

سارق بنزسوار به آخر خط رسید
گروه جامعه: روزنامه شرق نوشت: سارق بنزسوار که از مدتی قبل تحت تعقیب قرار داشت عاقبت به دام افتاد. مدتی قبل خبر سرقت از یک منزل مسکونی در شمال تهران به مأموران کلانتری تجریش اطلاع داده شد که در پی آن رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت و آنان با تحقیقات میدانی و انجام روش‌های پلیسی سرنخ‌هایی را از سارق به ‌دست آوردند. مأموران در جریان تحقیقات انجام‌شده، متوجه شدند که فرد سارق دارای یک دستگاه سواری بنز است و در همین راستا پلاک آن را مورد استعلام قرار دادند که متوجه شدند پلاک جعلی است.
سرانجام مأموران با استفاده از دیگر شیوه‌های پلیسی موفق به شناسایی هویت این فرد شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی او را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند که در جریان بازجویی‌های اولیه مشخص شد سارق به قصد سرقت طلا و جواهر وارد منازل شده و خودروی بنز نیز متعلق به خودش است، اما اقدام به جعل پلاک خودرو کرده تا از این طریق شناسایی نشود.
این سارق که در اعترافات اولیه خود به پنج فقره سرقت از منزل اعتراف کرده است، با دستور مقام قضائی به پلیس آگاهی منتقل شد تا هم دیگر اقدامات مجرمانه‌اش مورد شناسایی قرار بگیرد و هم به ابهامات موجود در پرونده رسیدگی شود
برچسب ها: سارق
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها