به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۱
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۵ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۳۲۱۸۱

بازداشت يک راننده 10 ساله در نروژ!

گروه بين​الملل: یک کودک نروژی ۱۰ ساله که بی‌اجازه سوار خودروی پدرش شده بود و آن را رانده بود، برای فرار از مجازات پلیس مدعی شد که «کوتوله» است و گواهینامه خود را در خانه جا گذاشته است.
بازداشت يک راننده 10 ساله در نروژ!
این کودک در شهرک دوکا در ۱۱۰ کیلومتری شمال اسلو زندگی می‌کند. پلیس محلی می‌گوید که این کودک ۱۰ ساله، ساعت ۶ صبح، خواهر ۱۸ ماهه خود را در خودرو گذاشت و قصد داشت مسیری ۶۰ کیلومتری تا منزل پدربزرگشان در شهرک والدریز رانندگی کند. رویترز گزارش داد،این کودک، خودرو را بیش از ۱۰ کیلومتر راند تا اینکه از مسیر اصلی منحرف شد. راننده یک خودروی برف روب او را دید و ماجرا را به پلیس گزارش داد. بارد کریستیانسن سخنگوی پلیس منطقه وست ابولند می‌گوید: «پدر و مادر این دو کودک صبح از خواب بیدار شدند و دیدند که دو فرزندشان ناپیدید شده‌اند؛ خودرویشان را هم یک نفر برده است. تصور کنید چه اندازه نگران شده‌اند.»

او می‌افزاید: «هنگامی که پلیس رسید، این کودک ۱۰ سال گفت که کوتوله (دورف) است و گواهی نامه‌اش را در خانه جا گذاشته است.» پلیس اعلام کرد در این حادثه هیچ کس متهم نخواهد شد و پرونده بسته می‌شود. کریستیانسن می‌گوید: «با والدین صحبت کردیم. مطمئن هستم که آن‌ها بیش از پیش حواسشان را جمع خواهند کرد و مراقب فرزندانشان خواهند بود.»
مرجع : خبرآنلاين