به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۳۲۲۸۲۱

ونگر- زیدان؛ رویای بزرگ PSG محقق می‌شود؟

گروه ورزشی: مدیران پاری سن ژرمن قصد دارند زین الدین زیدان را به‌عنوان سرمربی و آرسن ونگر را به‌عنوان مدیر ورزشی باشگاه انتخاب کنند.
ونگر- زیدان؛ رویای بزرگ PSG محقق می‌شود؟
پاری سن ژرمن در حال حاضر با 13 امتیاز اختلاف در صدر لیگ یک قرار دارد و همچنین در موقعیت خوبی در لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد. آن‌ها در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی با نتیجه 1-0 رئال مادرید را شکست دادند.
با این حال، بر اساس گزارش فوت مرکاتو، گفته می‌شود که موقعیت لئوناردو، مدیر ورزشی فعلی باشگاه در خطر است. این گزارش ادعا می‌کند که تردیدهای جدی در مورد آینده او در پارک دو پرنس پس از شکست 3-1 شنبه مقابل نانت وجود دارد.
 

 
گفته می‌شود که او روابط تیره‌ای با مالکان PSG دارد. آنها از فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه و عدم پیشرفت در متقاعد کردن کیلیان امباپه برای ماندن ناامید هستند.
بر اساس این گزارش، مالکان پاری سن ژرمن اکنون در حال بررسی اخراج لئوناردو هستند و آرسن ونگر را به‌عنوان جایگزین بالقوه او شناسایی کرده‌اند که در حال حاضر در پست رئیس توسعه جهانی فوتبال فیفا فعالیت می‌کند.
سناریوی رویایی آنها همچنین نشان می‌دهد که زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید، جایگزین مائوریسیو پوچتینو به‌عنوان سرمربی خواهد شد. سرمربی آرژانتینی روزهای پر فراز و نشیبی را در پاری‌سن‌ژرمن تجربه کرده و گفته می‌شود که اصلی‌ترین گزینه هدایت منچستر یونایتد در فصل آینده است. 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها