به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۳۲۵۶۶۱

بازگشت کاسیاس به برنابئو با لباس ناشناس

گروه ورزشی: ایکر کاسیاس، دروازه‌بان اسطوره‌ای رئال مادرید، شب گذشته در جریان پیروزی برابر پاری سن ژرمن در برنابئو حضور داشت.
بازگشت کاسیاس به برنابئو با لباس ناشناس
 رئال مادرید شب گذشته موفق در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 1-3 برابر پی اس جی به پیروزی برسد. 
این پیروزی باعث شد که شاگردان کارلو آنچلوتی در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 2-3 برابر حریف به پیروزی رسیده و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کنند. 
چهره‌های آشنای بسیاری شب گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور داشتند و این بازی را از نزدیک تماشا کرده و تصاویر بسیاری از آنها منتشر شد. 
اما یکی از این افراد که یکی از بزرگترین اسطوره‌های تاریخ رئال مادرید هم به حساب می‌آید به شکلی در ورزشگاه حاضر شد که کسی موفق به تشخیص هویت او نشد. 
 


ایکر کاسیاس با انتشار عکسی از خود در صفحه اینستاگرام و توییترش اعلام کرد که بازی برابر پاری سن ژرمن را از نزدیک در ورزشگاه تماشا کرده اما شال رئال مادرید به صورت بسته، کلاه لبه‌دار گذاشته و عینکی هم زده بود و به این ترتیب کسی متوجه هویت او نشده بود. 
روزنامه آ.اس با اشاره به این عکس مدعی شده که اگر کاسیاس شخصا این عکس را در صفحاتش در شبکه‌های اجتماعی منتشر نکرده بود هیچکس از حضورش در برنابئو باخبر نمی‌شد. 
به نظر می‌رسد که این دروازه‌بان سابق رئال مادرید ترجیح داده که بدون هیاهو و جلب توجه بازی تیم محبوبش را از نزدیک تماشا کند و از این شب جادویی رئال در لیگ قهرمانان اروپا لذت ببرد.
برچسب ها: ایکر کاسیاس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها