به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۳۲۸۳۶۴

شادی رونالدویی پسر مارسلو پیش چشمان پدرش

گروه ورزشی: انزو پسر 12 ساله مارسلو مدافع برزیلی رئال مادرید پس از گلزنی برای تیم های پایه لوس بلانکوس، از شادی خاص رونالدو الهام گرفت.
شادی رونالدویی پسر مارسلو پیش چشمان پدرش
پسر مارسلو پس از گلزنی برای تیم جوانان رئال مادرید مقابل لیورپول در تورنمنت معتبر زیر 12 ساله ها، از هم تیمی سابق پدرش الهام گرفت و جشن معروف کریستیانو رونالدو را به نام "Siuuu" برگزار کرد.
انزو پسر مارسلو عضو تیم زیر 12 سال رئال مادرید است که در حال حاضر در مسابقات لالیگا Promises شرکت می کند. این رقابت یکی از معتبرترین مسابقات در فوتبال جوانان است و پذیرای برخی از بهترین آکادمی های جهان از جمله لیورپول، یوونتوس و بروسیا دورتموند است.
انزو به عنوان یکی از ستاره های آینده نامی برای خود دست و پا می کند و در پیروزی 6-0 رئال مادرید مقابل لیورپول دو گل به ثمر رساند. اولین گل او به طرز ماهرانه ای به ثمر رسید، زیرا او قبل از اینکه توپ را روی پای راستش بیاورد و اقدام به شوت زنی کند، از دو مدافع حریف عبور کرد و توپ او پس از برخورد به تیرک، وارد دروازه شد.
پسر 12 ساله مارسلو قبل از اینکه برای شادی پس از گل توسط هم تیمی هایش مورد حمله قرار گیرد، از آنجا دور شد و جشن معروف "Siuuu" رونالدو را اجرا کرد.
مارسلو که از روی سکوها این بازی را تماشا می کرد، پس از گلزنی پسرش مشغول شادی شد. قرارداد او در پایان تابستان با رئال مادرید تمام می شود.
این بازیکن 33 ساله در این فصل تنها سه بار در لالیگا از ابتدا برای رئال مادرید به میدان رفته است زیرا فرلاند مندی در این فصل از او پیشی گرفته و جای خود را در ترکیب اصلی باز کرده است.
مارسلو پیش از این تمایل خود را برای تمدید قرارداد ابراز کرده است. او پس از 16 سال در آستانه ترک برنابئو است اما دوست دارد در رئال بماند. او گفته است که می خواهد در کنار پسرش انزو برای لوس بلانکوس بازی کند. او در این باره به مارکا گفته است: من آرام هستم. این باشگاه من است. من فکر می کنم تا زمانی که پسرم بزرگ شود، باید بازی کنم تا بتوانم با او هم بازی شوم.
او ادامه داد: حالا ما مسابقات مهمی داریم. من کاپیتان بهترین تیم دنیا هستم. من زیاد به آینده فکر نمی کنم. همه چیز به پایان می رسد. من می خواهم در اینجا بازنشسته شوم، اما تصمیم گیری در این خصوص برعهده من نیست.
 

 

 

 

 

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها