به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۳۴۳۶۱۱

رسمی؛ رونی از هدایت دربی کانتی استعفا داد

گروه ورزشی: وین رونی، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد، از هدایت دربی کانتی استعفا کرد.
رسمی؛ رونی از هدایت دربی کانتی استعفا داد
رونی که بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس به حساب می‌آید تصمیم گرفته که همکاری‌اش با دربی کانتی را پایان دهد. 
رسانه‌های انگلیسی از مدت‌ها قبل درباره اختلافات این مربی جوان انگلیسی با مالکیت جدید این باشگاه خبر داده بودند و حالا به نظر می‌رسد که این اختلاف‌ها منجر به قطع همکاری دو طرف شده است. 
رونی با انتشار بیانیه‌ای در این باره نوشت:« در طول تابستان سعی کردم شرایط مربوط به مالکیت دربی کانتی را با دقت پیگیری کنم. امروز با مدیران ملاقات کردم تا تصمیمم را مبنی بر این که زمان قطع همکاری با این باشگاه رسیده به آنها اطلاع دهم.» 

او با اشاره به تلاش مدیران دربی کانتی برای منصرف کردن او اضافه کرد:« صادقانه باید بگویم که آنها بسیار برای منصرف کردن من تلاش کردند اما من تصمیمم را گرفته بودم. دوران من در این باشگاه پر از فراز و نشیب و لحظات احساسی بود اما باید بگویم که از چالشی که تجربه کردم لذت بسیاری بردم.»
رونی فصل گذشته با توجه به شرایط مالی این باشگاه و مشکلاتی که گریبانگیر آن شده بود روزهای سختی را سپری کرده و در نهایت نتوانست مانع از سقوط آنها به دسته پایین‌تر شود. 
او پیش از این سابقه بازی در دربی کانتی را هم داشته و پس از تنها یک فصل حضور در میدان برای این تیم بود که در نوامبر 2020 هدایت آنها را برعهده گرفت. 
این مربی جوان انگلیسی تمام تلاشش را برای حفظ این تیم در چمپیونشیپ به کار گرفت اما کسر 21 امتیاز از دربی کانتی باعث شد که تلاش‌های او ثمری نداشته باشد.
برچسب ها: وین رونی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها