به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۳۴۶۱۰۳

استقبال گرم از بیل در آستانه دربی لس‌آنجلس

گروه ورزشی: گرت بیل، ستاره ولزی، شب گذشته با حضور در ورزشگاه مورد استقبال گرم هواداران لس آنجلس اف سی قرار گرفت.
استقبال گرم از بیل در آستانه دربی لس‌آنجلس
قرارداد بیل با رئال مادرید در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و او به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان از این باشگاه جدا شد. 
این بازیکن ولزی خیلی زود باشگاه جدیدش را انتخاب کرد و از بین باشگاه‌هایی که خواهان به خدمت گرفتن او بودند تصمیم گرفت که به لیگ فوتبال آمریکا منتقل شده و پیراهن لس آنجلس اف سی را به تن کند. 
این بازیکن دقایقی پیش از آغاز بازی شب گذشته برابر لس آنجلس گلکسی در ورزشگاه حاضر و با استقبال گرم هواداران تیم جدیدش روبرو شد. 

صفحات رسمی این باشگاه در شبکه‌های اجتماعی تصاویر و ویدیوهایی از حضور این ستاره سابق رئال مادرید را در ورزشگاه و استقبال هواداران این تیم و خوشحالی آنها از جذب این بازیکن را منتشر کردند. 
دلیل غیبت بیل در این بازی این بود که ویزای کار این بازیکن در آمریکا برای این که بتواند تیمش را در رقابت‌های ام ال اس همراهی کند صادر نشده و او به همین دلیل در این بازی نیز غایب بود. 
گرت بیل حالا باید در انتظار صدور ویزای کارش باشد تا بتواند در کنار هم تیمی‌های جدیدش از جمله جورجو کیه‌لینی که پس از جدایی از یوونتوس به این تیم ملحق شده به میدان برود. 
پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی از تصمیم این بازیکن به خداحافظی از فوتبال پس از پایان قراردادش با رئال اشاره کرده بودند اما صعود تیم ملی ولز به جام جهانی 2022 قطر شرایط را برای او تغییر داد.
برچسب ها: گرت بیل
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها