به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۲۸
 
۲۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۳۴۷۷۹
ادعاي خبرگزاري نزديك به پايداري در باره وزيرعلوم

پاسخ منفی سه تن از مراجع به ديدار وزير؟

گروه سياسي: يك خبرگزاری اصولگرا مدعي شد: سه مرجع تقلید به دلیل «پاره‌ای از مسائل و اقدامات وزارت علوم» به رضا فرجی دانا و هیات همراه وی وقت ملاقات ندادند.
پاسخ منفی سه تن از مراجع به ديدار وزير؟
به گزارش اين خبرگزاری نزديك به گروه پايداري، وزیر علوم، ‌تحقیقات و فناوری که روز پنج شنبه پانزدهم اسفندماه به منظور دیدار با مراجع تقلید و علما به شهر مقدس قم سفر کرده است،‌ با پاسخ منفی سه تن از مراجع مواجه شد. بر اساس این گزارش حضرات آیات حسین نوری همدانی، جعفر سبحانی و ناصر مکارم شیرازی به دلیل برخی اقدامات و فعالیت های فرجی دانا وزیر علوم به وی و تیم همراه او وقت ملاقات ندادند. به ادعاي اين سايت، «شنیده می‌شود حذف نیروهای انقلابی و ارزشی و بکارگیری نیروهای افراطی و مساله‌دار در دانشگاه‌ها و وزارت علوم از مهم ترین دلایل مخالفت این سه مرجع تقلید با وزیر علوم عنوان شده است.»

اين سايت البته نامي از اين نيروهاي به اصطلاح انقلابي و ارزشي و همچنين بكارگيري نيروهاي افراطي! و مسئله‌دار نبرده و اشاره‌اي هم به اينكه مسئله‌دار بودن آنها چه بوده، نكرده است. به گزارش بهارنيوز، دكتر فرجی‌‌دانا طي روزهاي اخير همچون گروه دیگری از وزرای دولت حسن روحانی به منظور توضیح و تشریح سیاست‌های وزارت علوم برای مراجع تقلید به قم سفر کرده بود و با 14 نفر از مراجع و روحانيون برجسته قم ديدار و گفتگو كرد.