به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۳۵۱۸۰
تاكيدروحانی بر حرفه‌ای بودن تیم مذاکره‌کننده

سوالات بايد در چارچوب وظایف وزرا باشد

گروه سياسي: سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت که در دیدار اعضای این فراکسیون با رییس‌جمهور، روحانی بر این موضوع تاکید کرد که تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای تیمی حرفه‌ای و متشکل از افراد مورد اعتماد است و امید موفقیت وجود دارد.
سوالات بايد در چارچوب وظایف وزرا باشد

صفر نعیمی‌رز ، در توضیح جلسه  فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با رییس‌جمهور، گفت: این جلسه در فضای بسیار صمیمی و دوستانه با حضور برخی از اعضای دولت همچون وزیر اقتصاد، معاون اجرایی رییس‌جمهور، رییس دفتر رییس‌جمهور، معاون پارلمانی و معاون نظارت و راهبردی رییس‌جمهور برگزار شد.
وی به صحبت‌های رییس‌جمهور در این نشست مشترک اشاره و اظهار کرد: آقای روحانی در این جلسه مطرح کردند که دولت از همان آغاز با مشکلات حادی مواجه بوده که گوشه‌ای از این مشکلات حل شده است و بقیه نیز باید با همکاری با سرعت حل شود.نماینده آستارا در مجلس ادامه داد: رییس‌جمهور همچنین در مورد موضوع تورم و رشد پایه پولی توضیحاتی را مطرح کرد و تاکید نمود که تعامل مجلس بین دولت و مجلس و فراکسیون به نفع مردم است چرا که اگر مجلس و دولت در تقابل با هم باشند به ضرر مردم تمام می‌شود.

نعیمی رز ادامه داد: در این جلسه نمایندگان صحبت‌هایی را در مورد موضوع سوال از وزرا و گلایه برخی از اعضای دولت از مجلس مطرح کردند که رییس‌جمهور در واکنش تاکید کرد که سوال، تذکر و استیضاح از وزرا وظیفه قانونی نمایندگان است اما سعی شود که سوالات در چارچوب وظایف وزرا باشد و خارج از حیطه وظایف مطرح نشود.وی به اظهارات رییس‌جمهور در موضوع سلامت اشاره و اظهار کرد: طبق گفته رییس‌جمهور بخش سلامت مشکل دارد که باید به دنبال راه‌حل بود که یکی از این راه‌حل‌ها اصلاح پرداخت نقدی یارانه‌هاست. کاری که قرار است از فروردین ماه انجام شود به گونه‌ای که فرم‌هایی در اختیار مردم قرار می‌گیرد، همچنین کسانیکه که از توانایی مالی برخوردارند برای دریافت یارانه نقدی 45 هزار تومانی ثبت‌نام نکنند که این کمکی برای دولت است.

نعیمی رز در ادامه با اشاره به صحبت‌های رییس‌جمهور در موضوع سیاست خارجی، گفت: آقای روحانی تاکید داشت که دولت گامهای اساسی را در طول شش ماه گذشته در بحث سیاست خارجی برداشته است به طوری که نگاه دنیا نسبت به ایران فرق کرده است. وی افزود: رییس‌جمهور در این جلسه تاکید کرد که تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای تیم حرفه‌ای و قوی و متشکل از افراد مورد اعتماد است و امید موفقیت وجود دارد البته از طریق شورای عالی امنیت ملی و دولت عملکرد این تیم رصد شده و جلساتی را برگزار می‌کنیم ولی از آنها حمایت می‌نمایم.

 

مرجع : ايسنا