به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۰:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب : ۳۵۵۵۷۹

رسمی؛ انتقال قرضی هافبک آرژانتینی PSG به یووه

گروه ورزشی: لئاندرو پاردس، هافبک آرژانتینی پاری سن ژرمن، با امضای قرادادی قرضی به ارزش 22.6 میلیون یورو به یوونتوس پیوست.
رسمی؛ انتقال قرضی هافبک آرژانتینی PSG به یووه
بعد از مذاکرات فشرده روزهای اخیر بین دو باشگاه پاری سن ژرمن و یوونتوس دو طرف سرانجام برای انتقال لئاندرو پاردس به باشگاه تورینی به توافق رسیدند تا این هافبک آرژانتینی دقایقی پیش با امضای قراردادی رسمی به یوونتوس بپیوندد.
پاردس دیشب به تورین سفر کرد و امروز بعد از ظهر تستهای پزشکی یووه را با موفقیت پشت سر گذاشت.
گفته می‌شود امشب در جریان دیدار یوونتوس مقابل اسپتزیا در هفته چهارم سری آ پاردس احتمالا روی سکوهای ورزشگاه خانگی تیم جدیدش، استادیوم آلیانز، می‌نشیند تا بازی هم‌تیمی‌هایش را تماشا کند.


باشگاه یوونتوس با انتشار بیانیه‌ای رسمی مفاد قرارداد این هافبک آرژانتینی را اعلام کرد. پاردس با قراردادی قرضی به بیانکونری پیوست و باشگاه ایتالیایی از این گزینه برخوردار است که او را در پایان مدت قرارداد به صورت قطعی خریداری کند. البته خرید قطعی پاردس وابسته به شرطهایی است که درباره آنها توضیح داده نشده است.
در هر صورت، چه یوونتوس در تابستان آینده پاردس را قطعا خریداری کند و چه او تنها یک فصل برای این تیم به میدان برود، بیانکونری روی‌هم‌رفته مبلغ 22.6 میلیون یورو را در قالب سه قسط پرداخت خواهد کرد. مبلغ 3 میلیون یورو هم به عنوان پاداش در نظر گرفته شده است. 
برچسب ها: یوونتوس پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها