به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۳۵۸۱۶۲

لشگر مصدومان دورتموند؛ هشت غایب در ترکیب اصلی

گروه ورزشی: بروسیا دورتموند شرایط سختی را در رقابت‌های این فصل بوندسلیگا و لیگ قهرمانان تجربه می‌کند و بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
لشگر مصدومان دورتموند؛ هشت غایب در ترکیب اصلی
دورتموند فردا شب باید در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف منچسترسیتی برود. 
بسیاری از فوتبال‌دوستان اروپایی در انتظار دیدن این بازی هستند تا رویارویی ارلینگ هالند با تیم سابقش را در فاصله چند ماه پس از ترک دورتموند ببینند. 
با این حال این تیم آلمانی با شرایط دشواری روبرو است. آنها هشت بازیکن ترکیب اصلی‌شان شامل گرگور کوبل، دونیل مالن، کریم آدیمی، تورگان هازارد، سباستین هالر، متئو موری، جیمی گیتنس و محمود داهود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. 
گیتنس و داهود دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه کتف شده‌اند و قادر به همراهی این تیم تا پایان سال 2022 میلادی نخواهند بود. 
با این حال اسپورت وان خبر داده است که داهود هفته گذشته عمل جراحی موفقیت‌آمیزی را در یکی از کلینیک‌های هایدلبرگ انجام داده است. 
این هافبک 26 ساله باید از این به بعد روند درمانش را تحت نظارت فیزیوتراپ و کادر پزشکی باشگاه دورتموند ادامه دهد. 
حالا گفته می‌شود که گیتنس نیز قصد دارد عمل جراحی مشابهی را روی کتف مصدومش در همین کلینیک انجام دهد تا بتواند زودتر به مادین برگردند. 
ادین ترزچ، سرمربی دورتموند، روز گذشته ابراز امیدواری کرد که مالن و آدیمی بتوانند دقایقی در بازی برابر منچسترسیتی و شالکه به میدان بروند. اگر شرایط این دو بازیکن برای حضور در این دیدار مناسب نباشد، بازگشت آنها به میادین به پس از وقفه دیدارهای ملی موکول خواهد شد.
برچسب ها: بروسیادورتموند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها