به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۳۶۰۳۶۴

سروش‌صحت:دهه هشتادی‌ها معلم‌شجاعت‌هستند

سروش‌صحت:دهه هشتادی‌ها معلم‌شجاعت‌هستند
گروه فرهنگی: سروش صحت نویسنده و کارگردان به اعتراض های اخیر واکنش نشان داد. این نویسنده در فضای مجازی  درباره اتفاقات روزهای اخیر و حضور نوجوانان در اعتراض های اخیر نوشته است: «من با ترس بزرگ شده بودم ولی معلم ها به این شاگرد میانسال درس بزرگی دادند. دهه هشتادی ها معلم شجاعت هستند.  می دانم دست معلم را باید بوسید و همراهش بود»
برچسب ها: سروش صحت

۱۴۰۱/۰۷/۰۴ ۱۰:۱۹
مگر علی کریمی چه گفته است ؟ علی کریمی حق گفته است . حقیقت را گفته است . او گفته شما که قانون می گذارید بچه های مردم را به خاطر حجاب بازداشت می کنید چرا بچه های خودتان ان ور اب ازادنه میچرخند ؟ مگر دروغ گفته؟ این موضوع اظهر من الشمس است ! چرا حکومت حرفهای حق را برنمی تابد ؟ مگر نه این است که اقای زاکانی دخترش در سوئیس است ؟ مگر نه اینکه اقای قالیباف پسرش در استرالیا است و بسیار کسان از این دست از مدیران و وزرا و معاونین رده بالای مملکت مگر اینطور نیستند ؟من خودم در فامیل خودمان سراغ دارم افرادی (396165)
۱۴۰۱/۰۷/۰۴ ۱۱:۴۱
احسنت (396212)
فرهاد راد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۴ ۱۳:۱۸
زنده باد سروش صحت و هرآنکس که با ...... (396282)
۱۴۰۱/۰۷/۰۴ ۲۰:۴۸
دهه هشتادی همونقدر که شجاعه همونقدر هم احساسی و جوگیره و اگه سکان کشور دست اینا بیوفته مانند کلش آو کلنز اداره اش می کنند!

یه ضرب المثلی میگه : ... (396633)
۱۴۰۱/۰۷/۰۴ ۲۱:۳۹
معلم‌های دهه هشتادی ها شاگردانشان را تربیت دینی نکرده اند که این گونه با حجاب یعنی یکی از بهترین قوانین اسلام مخالفت میکنند ومی جنگند (396664)
۱۴۰۱/۰۷/۰۵ ۰۱:۱۲
اووووف بر این دو دسته شدن ملت. که یه عده شکم سیر خوشبخت شدن و ندای خوشحالی سرمیدن. و بقیه فربادشان به اسم اغتشاش نامیده میشود. تا کی (396754)
۱۴۰۱/۰۷/۰۵ ۰۹:۵۶
شجاعت ریشه در خرد دارد و با نفی مطلق خشونت شناخته می شود، اما حماقت ریشه در نابخردی دارد و با خشونت شناخته می شود... (396942)
۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۰۶:۴۴
دهه هشتادی هااین چندنفرمعترض نیستن که اموال عمومی رابه آتش کشیدن اون میلیون هانفرنوجوان امثال علی لندی هستندکه خودرافدای مردم ونجات آنهامی کنند. (397567)
۱۴۰۱/۰۷/۰۷ ۱۳:۲۵
پس چرا این معلم های شجاعت تا دستگیر میشن به شکر خوردن میفتن؟ (397813)
۱۴۰۱/۰۷/۱۴ ۲۲:۵۵
خخخ یاد نقش "چه" افتادم در مرد هزار چهره (399259)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها