به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۲ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۳۶۵۳۰۹

مردشماره یک تیم ملی در 2014 و یک رویای دیگر

مردشماره یک تیم ملی در 2014 و یک رویای دیگر
گروه ورزشی:علیرضا حقیقی، مرد شماره یک تیم ملی در جام جهانی 2014 روزهای فراموش‌نشدنی را در لیگ برتر و دوران فوتبال باشگاهی‌اش تجربه می‌کند.به گزارش "ورزش سه"، 5 کلین شیت در 10 هفته سپری شده از مسابقات بدین معنی است که علیرضا حقیقی، یکی از ارکان موفقیت نساجی در فصل جاری و حضور این تیم در رده پنجم جدول است. حضوری که اگر تداوم داشته باشد بهترین حضور نساجی در تاریخ حضور در لیگ برتر را رقم خواهد زد. بهترین عنوان نساجی در لیگ برتر رتبه نهم بوده که با هدایت رضا مهاجری و محمود فکری به دست آمد.

اوج نمایش علیرضا حقیقی در بازی های این فصل در دیدار با گل گهر سیرجان بود که با دریافت چند توپ خطرناک موجب شد نساجی با گل مهرداد عبدی برنده از میدان خارج شود و به سه امتیاز شیرین دست یابد. سه امتیازی که پایه‌گذاری پیروزی بعدی برابر فولاد شد و هم اکنون نساجی با 16 امتیاز تیم پنجم لیگ برتر به حساب می آید.

علیرضا حقیقی، بعد از قهرمانی با نساجی در جام حذفی که در تاریخ 63 سال حیات این تیم بی‌سابقه بود،  این روزها با نساجی در پی دست‌یابی به رویایی دیگر است؛ قهرمانی با نساجی در سوپر جام. جالب اینکه نساجی فصل گذشته برای قهرمانی در جام حذفی از سد استقلال عبور کرد و در چنین شرایطی علیرضا حقیقی و هم‌تیمی‌هایش رسیدن به این رویا را برای خود دور از دسترس نمی دانند. این بازی چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.
برچسب ها: علیرضا حقیقی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها