به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۳
 
۹۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۱۰ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : ۳۶۷۴۹
اطلاعیه مهم درباره دریافت یارانه نقدی

براي دريافت يارانه بايد برويد www.refahi.ir

گروه اقتصادي: برنامه ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی اعلام شد و سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی باید از 20 فروردین بر اساس برنامه اعلامی به سایت www.refahi.ir مراجعه کنند.
براي دريافت يارانه بايد برويد www.refahi.ir
مدیر دفتر امور بانک سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: هیچ ایرانی به طور مستقیم از دریافت یارانه نقدی حذف نخواهد شد و تنها افرادی که به صورت داوطلبانه انصراف دهند از دریافت یارانه نقدی حذف خواهند شد. نرگس نجفي گفت: هیچ ایرانی به طور مستقیم از دریافت یارانه نقدی حذف نخواهد شد و تنها افرادی که به صورت داوطلبانه انصراف دهند از دریافت یارانه نقدی حذف خواهند شد. نجفی افزود: نام نویسی از متقاضیان دریافت یارانه نقدی در مرحله دوم از 20 فروردین به صورت اینترنتی آغاز می‌شود. ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی بر اساس آخرین رقم شماره ملی سرپرست خانوار به مدت 10 روز انجام خواهد شد.

مدیر دفتر امور بانکی سازمان یارانه‌های کشور تصریح کرد: سرپرست خانوارهایی که آخرین رقم شماره ملی آنها صفر است روز 20 فروردین، شماره یک روز 21 فروردین و به ترتیب شماره تا 29 فروردین هر روز فرصت ثبت نام گروهی از متقاضیان است تا با مراجعه به سامانه دریافت نقدی یارانه نام نویسی کنند. نجفی با بیان این که یارانه نقدی با هدف کاهش اختلاف طبقاتی و حمایت از اقشار کم درآمد پرداخت می‌شود از افرادی که توانایی مالی دارند خواست تا با انصراف از دریافت یارانه نقدی به توسعه و آبادانی کشور کمک کنند.

علاف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۰ ۱۸:۵۵
طبق خبر "تعداد یارانه‌بگیران بيش​از جمعیت کشور است" دولت لطفا مرده ها و شناسنامه های بدون صاحب رو از لیست حذف کنه همین خودش خیلی کمک میکنه به دولت. وقتی دولت آمار زنده های کشور دستش نیست خواهشا از بانک اطلاعاتی حرف نزنه. (214555)
فلوس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۰ ۱۹:۵۰
بعضی ها دارن پول یامفت میخورن انصراف هم نمیدن... ما چرا انصراف بدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (214565)
اعصاب مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۰ ۲۱:۰۶
شمارابه خداروی اعصاب مردم رانرین اگریارانه قطع نمیشه چرابایددوباره ثبت نام کنیم (214572)
۱۳۹۳/۰۱/۱۰ ۲۱:۵۲
بزرگترها رو دیدین الکی بچه ها رو بازی میدن؟! (214577)
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۰ ۲۲:۰۷
در این فرم مردم باید تمام ما یملک خود را اعم از خانه و زمین وماشین اعلام کنند در حالیکه خود مسئولان حاضر نیستند دارایی واقعی خود را به اطلاع مردم برسانند ! چرا سیاست یک بام و دو هوا ؟ اقای روحانی تدبیر شما این بود تازه 8 ماه گذشته !!!!!!!! (214579)
زبل خان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۰ ۲۲:۱۴
75 میلیون نفر در طی 10 روز یعنی روزی 7.5 میلیون نفرباید ثبت نام کنند!!!!

میگم ها!! اگه بعضیها پاشون رو بزارند روی کابل اینترنت و سرعتش رو مثل 6 ماه گذشته بیارند پایین و یا در طی روز چند ساعت مختل بشه (مانند 6 ماه گذشته)

حداقل چند میلیون نفر نمیتونند ثبت نام کنند!!! خدا بده برکت!!!

ازما گفتن بود ! کی به کیه؟! (214581)
رضا
Japan
۱۳۹۳/۰۱/۱۰ ۲۳:۴۵
قربان ان ای کیوی دویستت . دولت در رویای شرکت کردن 20 الی 30 درصد از مردم است که نهایتا میشه یه چیزی حدود 25 میلیون نفر و اگر میانگین خانواده را 5 نفر بگیریم میشه 5 میلیون تراکنش در 10 روز که میشه روزی 500 هزار مراجعه کننده .
سلامت باشید (214591)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۱ ۰۲:۴۴
برادر بیست ملیون سرپرست خانوار داریم نه 75 ملیون. روزی تقریبا دو ملیون سرپرست ثبت نام می کنند البته اگه هیچ کس نخواد انصراف بده (214616)
حسن
United States
۱۳۹۳/۰۱/۱۰ ۲۳:۴۹
یک عده میلیاردی میخورند همانها هم میگویند که مردم یارانه نگیرند حق ملت است همه چیز را با دلار حساب میکنند ولی حقوق را با زیال میدهند این عدالت است عدالت را عده ای خوردند چیزی باقی نمانده (214593)
مجید از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۱ ۰۰:۱۹
سلام گرگ بی طمع نیست! (214603)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۱ ۰۰:۲۸
چه رویی دارم من ؟!
خیرت مال خودت تورا خدا شر مرسان (214608)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۱ ۰۰:۴۱
سلام ریاست جمهوری اعلام میکنند از برخی از عزیزان از گرفتن یارانه منصرف شوند مثلا اونهایی که پولدارن اولا اینکار ابتدا از دولت شروع بشه چند نفر از نماینده ها یارانه رو در یافت می کنند یا دیگر وزارتخانهها و سازمانها که حقوق آنچنانی دریافت میکنند بعد از مردم عادی همچین درخواستی کنند. (214609)
انقلابی 57
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۱ ۰۰:۵۹
اگر بتوانند جلوی جیف میل ها و مفاسد کلان اقتصادی را در جلسات سران سه قوه با تدبیر و با قاطعیت بگیرند و حاتم بخشی هایی که از در آمد نفت کشور به بعضی جاها و افراد می شود به اندازه چند برابر پول یارانه ها می توان به خزانه کمک کرد . (214611)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۱ ۰۲:۴۹
بابا اینا همه فیلمه تا یارانه این برج رو ندن .اگه راست میگن چرا خود مسئولین از یارانه گرفتن انصراف نمیدن . (214617)