به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۶ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۳۹۵۸۷

رونالدو: فعلا توجهي به جام جهاني ندارم

گروه ورزشي: ستاره پرتغالي خط حمله تيم فوتبال رئال مادريد گفت که در حال حاضر بيش از هر چيز به قهرماني تيمش در ليگ قهرمانان اروپا و لاليگا فکر مي‌کند و توجهي به جام جهاني 2014 ندارد.
رونالدو: فعلا توجهي به جام جهاني ندارم
به نظر کريستيانو رونالدو، براي رئالي‌ها کسب دهمين قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا، چيزي که از آن به عنوان« دسيما» ياد مي‌شود، براي او به يک عقده تبديل شده اما از نوع مثبت. 12 سال از آخرين قهرماني رئال مادريد در ليگ قهرمانان اروپا مي‌گذرد و کهکشاني‌ها به لطف پيروزي يک بر صفر بازي رفت مرحله نيمه نهايي اين رقابت‌ها برابر بايرن مونيخ اميدوار شده‌اند که به اين انتظار طولاني مدت براي دو رقمي کردن تعداد قهرماني‌هايشان در مهم‌ترين تورنمنت باشگاهي اروپا پايان دهند. مهاجم پرتغالي رئال مادريد با تاکيد بر انگيزه فراوان او و هم‌تيمي‌هايش براي کسب اين جام، اعتراف کرد به کسب اين افتخار حتي بيش از ماموريت تيم ملي کشورش در جام جهاني 2014 فکر مي‌کند.

رونالدو گفت: دسيما براي ما تبديل به يک عقده شده، اما از نوع مثبت آن. جام جهاني روي عملکرد من در مدت زمان باقيمانده تا پايان فصل به هيچ عنوان تاثير نخواهد گذاشت. من روي لاليگا و ليگ قهرمانان تمرکز کرده‌ام. ما جام حذفي اسپانيا را برديم و مي‌خواهيم لاليگا و ليگ قهرمانان را هم فتح کنيم که در اين بين ليگ قهرمانان مهمترين است. رونالدوي 29 ساله که تيمش در بازي رفت مرحله نيمه نهايي برابر بايرن مونيخ با وجود تنها 28 درصد تملک بر توپ موفق شد باواريايي‌ها را شکست دهد، اميدوار است کهکشاني‌ها در بازي برگشت نيز از سرعت خيره کننده بازيکنان خود براي انجام ضد حمله استفاده کنند.

وي افزود: ديدار برگشت هم مانند بازي رفت خواهد بود. بايرن مونيخ تيم فوق‌العاده‌اي است اما ما برتري مختصري نسبت به آنها داريم و مي‌خواهيم از اين برتري به سود خود استفاده کنيم. کار سختي است اما ما هم سلاح‌هاي مخصوص خودمان را داريم. رئال اعتماد به نفس دارد و تلاش خود را براي به ثمر رساندن گل انجام مي‌دهد. رونالدو با اشاره به انگيزه‌اش براي حضور در فينال ليگ قهرمانان اروپا که امسال در وطن او و در ورزشگاه لوز ليسبون برگزار مي‌شود، عنوان کرد: حضور در فينالي که در ليسبون برگزار مي‌شود، يک رويا است. نمي‌خواهم از الان به فينال فکر کنم چون هنوز يک بازي ديگر برابر بايرن مونيخ داريم اما روياي من حضور در ليسبون است و فکر مي‌کنم مي‌توانم به آن برسم. رئال مادريد و بايرن مونيخ، سه‌شنبه هفته جاري در ورزشگاه آليانتس آره‌نا بازي برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد.
مرجع : تسنيم