به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۲۶ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۳۹۷۸۹۰

آنچلوتی توپ را در زمین فلورنتینو پرز انداخت

آنچلوتی توپ را در زمین فلورنتینو پرز انداخت
گروه ورزشی: آینده کارلو آنچلوتی در رئال مادرید مبهم است و مشخص نیست او فصل بعد نیز روی نیمکت این باشگاه خواهد بود یا خیر. درست در روزهایی که شایعات حضور کارلتو در تیم ملی برزیل شنیده می‌شود، او در تمام نشست‌های خبری خود از علاقه شدیدش برای ماندن در رئال حرف زده و حتی دیروز صراحتا گفت که اطمینان دارد با اعتماد فلورنتینو پرز، تا پایان قراردادش روی نیمکت رئال خواهد نشست. قراردادی که سال بعد به پایان می‌رسد. این در حالی است که گفته می‌شود مدیران رئال منتظر پایان فصل و ارزیابی عملکرد تیم در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری هستند.
آنتونیو پولیدو، کارشناس کادناسر، حرکت آنچلوتی را استادانه توصیف کرد: «نمی‌دانم رئال در مورد آنچلوتی چه فکری می‌کند ولی اگر اعتماد به او منوط به قهرمانی در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری باشد، اشتباه بزرگی از سوی مدیران خواهد بود. یعنی آنچلوتی اگر تیم را قهرمان اروپا نکند، شایسته ماندن نیست؟»
پولیدو ادامه داد: «همه می‌دانیم در رئال مربیان در صورت ناکامی در قهرمانی اخراج خواهند شد و تنها دی‌استفانو بوده که با وجود ناکامی ابقا شده ولی آنچلوتی نیازی به اثبات خودش به هیچکس ندارد. حرکت دیروز او نیز استادانه بود. او فشار را از روی خودش برداشت و توپ حالا در زمین پرز است. اکنون همه دنیا می‌دانند که آنچلوتی قصد ماندن دارد.»
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها