به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۳۹۸۷۶
احتمال سقوط و كسر امتياز!

رونمايي‌ميراث ديگر مديران‌سابق پرسپوليس!

گروه ورزشي: مسئول امور بين‌الملل سازمان ليگ اعلام کرد در صورتي که اين باشگاه بدهي‌اش به يکي از مربيان پيشين خود را پرداخت نکند، جرائم انضباطي از قبيل کسر امتياز، سقوط به ليگ پايين‌تر شامل حال اين باشگاه خواهد شد.
به گزارش سايت فدراسيون فوتبال، مسئول امور بين‌الملل سازمان ليگ در مورد شکايت مربي پيشين پرسپوليس براي دريافت مطالباتش گفت: پس از شکايت جاو آرنولدو به فيفا نسبت به پرداخت مطالبات باقيمانده خود توسط باشگاه پرسپوليس و پيگيري‌هاي اين باشگاه در نهايت در تاريخ 24 جولاي 2013 (دوم مرادماه 92) توافق نهايي بين مربي و باشگاه حاصل شد.

کسرايي در ادامه افزود: طبق ماده 64 آيين‌نامه انضباطي فيفا باشگاه پرسپوليس موظف به پرداخت پنج هزار و پانصد فرانک سوئيس به عنوان هزينه دادرسي پرونده به حساب فيفاست و با توجه به اينکه اين مبلغ تاکنون توسط باشگاه پرسپوليس به فيفا پرداخت نشده است و اين باشگاه تا 12 مي 2014 (22 ارديبهشت 93) مهلت دارد اين مبلغ را بپردازد، در صورت عدم پرداخت، جرائم انضباطي از قبيل کسر امتياز، سقوط به ليگ پايين‌تر شامل حال اين باشگاه خواهد شد.

وي همچنين در ادامه درباره شکايت نلو وينگادا، مربي پيشين پرسپوليس به فيفا گفت: پس از شکايت اين مربي به فدراسيون جهاني فوتبال در خصوص مطالبات دريافت نشده از باشگاه، توافق نهايي بين وينگادا و باشگاه پرسپوليس صورت گرفت و طبق ماده64 آيين نامه انضباطي فيفا، باشگاه پرسپوليس موظف به پرداخت مبلغ 100 هزار فرانک سوئيس به عنوان هزينه دادرسي پرونده به حساب فيفا است و در صورعت عدم پرداخت مبلغ تا 12 مي (22 ارديبهشت) جرائم انضباطي از قبيل کسر امتياز، سقوط به ليگ پايين‌تر شامل حال باشگاه پرسپوليس خواهد شد. کسرايي در پايان تصريح کرد: اين اطلاعات به صورت رسمي به وزرات ورزش و جوانان، سازمان ليگ و باشگاه پرسپوليس داده شده است.